Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik ben benieuwd hoe jullie ervaringen zijn met de Omega 10098, het is, letterlijk en figuurlijk een mega kwast maar des te meer ik deze kwast gebruik te meer deze me gaat bekoren..

Posted

Ik heb zelf de vintage versies ervan gehad. Ze waren mij gewoon te onhandig om te gebruiken. Heb ze daarom allemaal aan mijn barbier gegeven en die heeft ze nu netjes uitgestald.

Posted

Daar kan ik me wel wat bij voorstellen maar aangezien ik behoorlijk grote

handen heb is deze voor mij uitermate geschikt :-)

Posted

De knot is in ieder geval net zo goed als de bekende 10048/10049 kwasten, alleen het handvat verschilt wezenlijk.

Posted

Dat is waar, de knot is werkelijk subliem in mijn ogen. Heel zacht maar toch meer dan genoeg weerstand.

Posted
Ik ben benieuwd hoe jullie ervaringen zijn met de Omega 10098, het is, letterlijk en figuurlijk een mega kwast maar des te meer ik deze kwast gebruik te meer deze me gaat bekoren..

Echt een reuzenkwast. Ik gebruik hem alleen maar met de harde zepen, niet met cremes. Hij houdt lekker goed schuim vast en het handvat ligt lekker in mijn vrij grote handen. Hoe vaker ik hem gebruik, des te zachter hij lijkt te worden. De uiteinden van de haren splitsen zich in kleinere delen, waardoor hij volume krijgt. Enige puntje, voor wat het waard is, is dat ik het handvat veel plastic vind, maar ja, wat wilde ik anders voor die prijs... :lol: