Shaving Silly Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Bij mij in Amstelveen is er 1 straat die helemaal vrijmarkt is met café Abina waar Gerard Joling staat te gillen en dat eindigt in het Oude Dorp van Amstelveen en ik woon in een zijstraat van al dit oranje geweld. Door mijn straat lopen alle mensen die van en naar die kroeg gaan, s morgens nuchter en binnen 3 uur in waggelstand . Ieder jaar roep ik : we kunnen zelf wel gaan zitten maar dan keek ex wat moeilijk en dacht ik laat maar. Maar afgelopen maandag mijn kampeerbus voor de deur kunnen plaatsen [ dus ik fiets de hele week al ] en ga maandag voor mijn eigen deur vanuit de bus de inboedel van mijn vader zijn huis verkopen. Mokken, glazen , gitaren , visspullen en kookboeken tig kookboeken, gehaakte kleedjes van mijn moeder en de meest spuuglelijke lamp een soort combinatie van een kitsche vaas met een koperen voet er onder en zo'n jordaneze lampenkap er op. Mijn pa zijn visvriend [ 80 jaar ] wil ook zo graag komen, helemaal uit Amsterdam Noord met het openbaar vervoer want hij mist mijn vader zo want ze gingen altijd samen naar het Vondelpark of hij bij mij mocht komen dus ik zit met 1 van de 2 mannetjes uit de Muppetshow met mijn lente groene kampeerbus met kachel en luifel voor mijn eigen deur en ga het voor het eerst doen !!! Wat doen jullie ??? Kopen of verkopen of gewoon naar een feest ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimbouman Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Ik ga muziek maken! Wij spelen met MaJazztic om 11 uur en dan lekker in de Watergraafsmeer hangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted April 24, 2015 Author Share Posted April 24, 2015 Ohhh leuk Wim !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 En jij speelt welk instrument? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Voorheen ging ik gewoon keihard bier zuipen. Maar met 2 kids wordt dat onmogelijk, misschien koningsnacht even de stad in voor een pintje. Overdag's wordt het zulk slecht weer, ik denk dat ik maar binnen blijf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaagmans Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Met 2 kids blijf ik lekker thuis of misschien bij opa/oma op visite. De weerverwachtingen zijn ook niet enorm goed voor koningsdag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted April 24, 2015 Author Share Posted April 24, 2015 Nee jho niet binnen blijven [ mijn moeder zou zeggen je bent toch niet van poppenstront gemaakt ] lekker de vrijmarkt op, regenjassen aan, plu mee, kids mee, zuidwesters op en hop gaan !!!! Het klaart ergens altijd weer op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Sil, wat heb je met je usericon gedaan? super klein en ik doe niets, na weken overwerk en stress even lekker lang weekend met mijn vrouw en die een beetje verwennen met ontbijtjes op bed etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Na al je overwerk en stress ga je thuis verder met werk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted April 24, 2015 Author Share Posted April 24, 2015 Sil, wat heb je met je usericon gedaan? super klein Ik word gewoon gediscrimineerd op dit forum omdat ik de enige vrouw ben !! hebben ze mijn foto stiekem kleiner gemaakt Dus jullie doen allemaal nix beetje thuis hangen ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Hier een van mijn zonen jarig op Koningsdag (en zijn zus de dag ervoor). Dit weekend feest vieren en dan maandag met het gezinnetje naar (waarschijnlijk) Blijdorp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Wat is er in huize Snowmiss gaande, zo jaarlijks in de nacht van 26 op 27 juli? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted April 24, 2015 Author Share Posted April 24, 2015 Efsk het is 27 april koningsdag april !!! geen juli. tsjonge jonge jonge onder welke steen leeft die man Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted April 24, 2015 Author Share Posted April 24, 2015 ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ja onder die steen !!!!! hahahhahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Mwoehaha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjebbe Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Hahaha!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Haha, sukkel.... Maar wat er gaande is? Ik gok iets met neuken? Ik weet nog niet wat ik ga doen. Misschien even naar de vrijmarkt. Misschien ook niet. In ieder geval een dag extra genieten van grote mevrouw Marco en kleine mevrouw Marco. Heerlijk joh, zo'n extra dag voor het gezin. En dat helemaal gratis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted April 24, 2015 Author Share Posted April 24, 2015 Waarom ze het koningsdag genoemd hebben en geen gezinnendag dat is mij een raadsel Ik probeer een leuk topic te starten maar de heren blijven op de bank zitten bij moeder de vrouw, de kids of maken een paar nieuwe. Echt binnen 2 bladzijdes gaat het hier al weer over sex en het is weer Marco die het N-woord noemt !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Ik ga me scheren haha .. en wellicht ergens een biertje. Een enorme drukte ga ik als het kan ontwijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Had je spannende verhalen verwacht dan Syl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Omdat mijn vrouw Nederlandse is en ik ook niet de slechtste ben mag ze die dag iets langer los van de ketting, misschien wel kijken naar de nederlandse televisie maar ook weer niet te lang anders krijgt ze ideeën Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Wat is er in huize Snowmiss gaande, zo jaarlijks in de nacht van 26 op 27 juli? Oh, was toen de laatste keer Nee wacht, er is er daarna nog een gemaakt (ergens rond 27 april vorig jaar ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Omdat mijn vrouw Nederlandse is en ik ook niet de slechtste ben mag ze die dag iets langer los van de ketting, misschien wel kijken naar de nederlandse televisie maar ook weer niet te lang anders krijgt ze ideeën Haha! Evil Snuff.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Zover mogelijk uit de buurt van het oranje-geneuzel blijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted April 25, 2015 Author Share Posted April 25, 2015 Beetje spannends had ik wel verwacht [ alhoewel ik denk dat ik niet wil weten wat Snuf gaat doen als het echt spannend word in huize Snuffel ] Blijkbaar is wat ik doe en Wim tot op heden het spannendste In Snowmiss zijn geval zou ik echt wat spannends maken van die 27 april dit jaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts