Roke Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Ik wou hier effe informeren of hier nog mensen zijn met deze allergie? Ik ben namelijk op zoek naar een goeie scheerzeep of crème zonder lanoline. Ik zou ook alle recepten kunnen gaan uitvlooien maar als hier iemand tips heeft spaart mij dat een hoop werk en heb ik er direct een mening van een gebruiker bij. Dank bij voorbaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Nou. Hoi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Welkom, enkele goede zepen zonder lanonine: MdC Tabac Speick Pre de Provence RazoRock Artisan series RazoRock XX Haslinger soaps (behalve Schafmilch) La Toja Klar Kabinett Arko Proraso Palmolive VDH AOS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roke Posted April 28, 2015 Author Share Posted April 28, 2015 Dank u voor uw uitgebreid antwoord. Weet er soms iemand of in tobs crèmes lanoline zit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob van Rotterdam Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Weet er soms iemand of in tobs crèmes lanoline zit? Je zou die scheercreme even kunnen invoeren bij codecheck.info Daar staan altijd veel ingrediënten vermeld. Rob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julyan Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Ik vraag me af of er zepen zijn waar stiekem lanoline in zit. De enige waarvan ik weet waar het in zit is Mitchels Wool Fat en Hasslinger Schafmilch. Bij beide geeft de naam het eigelijk al aan. Snuff heeft daar al een mooi lijstje van zepen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Hoe weet je dat je een wolvet-allergie hebt? Is dat getest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roke Posted April 29, 2015 Author Share Posted April 29, 2015 Ja, is getest door dermatoloog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Nou. Hoi. Efsk bedoeld dat je je effe mag voorstellen daar is de rubriek welkom voor, nu weten we alleen dat je een wolvetallergie hebt en we willen je ook een beetje "kennen" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roke Posted April 29, 2015 Author Share Posted April 29, 2015 ik maak er straks werk van! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts