Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo!

Mijn naam is Joeri 26 jaar, woonachtig te Brugge. Ik ben al een tijdje gebruiker van het krabbertje!

Ik wacht op het juiste moment om over te stappen naar een straight, want dat is laat ons zeggen mijn doel! Ik heb een zestal te restaureren messen maar daar wacht ik de juiste persoon voor af die mij kan informeren!

Doe hier nu al enkele maanden kennis op en hoop nog veel van jullie te kunnen leren!

Bedankt!

Posted

Ah nog een westvlaming, welkom! Ik kan niet goed opmaken uit je bericht of je zelf de messen wil restaureren of iemand zoekt om het voor je te doen? Er zijn hier best heel kundige jongens op dat gebied.

Guest Gusto
Posted

Welkom Joeri !

Posted

Van harte welkom! Alle informatie om zelf je messen te restaureren (wat natuurlijk het leukste is) kun je hier vinden. We helpen je met alle plezier!

Posted

Wel ik wou hierover nog een post plaatsen, het lemmet zelf zou ik in eerste instantie graag eens laten bekijken door een kenner ;)! Ik durf het risico nog niet nemen! Wat de scales betreft daar raak ik wel mee uit de voeten! Dus bij deze mensen regio Brugge ik hoor het graag!

Posted

Welkom Joeri,

Ik ben ook nieuw hier, ben evenals jij een krabber (Mühle R89 en Merkur Futur) en hoop binnenkort ook over te gaan op het echte werk: scheren met een open mes. Ben me daarover nu dankzij tips die ik hier ontving aan het inlezen. De expertise hier aanwezig is groot en ik wens je toe dat je op dit forum een leuke periode tegemoet gaat.

Rob