Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik roep het altijd heel gemeen tegen oudere mensen :

Mannen krijgen haren op hun oren en vrouwen krijgen een BAARD !!!

Maar echt dat is mijn grootste angst als ik daadwerkelijk oud ben dat ik dement eindig met een baard in een zorghuis :shock::shock:

Ik zie dat aan mijn oudere dames klanten er groeit van alles op hun gezicht aan wildgroei en doordat die haren wit zijn zien die mensen dat niet meer en lopen ze dag in dag uit met een baard en alleen als ze bij een scherende kapster komen trekt die ff het mes of tondeuse er langs.

Ik trek al vanaf mijn 18de geloof ik zo'n heksenhaar uit mijn kin en die heeft zich inmiddels vermenigvuldigd tot meerdere haren , gestoord word je er van want je voelt het direct en volgens mij ziet de hele wereld het op 100 meter afstand dat ze er zijn, zelfs als ze 1 mm uit mijn huid komen.

En alles aan haar is zwart bij mij dus iemand hoeft er ook niet zijn bril erbij op te zetten om het te zien.

En dan scheren jullie lekker iedere dag en iedereen zo blij met zijn baardharen en ik heb zeker 5 heksenharen en geen idee wat je er tegen kan doen ?? Je zou denken dat die haardelingen na al die jaren al lang op zijn???

En ik ga niet scheren ben als de dood dat ik opsta met een kabouterplopbaard maar het is wel een heel iets !!

Zit je op een scheerforum, ben je waus van scheren en zit je met een plus 2 bril en een vergrootscheerspiegel een haar uit je gezicht te zoeken die godzijdank wit word zag ik vandaag.

Nou alleen er voor zorgen dat ik niet dement word en de toekomstige baardgroei in de kiem smoor !!!

Posted (edited)

Voor elektrisch epileren moeten haartjes iets langer zijn en je denkt toch zeker niet dat ik met haartjes in mijn gezicht ga lopen !!!!

Oh Snuf hou op schei uit !!! Je zal zo wakker worden maar echt ik heb vrouwen met snorren en sikken als een flinke kerel in de winkel.

Daar kan ik nou nachtmerries van krijgen !!

En dat laser behandelen daar moeten ze ook lang voor zijn :o:o

Nee je bent er mooi klaar mee als vrouw.

Edited by Guest
Posted

Als alle vrouwen er zo zouden uitzien dan hoef je je aankopen als man qua scheergerief niet meer stiekem te doen, minpuntje is dat je dan alles moet delen 8-)

Posted
gadverdamme schei eens uit ik denk in beelden. :o:o:evil:

Nou meen je dat nou Ton ??? Denk jij in beelden ?? NOU ????????????? Dat was me nou nog nooit opgevallen. Jeetje zeg pffffffffff een mens kan je blijven verbazen.

Krijgt jou vrouw ook !!! [ en heeft al die marmot ] ben jij ff mooi klaar mee :D:D:D schat !

Posted

Moet je voor de grap een vrouw met baard bij afbeeldingen bekijken [ doe jij maar niet Ton want dan slaap je niet meer ] dat is toch vreselijk !!

Posted

En jullie zitten later lekker met een baard in het zorghuis.

Ohhhhhhh en dan word je als vrouw gewoon geschoren met een elektrisch scheerapparaat, ohhh vreselijk !!!

En dan prik je als iemand je zoent !!!

Posted

De mijne is 70. Niks snor en baard. En wel, gaat ze me eindelijk begrijpen. Geeft niets, mag ze mijn R41 (2011) met een Feather gebruiken. Ze vindt het best leuk en bemoeit zich niet met mijn RAD. Test alleen elke morgen of ik het wel goed heb gedaan.

Posted

Nee hoor nog totaal zonder drank.

Ik dacht ik gooi het eens in de groep want kerels denken meestal beeld denkend en gelijk gatverdamme maar afgezien van die 4 haren die ik heb is dit dus wel een enorm probleem bij vrouwen !!!

En een scherende vent vind ik heel erg aantrekkelijk maar een vrouw met een scheerapparaat onder haar neus daar word niemand op de wereld vrolijk van maar die zijn er wel en veel !!!

En het is toch raar dat vrouwen een baard krijgen als ze oud zijn en mannen haren op hun neus en oren , ja hormonen huishouding maar ik vind het een hele rare gewaarwording !!

Ja dat is nog zoiets waarom heeft de ene vrouw dat nou wel en de andere niet ??

Posted

Ik geloof dat de forumregels over "dubbelposten" tamelijk zinloos zijn. Vrouwen :D

En dan zeggen ze dat mannen niet kunnen multitasken :P

Posted (edited)

Dubbelposten ??? oh got wat doe ik verkeerd ??? Ik geb sowieso nog nooit regels door gelezen :oops::oops::oops: en probeer een onderwerp aan te snijden ter discussie alleen niemand doet mee ??

Edited by Guest
Posted

Jeweetwel,5 berichten achter elkaar. Daar waar je ook je oorspronkelijke bericht kunt aanvullen.

Geeft niet hoor ;)

Posted

Zo erg is het toch ook allemaal niet? Als je ouder wordt verandert er vanalles. Grijze haren, minder haren, haren op andere plekken dan voorheen.

Er is vaak wel iets aan te doen. Ik ken mannen die hun rug laten waxen, vrouwen die hun bovenlip waxen of laten laseren. Mijn moeder heeft zo ook een paar haartjes in haar gezicht laten verdwijnen.

Als je er last van hebt, doe er dan wat aan. Zo niet, dan is er toch niets aan de hand?

Posted

Tja, zo groeien er haren uit mijn oren. Het hoort er ook een beetje bij vrees ik. Zo af en toe maak ik die haren een koppie kleiner.

Posted

Nou ik vind het wel erg, het is mijn grootste angst !! Een baard en dat je tanden uit je mond vallen ook zo iets :o

En dan valt het mij dus op hoeveel vrouwen er dan uiteindelijk met een snor lopen, ook van mijn leeftijd!

Je zou denken dat we allemaal met een plus 2 bril voor de scheerspiegel zitten te pielen met een pincet maar blijkbaar zijn er heel wat vrouwen die gewoon het apparaat over hun kin trekken en denken ......................nou die denken waarschijnlijk niets :lol:

Ik vind het net als bij de verzorging van de rest van je lichaam horen dat vrouwen ongewenste haargroei anders behandelen dan ff lekker scheren en dan komt de vraag is een baard bij vrouwen inderdaad ongewenst want het komt meer voor dan we denken of word het door de maatschappij en mensen onderling als ongewenst bestempeld ??

Voor mij is gezichtsbeharing voor een vrouw ongewenst !! Ik sta echt verbaasd als ik een eendaagse snor signaleer op de bovenlip van een leeftijdgenoot.

Iets aan laten doen is de oplossing maar na 38 jaar met een pincet rotzooien kom ik er achter dat die heksenharen hardnekkiger zijn dan mijn oorlog er tegen.