Jan Zoethout Posted April 16, 2015 Posted April 16, 2015 Gekocht bij The Dutch Shaving Shop: Kremlon IJs Eau de Cologne van de firma Verroen-Bulgaria. Op hun website (http://www.bulgaria-brillantine.nl/) de volgende omschrijving: Deze is een van de meest verkoelende IJs Eau de Cologne's. Een heerlijke "body splash" voor de warme zomerdagen. Geeft lang een fris gevoel. De geur is een samenspel van salie, rozemarijn en lavendel. Met een groene noot en mos als ondertoon. Na een half uurtje ruik ik vaagjes nog iets bloemigs - maar ik ben niet zo'n goede "ruiker" ... Ingredienten: Spir.ket 96%-Aqua-Menthol-Perfume-Color ci.42090 Voor het "verzorgend effect" heb ik er een scheutje glycerine in gedaan. Volgens kenner(s) op buitenlandse scheerfora qua "menthol kick" (een van) de heftigste - genoemd wordt het rijtje van heftig naar minder heftig: Kremlon - Alcolada Glacial - Osage Rub. Vergeleken met Alcolada Glacial, Osage Rub en Vitos Mentolo valt Kremlon inderdaad ruim heftiger uit, wel iets minder heftig dan mijn "versterkte" Alcolada Glacial - maar het verschil is klein. Al met al een goede aankoop voor €14,95 (voor een halve liter). Nu maar hopen op een lange, zinderend warme zomer ....
Ko Eversdijk Posted September 1, 2018 Posted September 1, 2018 Mijn vrouw is hier verslaafd aan. We vullen een verstuivertje ermee, en ze spuit het regelmatig op het voorhoofd om wat op te frissen. Prima spul! 1
Harkos Posted September 1, 2018 Posted September 1, 2018 Jan Zoethout schreef op 16-4-2015 om 11:25: Gekocht bij The Dutch Shaving Shop: Kremlon IJs Eau de Cologne van de firma Verroen-Bulgaria. Op hun website (http://www.bulgaria-brillantine.nl/) de volgende omschrijving: Deze is een van de meest verkoelende IJs Eau de Cologne's. Een heerlijke "body splash" voor de warme zomerdagen. Geeft lang een fris gevoel. De geur is een samenspel van salie, rozemarijn en lavendel. Met een groene noot en mos als ondertoon. Na een half uurtje ruik ik vaagjes nog iets bloemigs - maar ik ben niet zo'n goede "ruiker" ... Ingredienten: Spir.ket 96%-Aqua-Menthol-Perfume-Color ci.42090 Voor het "verzorgend effect" heb ik er een scheutje glycerine in gedaan. Volgens kenner(s) op buitenlandse scheerfora qua "menthol kick" (een van) de heftigste - genoemd wordt het rijtje van heftig naar minder heftig: Kremlon - Alcolada Glacial - Osage Rub. Vergeleken met Alcolada Glacial, Osage Rub en Vitos Mentolo valt Kremlon inderdaad ruim heftiger uit, wel iets minder heftig dan mijn "versterkte" Alcolada Glacial - maar het verschil is klein. Al met al een goede aankoop voor €14,95 (voor een halve liter). Nu maar hopen op een lange, zinderend warme zomer .... Best spul, heb ook een fles staan en pak die alleen op echt warme dagen.?
efsk Posted September 1, 2018 Posted September 1, 2018 Iedere dag de afgelopen twee maanden bedoel je. 3
Kingjack Posted September 1, 2018 Posted September 1, 2018 [mention=268]efsk[/mention] Wanneer was het dan echt warm??Wel, sinds een paar dagen is het net onder de 25 graden in huis en begin ik het koud te krijgen..... 1 1
Recommended Posts