Jump to content

Groeten uit België!

verbekeT

Recommended Posts

Hoi!

Ik ben Thibaut, 21 jaar oud, wonend in Ingelmunster, West-Vlaanderen en student autotechnologie. Ik lees hier al enige tijd mee maar ik vond het wel eens tijd om me aan te melden. Ik ben momenteel bezig om het scheren Met een open mes wat onder de knie te krijgen. hiervoor heb ik van m'n vriendin een starterssetje gekregen. Daar zat bijna alles bij behalve de "nabehandeling", na wat zoeken ben ik op deze site terechtgekomen waar ik na "grondige research" een ideale ASB vond. Deze zal ik dan ook bestellen bij de sponsor hier! :)

Verder kriebelt het ook wel om een "echt" open mes in huis te halen, maar daar zal ik toch nog even mee wachten tot ik me kan scheren zonder wondjes :mrgreen:

Groeten!

Momenteel gebruik ik een DOVO shavette, het simpele zwarte modelletje. Het begint me wel te lukken 8-)

Ik heb 2 aftershaves besteld, enerzijds een splash, de andere een echte ASB (correct me if i'm wrong ;))

- After Shave Balsem Proraso verkoelend 100 ml

- After Shave Speick Men Active 100 ml

kwestie van wat afwisseling.

Terwijl ik bezig was heb ik ook nog een setje messensamples besteld (9merken) om eens te zien wat mij het beste ligt.

Nu we dan toch bezig zijn, dit is de rest van m'n setup:

-DOVO shavette met de lange mesjes van DOVO zelf

- prorasso pre-shave green line

- prorasso scheerzeep green line

- blokje aluin

- axe aftershave die in de kast stond (waardeloos ding)

- omega kwast (puro setola 10098)

Al bij al toch een vrij complete starterset denk ik. Alleen na de scheerbeurt had ik het gevoel dat ik iets te kort kwam, daar heb ik nu dus (hopelijk) verandering in gebracht.

Bedankt allemaal! Fijn om te lezen dat hier nog west-vlamingen zitten :)

@sakas, nog geen idee van die Speick. Ik heb deze nog maar gisteren besteld bij BDF. Hopelijk is hij hier snel.