Noud Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Hallo allemaal, Sinds ongeveer 6 maanden ben ik bezig met DE scheren (Gilette slim twist). Nu heb ik ongeveer wel het gevoel dat ik de techniek aardig onder controle heb en begin ik te denken aan het kopen van een nieuw krabbertje. Graag neem ik een iets effectiever of agressiever krabbertje, aangezien ik nogal stugge haartjes heb. (Het zijn net klein stalen prikkeldraadjes ) Zou de Fatip Piccolo of Pearl TP SS04 iets zijn? Wat is precies het verschil hiertussen, want op de site van barbieredifigaro zien de koppen er een beetje hetzelfde uit. Andere suggesties in dezelfde prijscategorie zijn natuurlijk ook van harte welkom! Bedankt, Arnoud Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Mits je techniek goed is zijn het beide goede krabbers. Bdf heeft ook (als je echt een agressieve krabber wil) roedter of een pearl oc. Let wel het kan zijn dat zelfs met een stugge baard je een agressieve krabber niet fijn vindt. Mesjes maken ook verschil. Maar dit is allemaal ymmv, of zoals wij dat hier zegg uekaz Nog welkom op dit forum btw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 De Fatip Piccolo past als je hem uit elkaar schroeft in een Smint doosje. Dus tja.. Lijkt me logisch Dit hieronder is mijn reis-set De Piccolo is een behoorlijk agressieve maar, iig voor mij, erg fijne krabber. Ik heb deze al vrij snel na mijn start als de-scheerder gekocht en vond het direct een geweldig ding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noud Posted April 24, 2015 Author Share Posted April 24, 2015 Bedankt allebei! Ik weet niet of ik per se een hele agressieve krabber wil, maar ik hoop met een wtg en xtg pass gladder te zijn. Nu moet ik altijd atg scheren, omdat het anders bijna lijkt of ik niet geschoren heb. Dit is overigens alleen als ik me elke dag scheer. Bij om de dag scheren heb ik er geen last van. Nu is het zo dat ik voor stage wel elke dag glad 'moet' zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noud Posted April 24, 2015 Author Share Posted April 24, 2015 Leuke reisset trouwens haha! Zo ver gevorderd ben ik nog niet. Ik heb 1 krabber, heb alleen nog HEMA mesjes gehad en heb alleen dvh zeep, bartex en palmolive scheercreme gehad. Toen ik in november lid werd van dit forum was ik wel al bang aangestoken te worden en dat is gebeurd ook. Ik kan niet wachten om een keer bijvoorbeeld een creme van TOBS te kopen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts