Jump to content

Verzorgende splashes

Beun

Recommended Posts

Wederom een vraag van mijn kant, welke splashes hebben goede verzorgende eigenschappen? Ik heb nu Speick en dat is een hele goede. Ik las en zag iets over een product van Thayers, maar dat is heel moeilijk om hierheen te halen.

Ben benieuwd naar jullie suggesties.

Welke Floid is dan het beste? Want ik kan nergens een beschrijving van de geuren vinden. Wat ik persoonlijk wel fijn vind is als de geur niet heel lang blijf hangen, want dan kan ik mijn EdT naar hartelust dragen.

Ik ken geen splash die meer verzorgende eigenschappen heeft dan de al door jou genoemde Speick after shave balm.

Ik denk dat Beun echt een alcohol houdende aftershave bedoelt.

Ah.. Mijn fout want tikfout. Ik bedoel de Speick After Shave Lotion

Ik heb nu al weer enkele keren de Cien X-Bolt aftershave gebruikt. De geur is uiteraard erg persoonlijk (UEKAZ) maar de verzorgende kwaliteit valt mij zeker niet tegen. Zeker gezien de lage prijs.

• 2 weeks later...

Thayers is redelijk goedkoop via iHerb.

Als je voor meer dan $20 bestelt en onder 2kg gewicht blijft is verzending goedkoper dan nl webshops.

Coupon code EVO646 geeft je $5 korting op je eerste bestelling.

Ik heb nu al weer enkele keren de Cien X-Bolt aftershave gebruikt. De geur is uiteraard erg persoonlijk (UEKAZ) maar de verzorgende kwaliteit valt mij zeker niet tegen. Zeker gezien de lage prijs.

Er stond van de week bij de Lidl een flesje open (iemand wilde blijkbaar toch eerst snuffelen) dus heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt.

Het deed me erg aan Floïd Black denken.

Ik vind de Pitralon Classic goed verzorgend.

Die zit wat mij betreft op hetzelfde (goede) niveau als die van Speick. Ook Brut Original verzorgt prima maar helaas vind mijn vrouw daar weinig aan.

Guest Gusto

Splashes en Aftershaves, stinken per defenitie, totdat ik ze zelf geprobeert heb. ;)