hansjeb Posted April 26, 2015 Share Posted April 26, 2015 Mannen (m/v), heb vanavond eigenlijk onverwacht een weekje turkije geboekt met de familie. Vertrek volgende week. Dat land is natuurlijk een walhalla voor de natscheerder. Hebben jullie nog tips wat ik moet meenemen? Twee jaar geleden heb ik oa een Derby scheerstick meegenomen en die beviel uitstekend. Toen was ik nog niet zo speciaal op zoek, maar nu ben ik flink aangestoken door dit leuke forum en ga natuurlijk niet met lege handen naar huis. Welke producten kan ik het beste scoren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted April 26, 2015 Share Posted April 26, 2015 ARKO! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Bean Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 Sedef shavette Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 ik ook zeg arko en sedef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 Een leuke turkse meid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 Waarom zou je Arko meenemen als het hier al geen drol kost? Is het dan niet leuker om te zoeken naar minder makkelijk verkrijgbare mesjes, vreemde krabbers en watertjes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 Ik was laatst bij een marktkraam van een Turk met allemaal verzorgingsproducten, daar lag ook een sedef voor een paar euries. Niet echt bijzonder om in Turkije te kopen dus. Wat hij wel had en ik nog nooit eerder had gezien was scheercrème van Denim (dat merk dat goedkope aftershave maakt, maar vroegâh bekender was). Heb het niet meegenomen omdat meneer tegen me begon te snauwen dat ik niet aan zijn spullen mocht komen(!?). Maar dat soort zeldzame dingen voor ons Hollanders zou ik daar juist gaan zoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansjeb Posted April 27, 2015 Author Share Posted April 27, 2015 Waarom zou je Arko meenemen als het hier al geen drol kost? Is het dan niet leuker om te zoeken naar minder makkelijk verkrijgbare mesjes, vreemde krabbers en watertjes? Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Vreemde krabbers en mesjes ga ik zeker voor kijken. Ik hoop eigenlijk wat onbekende scheerzepen tegen te komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansjeb Posted April 27, 2015 Author Share Posted April 27, 2015 Een leuke turkse meid. Hmm, klinkt goed. Maar ik weet niet of mijn vrouw dit ook een goed idee vindt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Bean Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 Wat ook echt Turks is - heb het een aantal jaar geleden eens laten doen in een allinclusive weekje in Turkije - is een hamam behandeling. Daarna voel je je ook herboren! Zeg maar een scheerbeurt voor je hele lichaam, maar dan zonder scheermes Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 Waarom zou je Arko meenemen als het hier al geen drol kost? Is het dan niet leuker om te zoeken naar minder makkelijk verkrijgbare mesjes, vreemde krabbers en watertjes? Heb je gelijk aan. Maar mischien leuk om derby scheercreme mee te nemen dat bestaat volgensmij ook, maar nog nooit in NL gezien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Ik denk dat het daar wel een stuk goedkoper is dan hier. [ Ik wil nog een turquoise turkse harembroek maat M maar die zal je wel niet meenemen voor me ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansjeb Posted April 28, 2015 Author Share Posted April 28, 2015 Ik denk dat het daar wel een stuk goedkoper is dan hier.[ Ik wil nog een turquoise turkse harembroek maat M maar die zal je wel niet meenemen voor me ] Mocht ik er tegenaan lopen... Ik ben helemaal niet nieuwsgierig, hoor. Maar ga je die dan dragen op 17 mei? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Dan trek ik hem aan !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansjeb Posted April 28, 2015 Author Share Posted April 28, 2015 Dan zal ik even heel goed zoeken naar een mooi exemplaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Dan kom je dus ook naar de clubdag !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansjeb Posted April 30, 2015 Author Share Posted April 30, 2015 Heb 17 mei al heel lang in mijn agenda staan. Het zou voor mij de eerste keer zijn om de mensen te ontmoeten waarvan ik al een groot aantal berichten heb gelezen. En aangezien dit het meest sympathieke forum is dat ik ken lijkt het me heel leuk om ze ook eens in levende lijve te ontmoeten. Ik zit alleen met mijn werk (ja, zelfs op zondag). Ben zelfstandige en het is momenteel de drukste tijd van het jaar. Reken niet op mij, maar als het een beetje lukt kom ik langs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Het is voor jou het beste als je niet kan [ want dan ben je goed druk ] maar het zou wel heel leuk zijn als je er bij bent. Dus wie weet zien we je de 17de. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansjeb Posted May 12, 2015 Author Share Posted May 12, 2015 Zo. Terug uit Turkije. Heerlijk vakantieland voor een weekje. Helaas voor Silly heb ik geen turquoise harembroek kunnen vinden. Helemaal geen harembroeken gezien trouwens. Wel andere zaken. Naast dat ik er achter ben gekomen dat Nederland Turkije inmiddels van de troon heeft gestoten wat betreft de hoogte van de benzineprijzen toch ook wel wat scheerspullen kunnen vinden. Zoals verwacht geen speciale spullen, maar de prijzen waren wel dusdanig laag dat ik toch aardig wat heb gekocht. Arko sticks, Arko scheercreme, Arko C, Yuma krabbers, Sedef's, Perma-sharp mesjes en nog wat spullen. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor een aantal leden van dit forum. Binnenkort zal ik een aantal van die fijne Yuma krabbertjes, Sedef's en Arko sticks op "De Markt" plaatsen. Kan een aantal van jullie voor een prikkie (kostprijs) profiteren van Turkse scheerspullen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Nou lekker dan ik ga mij net opgeven voor een cursus Buikdansen moet ik in mijn tuinpak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts