Ga naar inhoud
Shaving Silly

Straks krijg ik een baard !!!

Aanbevolen reacties

voor de 3 dames oksels is gewoon behaard vaak beter dan met stoppels.

Heeft jouw vriendin 3 oksels??!!!???

Mijn vriendin heeft ook een derde oksel ja. Ik kan wel allerlei dames onderdelen klip en klaar benomen, maar laat ik volstaan met dat ik lichaamsbeharing op plekken waar je het bij een vrouw verwacht, niet erg vind.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe die Marco het voor elkaar krijgt een koter te produceren ...

https://nl.wikipedia.org/wiki/Eufemisme

Overigens was er zo'n ouwerwets circus, met de sterke man, en met de slangenmens, en met dwergen en degenslikkers, waar het niet zo goed mee ging: de inkomsten liepen terug, de kosten niet. Langzaam werd er dus beknibbeld op alles, tot er zelfs geen geld meer was om de mensen te betalen. Enig gemor was het gevolg, dit werd erger, tot de Vrouw met Baard naar de eigenaar kwam: ze eiste haar achterstallig loon. De eigenaar tegensputteren, maar het pleit was snel beslecht toen de Vrouw met Baard zei: als je me niet snel betaald laat ik mn lul zien!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, ik weet heus wel wat hij bedoelde. En nee Richard, ik heb nog nooit mijn vrouw zwanger gekregen door mijn snikkel in een oksel te douwen.

Maar kom op, een derde oksel...

Het klinkt sowieso al goor, maar zijn we hier dan ook zo preuts? We kunnen het ook netjes benoemen hoor: schaamstreek, vagina, vagijn, het intieme plekje enzovoorts.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wou al iets schrijven gisteren over die derde oksel maar klikte op het laatste moment het bericht maar weg, dacht marco neemt vast zijn taak wel waar en zie daar :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

:lol::lol: heerlijk hoe we van heksenharen naar schaamsteek komen en idd het beestje heeft gewoon een naam en (meestal) bijt het niet ;) .

Misschien is het een leeftijds dingetje, zijn kunstacademie types wat minder bang voor "taboes" of mijn vriendinnen en ik zijn gewoon heel open naar elkaar. Maar ook het dit euvel is ook wel eens (met en zonder wijn) op tafel gekomen.

Wij (vooral de jonge dames) willen allemaal perfect zijn en daar horen volgens de mode blaadjes geen wildgroeiende haren bij.

Maar helaas weet ik ook hoeveel uren werk het kost om die perfecte mode foto's te maken.

Nee ik zie ze zelf liever ook niet. Ik ben toch nog geen ouwe oma. En ook ik denk bij het zien van een paar van die lange haren op de kin van een oudere dame, zo ga ik de deur straks echt niet uit!

Maar misschien kan het me het op dat moment helemaal niets meer schelen.

Kost ook een hoop energie minder. Want waarom maak je je eigenlijk zo druk om. Ons lijf blijft geen 18.

Zolang ik me er stiekem toch druk over blijf maken, blijft het toch trekken, plukken of scheren.

Als je dan toch de tijd neemt om benen, armen, oksel en schaamstreek bij te werken, dan kunnen die 4 haren er ook nog wel bij.

En als ik een adere vrouw met een ernstige blik op haar gezicht haar kin zie af speuren met haar vingertoppen, hopend dat iemand het door heeft. Moet ik toch een beetje lachen. Want we hebben allemaal wel wat!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
:lol::lol: heerlijk hoe we van heksenharen naar schaamsteek komen en idd het beestje heeft gewoon een naam en (meestal) bijt het niet ;) .

Misschien is het een leeftijds dingetje, zijn kunstacademie types wat minder bang voor "taboes" of mijn vriendinnen en ik zijn gewoon heel open naar elkaar.!

Dit roept bij mij enige vragen op die ik echter gelet op mijn leeftijd en preutse opvoeding niet beantwoord hoeft te hebben :mrgreen:

:lol::lol: je kan er wel op bouwen op die gast.

Ja, omze Marco laat geen gaatje onbenut om zijn mooie commentaar met ons te delen :lol::lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben in een milde bui Marco, je weet hoe ik van leer kan gaan als mensen chips menen te moeten roepen als ze shit bedoelen.

In dit geval was ik echter al blij dat het geen voorbips genoemd werd.

En jou plaag ik altijd graag :twisted:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik dacht waar komt dit topic nou weer ineens vandaan hahhahha :lol:

Ik heb bij mannen geen moeite met lichaams beharing maar zie toch liever een kale man onder oksels en de schaamstreek want dat is gewoon echt frisser en schonen en fijner en mooier en nou alles. Borsthaar en been haren heb ik bij mannen totaal geen moeite mee. Snorren van die hangsnorren of krulsnorren dat vind ik iets :roll::roll: dat moet eigenlijk niet mogen dat dood werkelijk alle animo.

Verder vind ik dat als je als vrouw er voor kiest om te scheren / harsen of wat dan ook dat je het netjes glad moet houden en persoonlijk vind ik zelfs op plekken waar je mag verwachten bij een vrouw niet echt vrouwelijk en een kleine moeite om het glad te houden.

Het is ook trend gevoelig wat "mode" is vooral in de schaamstreek, zagen we in de jaren 70 hele poetskatoenen langs wandelen in de sauna's zijn we inmiddels via streepjes , driehoekjes inmiddels toch wel naar de gladde doos doorgeschoven.

