Ga naar inhoud
Snuff

Wolfman razors

Aanbevolen reacties

Nee maar ik had op hun site gelezen dat ze in januari/februari terug orders zouden aannemen. Vandaar mijn mail naar hen toe. Op de web zelf kan je nog altijd niet bestellen. En het We gaan toch stilaan naar eind januari.

Ik vrees dat gezien de populariteit van deze Razor ze heel snel volgeboekt zullen zijn tenzij ze hun capaciteit kunnen opdrijven.

Sorry voor eventuele fouten maar ik tik momenteel op een iPhone

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zoals ik al aanhaalde zal de deadline van januari/februari zeker niet gehaald worden gezien hij nu nog met de bestellingen van vorig jaar mei bezig is. Dan komen de krabbers die in Juni besteld zijn geweest voor de prijsverhoging en dat zijn er heel veel. Ik vermoed dat het zeker nog een half jaar duurt voor (als) er nieuwe bestellingen aangenomen worden.

Toen ik hem bestelde was de levertijd volgens hem 6-8 weken, we zijn ondertussen 8 maand verder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

En je kan natuurlijk je Wolfman ook nog wat pimpen 8-)

coe7oAg.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hm daar zou ik wel voor te vinden zijn. Bij thiers issard (open scheermessen) doen ze ook zoiets. Die wolf erop : ja maar is enkel voor de schoonheid

Voor mij enkel de bovenplaat dus en dan enkel de wolf. De ets is erover en zou subtieler moeten.

Zijn er voor deze zaken prijzen bekend ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die gepimpte vind ik dan weer heel erg over de top. Totaal niet mijn ding en zeker niet zo'n moderne redelijk strakke krabber met zulke ouderwetse versieringsmotieven. Die twee liggen 150 jaar uit elkaar. Maar goed, overal zijn liefhebbers voor....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo is het, op het US forum is het natuurlijk allemaal ah en oh wat de klok slaat :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Gusto

Tja...gringos hebben geen smaak. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

tja hans, je hebt ook mensen die persé tatoeages willen, dat vind ik net hetzelfde :twisted:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
tja hans, je hebt ook mensen die persé tatoeages willen, dat vind ik net hetzelfde :twisted:

Niet waar:o:cry::P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo eentje met een gouden wolf van 0,5 cm op de bovenplaat zou ik wel best zitten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tja...gringos hebben geen smaak. ;)

Zou je denken?

IccKohO.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ron, wil je dat nooit meer doen?

Waarom? Je weet ook pas wat een mooie vrouw is als je er eerst enkele lelijke gezien hebt? :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ach uiterlijk zegt ook niet altijd alles... Wie weet presteert een lelijke wel heel goed op de juiste vlakken.

Maar om op die kwasten terug te komen.. bijna zo lelijk dat het mooi wordt.ik zeg bijna he.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ach uiterlijk zegt ook niet altijd alles... Wie weet presteert een lelijke wel heel goed op de juiste vlakken.

Wel 't licht uitdoen of in ieder geval sterk dimmen... ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op zo'n moment vind ik mijn ogen niet het belangrijkste lichaamsdeel :twisted:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die kwasten vind ik eigenlijk wel geestig. Daar is het jammere aan dat zo duidelijk zichtbaar is dat het greepje uit twee helften bestaat. Heel het vloeiende kapot.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

UEKZZAZ is van toepassing bij wat sommige yanks mooi vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Partij van de Dieren moet verbieden, dat die haren in zulke lelijke handvatsels zitten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op TSR heeft iemand offerte gevraagd voor gravurewerk als op de getoonde Wolfman. $1000,-.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die kwasten vind ik eigenlijk wel geestig. Daar is het jammere aan dat zo duidelijk zichtbaar is dat het greepje uit twee helften bestaat. Heel het vloeiende kapot.

Ik denk ook niet dat het greepje uit twee delen bestaat maar gewoon gedraaid is uit vol stafmateriaal. Volgens mij zijn de 'deellijnen' die je ziet een gevolg van hoe dat stafmateriaal dan weer gemaakt is.

Geinig vind ik ze ook maar dan eerlijk gezegd wel voor een ander; één keer leuk om naar te kijken maar op een wat mindere dag heb je een zonnebril nodig om je te kunnen scheren zonder scheel te kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.