cutthroat Posted April 13, 2015 Posted April 13, 2015 Ik zat vanmiddag ineens te denken (ja, soms gebeurt dat wel eens ), zou een "vraag om sample" topic niet iets zijn? Ik bedoel, stel je bent wel benieuwd naar een bepaalde aftershave of mesje, maar wilt niet gelijk een hele fles of doos aanschaffen. Want stel dat je het niets vindt. Ja toch? Nu is mijn ervaring dat de meeste leden hier erg vrijgevig zijn en graag een ander willen helpen. Zo heb ikzelf bijvoorbeeld al verschillende keren mensen aan een sample van mesjes, scheerzeep en/of aftershave geholpen. En heb ikzelf ook al verschillende samples gekregen, wat voor mij duidelijk maakte dat ik de Pinaud Clubman special reserve, de Vitos en Voshkod mesjes wilde hebben. Zou een sticky topic in bijvoorbeeld de Marktsectie, waarin mensen gericht om iets kunnen vragen, een idee zijn? En met gericht bedoel ik dan dat mensen niet gaan vragen "ik wil wel wat verschillende mesjes proberen". Zou daar behoefte aan zijn? En zijn er mensen die dan gelijk beren op de weg zien ? Of valt dat wel mee?
Carloz Posted April 13, 2015 Posted April 13, 2015 Heel goed idee! Al heel veel gekocht en nieuwschierigheid en door reviews van anderen. Had ik tevoren een sample gehad.... Ondertussen ook veel om als sample te verstrekken
mhharsta Posted April 13, 2015 Posted April 13, 2015 Gewoon proberen, het stuurt zich zelf wel denk ik. Lijkt me leuk.
Snuff Posted April 13, 2015 Posted April 13, 2015 Kan je inderdaad mensen mee vooruithelpen, echter wel alleen interessant binnen eigen land vanwege verzendkosten lijkt me?
cutthroat Posted April 13, 2015 Author Posted April 13, 2015 Ik denk dat België ook goed te doen is hoor. De meeste samples kunnen per briefpost lijkt me. Even snel op de site van PostNL gekeken leert dat dat €2,30 (20-50 gr) of €3,45 (50-100gr) kost. Vindt ik wel te doen
Mr. Bean Posted April 13, 2015 Posted April 13, 2015 Prima idee! Al vraag ik me meteen af hoe ik een sampletje crème zou gaan versturen, of een hoeveelheidje ASB. Just wondering... Iemand enig idee voor de meer vloeibare samples?
Mr. Bean Posted April 13, 2015 Posted April 13, 2015 Kleine potjes? Van die sambalpotjes is wel een goeie! Wel even goed uitspoelen...
Carloz Posted April 13, 2015 Posted April 13, 2015 Samples in sambalpotjes stuur ik naar jou op mr. Bean Zou kunnen, deze zijn ook los te koop. 35 cent of zo.
Mr. Bean Posted April 13, 2015 Posted April 13, 2015 Zolang je ze dus maar uitspoelt Die potjes ken ik niet. Maar ach, ik geloof niet dat ik iets heb wat iemand graag zou proberen, aangezien alle crèmes die ik heb zo'n beetje standaard in elke scheercollectie zitten
Carloz Posted April 13, 2015 Posted April 13, 2015 Haha. Wellicht gat in de markt, spicy hot scheercreme.
Mr. Bean Posted April 13, 2015 Posted April 13, 2015 Haha. Wellicht gat in de markt, spicy hot scheercreme. Er zijn er die kicken op ijs- en ijskoud, dus waarom niet op een tikkeltje spice!?
Mr. Bean Posted April 13, 2015 Posted April 13, 2015 Sambal scheerbrand bij? Sambalsample bij? Maar on-topic: ik zou zelf het meest geinteresseerd zijn in AS splashes en amerikaanse scheerzepen.
cutthroat Posted April 13, 2015 Author Posted April 13, 2015 Ik verstuur samples van aftershave, asb, crème of zeep in deze sambalpotjes van het merk depa. Verkrijgbaar bij verschillende groothandels en toko's. En anders gewoon bij de lokale "Chinese Muur" vragen Blijkbaar is er wel animo voor. Zou één van de mods/admins een topic sticky kunnen/willen maken? En is het een goed idee om dit topic in de Markt-sectie aan te maken?
Mr. Bean Posted April 13, 2015 Posted April 13, 2015 Ik verstuur samples van aftershave, asb, crème of zeep in deze sambalpotjes van het merk depa. Verkrijgbaar bij verschillende groothandels en toko's. Was mijn idee toch zo gek nog niet
Marcel Posted April 15, 2015 Posted April 15, 2015 Sorry voor de late reactie! Wat mij betreft ben je vrij om een nieuw topic aan te maken. Echter, omdat topics hier nogal eens verzanden in een overvloed aan gezelligheid/off-topic berichten: enkel vragen om samples! Zorg als verzoeker dan wel dat je een duidelijke omschrijving hebt van hetgeen je zoekt. Heb je datgene in huis wat de vrager zoekt? Reageer dan op verzoeken middels een persoonlijk bericht/privebericht (middels de PB knop onder de gebruikersnaam van de verzoeker). Dus maak je topic aan met je eigen (wervende) tekst en zet er expliciet bij dat het puur een vragen topic is. Heb je dat gedaan, dan maak ik het sticky.
cutthroat Posted April 15, 2015 Author Posted April 15, 2015 Geeft niks Marcel, we weten wiens schuld dat is Ik had ook al aangegeven dat het me het handigst lijkt om gericht te vragen, en niet in de trant van ik wil wat verschillende mesjes proberen. Het topic had ik al aangemaakt.
Marcel Posted April 15, 2015 Posted April 15, 2015 Haha, die klaploper uit Zoetermeer zeker Dank voor het aanmaken, ik maak hem plakkerig
Recommended Posts