Alhoewel ik van de zomer in een sauna in Friesland echt de jaren 70 voorbij zag komen :o:o:o

Gezichts beharing bij een vrouw is echt not done kan je lang en breed over lullen maar als je dat als vrouw niet meer verzorgd dan is het vrouwzijn klaar hahhahahh

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ohhhhh Efsk dat zei mijn moeder altijd voorbibs hahhahha

en in het boek van Yvonne Kronenberg is een hoofdstuk over de vagina en word die ook voorbibs genoemd [ waarschijnlijk door de nabij gelegen achterbibs hahahhahhahhaha ]

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien is het een leeftijds dingetje, zijn kunstacademie types wat minder bang voor "taboes" of mijn vriendinnen en ik zijn gewoon heel open naar elkaar.!

Dit roept bij mij enige vragen op die ik echter gelet op mijn leeftijd en preutse opvoeding niet beantwoord hoeft te hebben :mrgreen:

jammer dat ik niet voor verheldering kan zorgen door je preutse opvoeding. :P;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben in een milde bui Marco, je weet hoe ik van leer kan gaan als mensen chips menen te moeten roepen als ze shit bedoelen.

In dit geval was ik echter al blij dat het geen voorbips genoemd werd.

En jou plaag ik altijd graag :twisted:

Godzijdank!!

De redelijk milde tirade over de shit chips kan ik me nog wel herinneren ja :D

En je weet het he, plagen mag altijd :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Grappig die nieuwe leden ze halen nog eens oude topics naar boven.

Graag gedaan Marco

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

...In mijn geval graag gedaan, maar ik verbaas me ook wel eens over de codes tussen vrouwen onderling, wat wel kan en not done is. Yvonne Kronenberg vertelde eens dat ze louter en alleen haar benen schoor voor haar fysiotherapeute, en niet voor haar vriend. Deed ze het niet, dan kreeg ze commentaar.

Nog iets waar vrouwen erg goed in zijn: elkaar gruwelverhalen vertellen over WC brillen. Ga je daar op zitten dat rot binnen 3 dagen je onderlijf van je romp af. Terwijl ieder mobieltje, ieder toetsenbord en ieder supermarktkarretje veel viezer zijn qua bacterien. Een WC is gewoon te koud voor een bacteriekolonie. Maar goed, ze zitten niet, ze plassen erboven en dat gaat dan scheef. En het ongemak is voor de volgende.

Ik denk dat scheren van lichaamshaar door vrouwen ook een beetje in dat straatje past. `ìk ben hygienisch!` is dan de leuze. Volgens Midas Dekkers zouden die vrouwen vooral `ìk probeer jong te lijken` moeten zeggen. Maar ja...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Denk dat je bij die laatste zin moet zeggen." Ik doe wat ik lekker vind zitten...".

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Simson onder welke steen leef jij ???

De moderne vrouw gaat gewoon op de bril zitten sowieso waar het uitkomt als ze moet piesen en dat wc brillen niet vies zijn is algemeen bekend zolang heren en niet op spetteren !!

Je schaamhaar wegscheren is wel degelijk schoner en heeft niets met een meisje te maken en ja een kerel met zo'n dot haar om de heleboel heen is echt geen pretje voor een dame en andersom ook niet dus welkom op dit SCHEERforum waar ik vermoed dat redelijk veel vrouwen een kale vagina hebben omdat scheren schoner is !!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is schoon niet een kwestie van wassen? Net als met hoofdhaar zeg maar?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee haren nemen luchtjes aan en dat gebeurd ook bij okselhaar en schaamhaar.

Daarom wassen we onze hoofdharen met zeep omdat water alleen niet goed reinigd en je doos was je in principe niet met zeep.

Als vrouwen ongesteld zijn maar met plassen komen er allemaal niet gewenste ruikende vloeistoffen naar buiten en gaan de luchtjes daarvan toch echt in schaamhaar zitten en dat geeft een onprettige geur en dat is ook met okselhaar wat vaak ondanks dagelijks wassen toch naar zweet kan ruiken omdat simpel op die plekken sterk ruikende lichaamssappen langs komen.

Want laten we eerlijk wezen je loopt toch niet als vrouw de hele dag je doos te wassen en er gebeurd wel de hele maand van alles daar beneden in je lichaam wat mannen allemaal niet hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan trouwens zo ruiken aan net schoongewassen schoon hoofdhaar of iemand droog of vet haar heeft. Bij vet haar hangt er een hele talglucht omheen.

Het schijnt trouwens wel dat het door moeder natuur is bepaald dat mannen de "geur"van een vagina als opwindend beschouwen terwijl vrouwen er andere ideeën over hebben :lol::lol::lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het schijnt trouwens wel dat het door moeder natuur is bepaald dat mannen de "geur"van een vagina als opwindend beschouwen terwijl vrouwen er andere ideeën over hebben :lol::lol::lol:

Dan moet die vagina nog wel een geur hebben natuurlijk :lol:

Maar goed, geur en stank is niet hetzelfde, ik denk dat dat is wat je in je vorige post duidelijk probeerde te maken, dat je stank wilt voorkomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee haren nemen luchtjes aan en dat gebeurd ook bij okselhaar en schaamhaar.

Doe zoals mijn vrouwtje en neem een man die amper ruiken kan, is het altijd goed ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.