Joris Posted May 6, 2015 Posted May 6, 2015 Ik heb al enige tijd een CJB "Artist Clone" maar gebruik hem niet vaak omdat het soms net iets te veel aandacht vergt en het best druk kan zijn in huis op doordeweekse ochtenden. Tot op heden heb ik alleen maar geschoren met de Feather Proguard en de Dorco mesjes. Ik wil andere mesjes proberen en ben vooral geinteresseerd in de Kai Mild Pink (zonder tralies) en de Feather Pro. Kan iemand zeggen hoe ver deze uitsteken in vergelijking met de Dorco's? Ik wil op dit moment niet al te veel experimenteren met de mate van exposure aangezien ik nog in de leercurve zit.
Snuff Posted May 6, 2015 Posted May 6, 2015 Alles wat met Feather scheermessen en aanverwanten te maken heeft kan je op mijn web site vinden
Joris Posted May 6, 2015 Author Posted May 6, 2015 Bedankt Ron en mijn complimenten voor je website. De informatie die ik zoek over de mate van het uitsteken van de Dorco en Kai mesjes in vergelijking met de Feathers vind ik er echter niet. Ik verwacht dat de Dorco's en Kai's overeen komen met de gewone Feather Professionals maar kan dit nergens vinden. Aanvulling: Ik had toch wat beter moeten zoeken. Ik heb de bevestiging gevonden dat de Kai's dezelfde afmetingen hebben als de Feather Pro op B&B. http://badgerandblade.com/vb/showthread.php/345759-Feather-no-sharpen-blades-(what-do-you-like-most)?p=5114059#post5114059.
Bogatyr Posted May 27, 2015 Posted May 27, 2015 De Pro Super vind ik venijnige dingen. Een beetje gelijk de kat: voor je weet heb je een krab gekregen. De prettigste vind ik de Pro Guard, dan de Kai Mild en dan de Professional. De Pro Light heb ik nog niet kunnen proberen. Ik scheer met een Kai Captain. (En alles met mijn rechtse hand)!
Recommended Posts