Beun Posted April 11, 2015 Posted April 11, 2015 Heren en dame ook natuurlijk! Heeft er iemand ervaring met Razorock zepen? Ik lees en zie overal dat deze zepen het meeste waar voor je geld bieden. Wat is hiervan waar? Ik ben benieuwd naar jullie mening aangezien ik binnenkort weer een stuk of 4/5 zepen moet halen.
Mesmer Posted April 11, 2015 Posted April 11, 2015 Ik heb de RazoRock Brain Freeze en vind het eelijk gezegd maar een middelmatige zeep. De Proraso Groen vind ik veel beter. De RR ligt nu al een tijdje onaangeroerd in een la omda ik veel zepen heb die mij een stuk beter bevallen. Ik zal de volgende keer deze zeep gebruiken. Misschien moet ik mijn mening dan herzien maar ik denk het niet. Wat zoek je in een zeep? Dan kunnen we wellicht gerichter aangeven of dit iets voor je is of wat een goed alternatief kan zijn.
Marcel Posted April 11, 2015 Posted April 11, 2015 Er is niet een razorock zeep, ze laten die zepen door een veelheid aan fabrikanten maken. TFS maakt geloof ik de la Famiglia lijn voor Razorock. Alhoewel ik nog nooit een razorock zeep in huis heb gehad weet ik wel dat je ze niet over een kam kunt scheren (!)
Beun Posted April 11, 2015 Author Posted April 11, 2015 Ik heb de RazoRock Brain Freeze en vind het eelijk gezegd maar een middelmatige zeep.De Proraso Groen vind ik veel beter. De RR ligt nu al een tijdje onaangeroerd in een la omda ik veel zepen heb die mij een stuk beter bevallen. Ik zal de volgende keer deze zeep gebruiken. Misschien moet ik mijn mening dan herzien maar ik denk het niet. Wat zoek je in een zeep? Dan kunnen we wellicht gerichter aangeven of dit iets voor je is of wat een goed alternatief kan zijn. Het moet vooral makkelijk glijden (in de reviews zeggen ze: 'slick') en na het scheren een goed gevoel achter laten. Ik probeer nu namelijk van de ASB's af te stappen aangezien die mijn huid vaak redelijk vettig maken. Wat ik ook fijn zou vinden is als de geur goed aanwezig is. Specifiek genoeg? Weet niet hoe ik het anders moet benoemen haha.
Mesmer Posted April 11, 2015 Posted April 11, 2015 Slicker dan Mitchels Wool Fat is er volgens mij niet. Deze zeep stelt mij zelfs in staat twee keer met het mes over dezelfde plek heen te gaan omdat er een dun laagje op de huid blijft zitten. Ook de zepen van Haslinger presteren wat dat betreft erg goed. Wat betreft geur zijn deze wel weer minder. Ruiken echt naar zeep.
Beun Posted April 11, 2015 Author Posted April 11, 2015 Slicker dan Mitchels Wool Fat is er volgens mij niet. Deze zeep stelt mij zelfs in staat twee keer met het mes over dezelfde plek heen te gaan omdat er een dun laagje op de huid blijft zitten. Ook de zepen van Haslinger presteren wat dat betreft erg goed. Wat betreft geur zijn deze wel weer minder. Ruiken echt naar zeep. MWF heb ik al gehad, deze heb ik weg moeten gooien omdat de zeep irritatie gaf. Denk hierbij aan veel jeuk en rode plekken. Maar het klopt wel wat je zegt, qua scheereigenschappen is het een hele goede zeep. Heb er helaas maar een aantal keer gebruik van kunnen maken.
Recommended Posts