Snuff Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Mijn budget ligt rond de 20/30 euro. Erg weinig maar moet lukken toch? Als dat het totale budget is voor alles wat erbij komt kijken zou ik zeggen begin er niet aan, als het alleen voor een mes is dan is het zeker te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_93 Posted April 25, 2015 Author Share Posted April 25, 2015 Het gaat inderdaad om alleen een (geslepen) mes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Hoi! Het belangrijkste is al gezegd, ik sluit me er bij aan. Het is een gegarandeerd goede stap om op die manier te beginnen. Je hebt echt een referentiepunt nodig wat betreft scherpte en gevoel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_93 Posted April 25, 2015 Author Share Posted April 25, 2015 Heb een solingen gezien en een kropp, zelfde prijs. Twijfels.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Beide zijn ok. Ga voor degene die jij mooi vind. Mooiste is beide Ja zo werkt dat hier op Shaving Society voor dat je het weet zijn er allemaal mensen die je aanzetten dingen te kopen. . Daar zijn we heel goed in! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_93 Posted April 25, 2015 Author Share Posted April 25, 2015 Het is een vintage solingen geworden met eikenhouten scale! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Veel plezier met je eerste mes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_93 Posted April 25, 2015 Author Share Posted April 25, 2015 Dan jullie wel! Ik hoop vaardig te worden hiermee. Foto's komen wanneer mijn mes binnen komt. Cheers! Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Goedzo kerel. Van harte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Succes man, het is echt alle moeite waard! Je moet alleen wel even volharden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Van harte met je eerste mes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_93 Posted April 25, 2015 Author Share Posted April 25, 2015 Ik ben heel koppig en daarmee weiger ik op te geven dus dat komt wel goed haha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SakasakaHeyhey Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Veel plezier met je eerste open mes! Ben wel nieuwsgierig wat voor mes je hebt bemachtigd kerel Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_93 Posted April 28, 2015 Author Share Posted April 28, 2015 Ik weet dat het een (waarschijnlijk 40/50 jaar) oude Solingen is met custom eiken scales. Ben heel, heel erg benieuwd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts