Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heeft er wel eens iemand geschoren zonder dat bodemplaatje? Had het voor de lol eens in elkaar gedraaid en vroeg het me zo af.

Posted

Nog nooit gedaan en waarschijnlijk zal ik het ook nooit proberen. Waarom niet? Omdat het flexibele DE mesje niet in bedwang wordt gehouden en alle kanten op kan zwabberen. Voor je het weet heb je dan een flinke snee te pakken.

Posted
Er staat me iets van bij dat ik ooit op het forum las dat iemand dat toch een tijd gedaan had.

Iets van een grootvader ofzo die een vrij oude krabber zonder safety bar gebruikt. Zoiets dacht ik. Die kan zo een open mes op z'n huid stroppen zou je denken.

Posted
Er staat me iets van bij dat ik ooit op het forum las dat iemand dat toch een tijd gedaan had.

Iets van een grootvader ofzo die een vrij oude krabber zonder safety bar gebruikt. Zoiets dacht ik. Die kan zo een open mes op z'n huid stroppen zou je denken.

Ja idd een vader of grootvader. Moet nog ergens een plaatje van die krabber zijn, maar waar...