Bartmen Posted April 11, 2015 Posted April 11, 2015 Heeft er wel eens iemand geschoren zonder dat bodemplaatje? Had het voor de lol eens in elkaar gedraaid en vroeg het me zo af.
Marcel Posted April 11, 2015 Posted April 11, 2015 Nog nooit gedaan en waarschijnlijk zal ik het ook nooit proberen. Waarom niet? Omdat het flexibele DE mesje niet in bedwang wordt gehouden en alle kanten op kan zwabberen. Voor je het weet heb je dan een flinke snee te pakken.
Stoppel Posted April 11, 2015 Posted April 11, 2015 Er staat me iets van bij dat ik ooit op het forum las dat iemand dat toch een tijd gedaan had.
Froop Posted April 11, 2015 Posted April 11, 2015 Er staat me iets van bij dat ik ooit op het forum las dat iemand dat toch een tijd gedaan had. Iets van een grootvader ofzo die een vrij oude krabber zonder safety bar gebruikt. Zoiets dacht ik. Die kan zo een open mes op z'n huid stroppen zou je denken.
Stoppel Posted April 12, 2015 Posted April 12, 2015 Er staat me iets van bij dat ik ooit op het forum las dat iemand dat toch een tijd gedaan had. Iets van een grootvader ofzo die een vrij oude krabber zonder safety bar gebruikt. Zoiets dacht ik. Die kan zo een open mes op z'n huid stroppen zou je denken. Ja idd een vader of grootvader. Moet nog ergens een plaatje van die krabber zijn, maar waar...
marzman Posted April 13, 2015 Posted April 13, 2015 Ik denk dat jullie de vader van Ren0W bedoelen viewtopic.php?t=1142
Beun Posted April 13, 2015 Posted April 13, 2015 Misschien zou je ook eens dit filmpje kunnen bekijken: http://youtu.be/3058UyrlWcs
Marcel Posted April 13, 2015 Posted April 13, 2015 Die krabber heeft nog wel een bodemplaat om het mesje nog enigszins in het gareel te houden.
Recommended Posts