MJ_93 Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Hoi, Ik doe de opleiding film en wil heel graag een how it's made maken. Kent men mensen die hun scheermessen zelf maken en waar ik een how it's made van kan maken? Zou heel tof zijn! Cheers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Google het even, er staan tientallen filmpjes op YouTube over hoe je een scheermes maakt of restaureert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_93 Posted April 29, 2015 Author Share Posted April 29, 2015 Ik kon niet concreet bouwers vinden. Even voor de duidelijkheid: het is de bedoeling dat ik zelf 1 van die tientallen filmpjes ga maken, vandaar mijn vraag of jullie iemand kennen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamp Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Ik weet dat Shaggy ze zelf bouwde maar die is de laatste tijd hier niet meer zo actief. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Volgens mij hebben Buffel en Rare kwast ideeën in die richting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffel Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Op YouTube staan meer dan genoeg filmjes over hoe en wat. Van begin tot eind.. Aangezien het best nogal wat werk is , weet ik niet of een paar dagen zou willen filmen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Inderdaad wist Shaggy eens een mooi mes te maken van een oude vijl. Maar ik geloof dat hij de laatste tijd met tijd tekort zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Mijn tip: kies voor iets dat simpeler is en sneller klaar. Suggeste: Hoe maak ik een scheermes "razorsharp". Daar valt genoeg materiaal uit te halen voor een filmpje van 8 minuten. Je hoeft het niet eens met 1 mes te doen om de verschillende stadia te laten zien. Wellicht kan dit op de 'clubdag' in mei geregeld worden. Tussen elk stadium een leuke opvulling. Een proloog met wat stukjes uit oude reclames en een slot waarin je je een oor af snijdt (of zoiets , het is maar een suggestie he, haha) en je hebt tien minuten vol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rare kwast Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Volgens mij hebben Buffel en Rare kwast ideeën in die richting. Dat heb je goed... Eerste project lijkt geslaagd. Morgen scales maken en dan laat ik hem wel zien in een nieuw draadje . Wordt vervolgd dus... Oh ja, hij is al scheerklaar en scheert als een malle Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_93 Posted April 29, 2015 Author Share Posted April 29, 2015 Goeie punten.. Ik zal dat advies gebruiken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts