Jump to content

Koningsdag. Wat doen jullie ???

Shaving Silly

Recommended Posts

Bij mij in Amstelveen is er 1 straat die helemaal vrijmarkt is met café Abina waar Gerard Joling staat te gillen en dat eindigt in het Oude Dorp van Amstelveen en ik woon in een zijstraat van al dit oranje geweld.

Door mijn straat lopen alle mensen die van en naar die kroeg gaan, s morgens nuchter en binnen 3 uur in waggelstand :D.

Ieder jaar roep ik : we kunnen zelf wel gaan zitten maar dan keek ex wat moeilijk en dacht ik laat maar.

Maar afgelopen maandag mijn kampeerbus voor de deur kunnen plaatsen [ dus ik fiets de hele week al ] en ga maandag voor mijn eigen deur vanuit de bus de inboedel van mijn vader zijn huis verkopen. Mokken, glazen , gitaren , visspullen en kookboeken tig kookboeken, gehaakte kleedjes van mijn moeder en de meest spuuglelijke lamp een soort combinatie van een kitsche vaas met een koperen voet er onder en zo'n jordaneze lampenkap er op.

Mijn pa zijn visvriend [ 80 jaar ] wil ook zo graag komen, helemaal uit Amsterdam Noord met het openbaar vervoer want hij mist mijn vader zo want ze gingen altijd samen naar het Vondelpark of hij bij mij mocht komen dus ik zit met 1 van de 2 mannetjes uit de Muppetshow met mijn lente groene kampeerbus met kachel en luifel voor mijn eigen deur en ga het voor het eerst doen !!!

Wat doen jullie ??? Kopen of verkopen of gewoon naar een feest ?

Voorheen ging ik gewoon keihard bier zuipen. Maar met 2 kids wordt dat onmogelijk, misschien koningsnacht even de stad in voor een pintje. Overdag's wordt het zulk slecht weer, ik denk dat ik maar binnen blijf.

Haha, sukkel.... :P

Maar wat er gaande is? Ik gok iets met neuken? :o

Ik weet nog niet wat ik ga doen. Misschien even naar de vrijmarkt. Misschien ook niet. In ieder geval een dag extra genieten van grote mevrouw Marco en kleine mevrouw Marco. :)

Heerlijk joh, zo'n extra dag voor het gezin. En dat helemaal gratis! ;)

Waarom ze het koningsdag genoemd hebben en geen gezinnendag dat is mij een raadsel :roll::roll:

Ik probeer een leuk topic te starten maar de heren blijven op de bank zitten bij moeder de vrouw, de kids of maken een paar nieuwe.

Echt binnen 2 bladzijdes gaat het hier al weer over sex :o:o en het is weer Marco die het N-woord noemt !!

Omdat mijn vrouw Nederlandse is en ik ook niet de slechtste ben mag ze die dag iets langer los van de ketting, misschien wel kijken naar de nederlandse televisie maar ook weer niet te lang anders krijgt ze ideeën :twisted:

Omdat mijn vrouw Nederlandse is en ik ook niet de slechtste ben mag ze die dag iets langer los van de ketting, misschien wel kijken naar de nederlandse televisie maar ook weer niet te lang anders krijgt ze ideeën :twisted:

Haha! Evil Snuff....

Beetje spannends had ik wel verwacht [ alhoewel ik denk dat ik niet wil weten wat Snuf gaat doen als het echt spannend word in huize Snuffel ]

Blijkbaar is wat ik doe en Wim tot op heden het spannendste :lol:

In Snowmiss zijn geval zou ik echt wat spannends maken van die 27 april dit jaar.