Jump to content

Maximale afmetingen DE verpakking?

Dr.Ed

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Ik kon zo snel hier geen topic over vinden, of ik heb niet goed (genoeg) gezocht:)

Mijn vraag is, wat is de grootste afmeting in MM van de grootst jullie bekende[glow=red]verpakking[/glow] van DE mesjes?

En dan bedoel ik de "per 5" of "per 10" verpakkingen, dus niet de bulk 100+ enzo..

Ik heb momenteel alleen de Gillette Nacet (48mm lang) en Supermax-Stainless (53mm lang)

En daar komt snel verandering in ;)

Het gaat dus om de LENGTE!

De breedte en hoogte maakt niet uit

Dus om zeker te zijn dat ook toekomstige verpakkingen in hetzelfde kastje passen wou ik dit weten vóór ik dit kastje koop:)

Alvast hartelijk dank!

Dank jullie voor de reacties!!

Dan weet ik genoeg, het kastje wat ik voor ogen had word hem dus :lol:

Volgens mij mag ik niet direct linken naar een product, maar als jullie willen weten welk kastje ik voor ogen heb, moet je bij zoekterm op Conrad.nl

"Werkplaatsmagazijn met 18 lades" opgeven. 30 bij 28cm, 15 kleine laatjes, 2 grote en 1 hele grote lade.

In die kleine laatjes passen de "normale" verpakkingen perfect (binnenmaat 53mm breed)

Die laatste 3 grotere lades zijn dan makkelijk voor zeep/krabbers en oversized verpakkingen:)

Idd Snowmiss, dat is 'm, ik wist niet zeker of linken mocht... :)

Maar wat wil het toeval? Mijn vrouw had het er met haar moeder over dat ik ineens helemaal into DE scheren was en dat ik "nu al een kast ging kopen voor mijn scheermesjes!" wijzend naar het plaatje op conrad

Dus mijn schoonmoeder zei dat ze eenzelfde type kastje in haar kelderbox had staan die ik wel mocht hebben :D

Ga ik dat ding ophalen, is het er 1 met 38 vakken, dus 35 kleine laatjes en dan die 3 grotere.....helemaal perfect!

Nee Roland, deze (scheer)gereedschapkast hangt nu aan de binnenkant van een kast(deur), ik heb 2 kleine kinderen rondlopen ( dus alle scherpe dingen in de kast en papa is de enige met een sleutel.)

Ik ben helemaal met je eens dat de kast geen schoonheidsprijs wint, maar voor het ordenen/opbergen is hij uitermate geschikt.

In 1 klein laatje passen bijv. precies 16 pakjes Gillette nacet (paars) of 10 pakjes Supermax Stainless.

Met een beetje meten zie ik dat er maximaal 8 pakjes feather (of die Gillette Bleue Extra in passen)

27.5cm lengte beschikbaar in de grootste, onderste lade, dus daar zou men ook een redelijk aantal straights/Shavette's in kwijt kunnen.