Frog Posted April 17, 2015 Share Posted April 17, 2015 Deze lijken verdacht veel op de Joris/Plisson krabbers. Enkel kosten deze nieuwe Fatip krabbers maar de helft van wat je kan neertellen voor een Joris. Al zal de kwaliteit van de beplating daar waarschijnlijk wel voor iets tussen zitten. Hieronder enkele plaatjes : Bron : http://www.tonsus.com/marken/fatip Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted April 17, 2015 Share Posted April 17, 2015 Ziet er mooi uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted April 17, 2015 Share Posted April 17, 2015 Ik vind ze wat minder in vergelijking met een echte Joris maar de prijs is er natuurlijk wel naar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorical Posted April 17, 2015 Share Posted April 17, 2015 Ik dacht dat een Joris meer van een Fatip verschilde dan alleen het handvat. Dat hij milder scheert. Ook vind ik deze handvatten er niet erg mooi, te dik en te veel op een Joris willen lijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted April 18, 2015 Share Posted April 18, 2015 Ik vind ze minder mooi dan de modellen van Joris. Maar het prijsverschil is natuurlijk ook erg groot. Qua scheereigenschappen heb ik zelf nauwelijks verschil gemerkt tussen de Joris en de Fatip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted April 18, 2015 Author Share Posted April 18, 2015 Ja, ik vind ze ook veel minder mooi dan de Joris. Op scheervlak vind ik de Joris veel beter in balans dan de Fatip. Maar ik gebruik ze beiden met plezier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted April 18, 2015 Author Share Posted April 18, 2015 Ja, ik vind ze ook veel minder mooi dan de Joris. Op scheervlak vind ik de Joris veel beter in balans dan de Fatip. Maar ik gebruik ze beiden met plezier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts