ShockWave_Omega Posted July 23, 2013 Posted July 23, 2013 Gisteren is ie eindelijk binnen gekomen . Mijn eigen 1961 Gillette Fatboy. Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat. Na aankomst meteen de Fatboy in kokend heet water met wat Dreft gegooid. Wat komt er dan toch een rotzooi van een krabbertje af gedver. Daarna nog kort bewerkt met een oude tandenborstel en wat tandpasta. De Fatboy is compleet in doosje (zoals je al kan zien) met mesjes en handleiding. Gisteren de Fatboy ook al gebruikt en een SOTD gemaakt
marzman Posted July 23, 2013 Posted July 23, 2013 Mooi ding zo, leuk dat hij nog helemaal compleet is (al denk ik niet dat de Wilkinson mesjes er echt bijhoren )
hmmmz Posted July 23, 2013 Posted July 23, 2013 Mooi hoor, zo een wil ik zelf ook nog ooit eens aanschaffen.
gyedema Posted July 24, 2013 Posted July 24, 2013 Super aanschaf, SO, en mooi met die handleiding erbij! Wat heb je betaald? Ik denk dat ie op ebay US zo boven de $100 zou scoren!
ShockWave_Omega Posted July 24, 2013 Author Posted July 24, 2013 75$ zonder verzendkosten enz. Wat volgens mij een erg lekker prijs is. Verzendkosten waren ook niet echt hoog. Alleen die 25 euro inklaringskosten er nog bij.. dat vond ik niet zo leuk..
gyedema Posted July 24, 2013 Posted July 24, 2013 Mooie prijs. En ja, die inklaring is vervelend. Ik betaalde het liever ook niet.
Recommended Posts