Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Zoals waarschijnlijk bekend heeft "Pastapipo" een aantal Chinese Gillette Tech's besteld. Er staat er ook eentje op mijn naam :) maar eigenlijk heb ik meer dan genoeg spullen. Ik maak er dus liever iemand anders blij mee.

Dus wie heeft er belangstelling voor een Chinese Tech (onder voorbehoud dat Pastapipo ze inderdaad binnenkrijgt natuurlijk)? Hij is al betaald door mij, dus hij is gratis (dat moet een echte hollander toch aanspreken :mrgreen: ). Laat je belangstelling weten in dit topic, dan trek ik er aan het einde van deze week (donderdag of vrijdag) een winnaar uit. Je mag dan met Pastapipo afspreken dat "mijn" krabber naar jou wordt gestuurd.

Iemand?

Edited by Guest
Posted

hee johan,

al hoewel ik de gelukkige winnaar ben van de prijs van shaggy ben ik altijd benieuwd naar andere messen. heb nog niet echt veel vergelijkings materiaal maar ben dan ook een beginnende shaver.

groet,

omnivac

Posted

Leuke actie, maar ik hoop dat je er geen spijt van krijgt, over 50 jaar is dit misschien ook wel een vintage Gillette Tech ;) (grapje, maar het is wel een prima krabbertje om je snel mee te scheren. De mijne doe ik niet weg :) )

Ik doe niet mee trouwens omdat ik er een heb.

Posted

Wat mooi, alweer een PIF. Echt lieve mensen hier!!!

Zelf doe ik niet mee want ik heb al genoeg spullen om me zes mensenlevens te scheren al zou ik misschien in een volgend leven of die daarna nog wat zeep moeten kopen...

Posted

Ik doe mee. Uit nieuwsgierigheid en voor de Spanning en Sensatie. (Het is kermis in Tilburg.)

Posted

Kijk, ik heb zeker interesse. Met een dergelijk mes schoor mijn vader zich ook. Ben er nog niet aan toe gekomen er ooit eentje zelf te kopen.

Bedankt voor het gulle aanbod, moge de beste winnen :)

Posted

Aangezien ik net om de hoek kom kijken wat DE scheren zou ik ook graag meedingen in deze actie. Altijd leuk om zoals het een Nederlander betaamd je collectie voor niks uit te kunnen breiden.

Posted
ik wil wel eens met een krabbertje beginnen :)

Dan heb je geluk, want mijn random generator heeft jou als winnaar aangewezen ;)

Ik ga je naam doorgeven aan Pastapipo. Zoals aangegeven, ik heb al geld naar hem overgemaakt voor de krabber. In plaats van naar mij, mag hij naar jou verzonden worden :)