Beun Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Wederom een vraag van mijn kant, welke splashes hebben goede verzorgende eigenschappen? Ik heb nu Speick en dat is een hele goede. Ik las en zag iets over een product van Thayers, maar dat is heel moeilijk om hierheen te halen. Ben benieuwd naar jullie suggesties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Ik ben een fan van de Proraso splash. Het verkoelt, verzorgt en heeft (vind ik) een aangename geur. Je moet wel van menthol/eucalyptus houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 +1 voor Proraso. Floid vind ik ook best wel een verzorgende splash. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beun Posted April 14, 2015 Author Share Posted April 14, 2015 Welke Floid is dan het beste? Want ik kan nergens een beschrijving van de geuren vinden. Wat ik persoonlijk wel fijn vind is als de geur niet heel lang blijf hangen, want dan kan ik mijn EdT naar hartelust dragen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Dan is Floid niks voor jou. De normale Floid heeft een sterke geur (talk) en blijft lang hangen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beun Posted April 14, 2015 Author Share Posted April 14, 2015 Dan is Floid niks voor jou. De normale Floid heeft een sterke geur (talk) en blijft lang hangen! Kijk, daar kan ik wat mee. De Floid laat ik dus staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 De Mennen splashes zijn ook wel goed. En geuren een pak minder lang dan bijvoorbeeld Floid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Ik ken geen splash die meer verzorgende eigenschappen heeft dan de al door jou genoemde Speick after shave balm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Ik ken geen splash die meer verzorgende eigenschappen heeft dan de al door jou genoemde Speick after shave balm. Ik denk dat Beun echt een alcohol houdende aftershave bedoelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Ik ken geen splash die meer verzorgende eigenschappen heeft dan de al door jou genoemde Speick after shave balm. Ik denk dat Beun echt een alcohol houdende aftershave bedoelt. Ah.. Mijn fout want tikfout. Ik bedoel de Speick After Shave Lotion Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Ik vind de Pitralon Classic goed verzorgend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edsel Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Ik heb nu al weer enkele keren de Cien X-Bolt aftershave gebruikt. De geur is uiteraard erg persoonlijk (UEKAZ) maar de verzorgende kwaliteit valt mij zeker niet tegen. Zeker gezien de lage prijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greyzer Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Thayers is redelijk goedkoop via iHerb. Als je voor meer dan $20 bestelt en onder 2kg gewicht blijft is verzending goedkoper dan nl webshops. Coupon code EVO646 geeft je $5 korting op je eerste bestelling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Ik heb nu al weer enkele keren de Cien X-Bolt aftershave gebruikt. De geur is uiteraard erg persoonlijk (UEKAZ) maar de verzorgende kwaliteit valt mij zeker niet tegen. Zeker gezien de lage prijs. Er stond van de week bij de Lidl een flesje open (iemand wilde blijkbaar toch eerst snuffelen) dus heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt. Het deed me erg aan Floïd Black denken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted May 2, 2015 Share Posted May 2, 2015 Ik vind de Pitralon Classic goed verzorgend. Die zit wat mij betreft op hetzelfde (goede) niveau als die van Speick. Ook Brut Original verzorgt prima maar helaas vind mijn vrouw daar weinig aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorical Posted May 2, 2015 Share Posted May 2, 2015 (edited) De Mugso Real classic is een geweldig verzorgende aftershave splash. En ik vind hem ook nog lekker ruiken Edited May 2, 2015 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted May 2, 2015 Share Posted May 2, 2015 Splashes en Aftershaves, stinken per defenitie, totdat ik ze zelf geprobeert heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts