Floris Buijs Posted April 7, 2015 Posted April 7, 2015 Hallo allemaal, Allereerst wil ik even kwijt dat ik dit een heel leuk forum vindt, Ik ben nu ongeveer een jaar bezig met scheren met open straight razor's en i'm hooked. Ik ben er door mijn zwager (NepZep/ Sebastiaan) ingerold en flink aangestoken met het virus. Mijn eerste mes was dan ook een Golden Dollar, welke ik van hem gekregen heb. Een week later waren we onderweg naar Antwerpen om een echt mes met alle toebehoren te kopen. Ik ben 34 jaar en in het dagelijks leven ben ik Project Manager / Project Engineer, met ruim 20 jaar ervaring in de metaal, lassen, frezen, draaien, etc. Naast mijn dagelijks werk ben ik vaak in de schuur te vinden met mijn zwager, we zijn dan druk bezig met het restaureren, creëren en het ontwerpen van messen en scales. We zijn momenteel met spannende nieuwe ontwikkelingen bezig, welke ik nog niet kan verklappen. Ik hoop dat jullie hier straks net zo enthousiast over zijn als wij... Groeten, Floris Buijs
mhharsta Posted April 7, 2015 Posted April 7, 2015 Welkom Floris, we hebben al wat werk mogen bewonderen, gepost door NepZep. Succes, en veel plezier hier.
Snuff Posted April 7, 2015 Posted April 7, 2015 Welkom op het forum, je hebt alvast een goede leermeester uitgekozen waardoor je leerproces vast behoorlijk ingekort is geweest.
SakasakaHeyhey Posted April 8, 2015 Posted April 8, 2015 Welkom Floris Leuk zo samen knutselen met je zwager. Beloofd veel moois voor de toekomst. NepZeb heeft al een en ander gepost en dat smaakt naar meer
Digger'73 Posted April 8, 2015 Posted April 8, 2015 Hallo! Ik heb een Herder die jullie (jij en/of Sebastiaan) hebben opgeknapt, tenminste, het zou wel heul toevallig zijn dat er nog een Sebastiaan in Zevenaar open messen hobby's heeft… Heb daar een paar maanden terug mijn giga baard mee afgeschoren! Daarna nog een paar x mee geschoren maar wschl niet goed gestropt want de scherpte ging er snel vanaf… helaas! Wellicht in de nabije toekomst het technische gedeelte van onderhoud maar weer eens oppakken want ik vind het toch wel heel tof met zo'n straight!… Maar voorlopig houd ik het nog op een DE… Veel plezier op dit forum! Greetzz Jeroen
Shaving Silly Posted April 8, 2015 Posted April 8, 2015 Hoi, welkom dan kom je vast mee met je zwager naar de gezellige club / forum / scheerdag op 17 mei bij mij Gezellig !!
Floris Buijs Posted April 8, 2015 Author Posted April 8, 2015 Dank jullie voor jullie warm onthaal. Inderdaad is sebastiaan uit zevenaar mijn zwager, heel gezellig en leuk zo'n gezamelijke passie. We klussen heel wat uurtjes af. Mochten jullie geïtereseerd zijn in wat lopende en nieuwe projecten, wij zijn inmidds ook te vinden op instagram onder de naam straight_razor_arts. Of zie de link hieronder. In iedergeval bedankt en wellicht tot ziens, groeten uit Arnhem. https://instagram.com/straight_razor_arts/
NepZeb Posted April 8, 2015 Posted April 8, 2015 Hallo!Ik heb een Herder die jullie (jij en/of Sebastiaan) hebben opgeknapt, tenminste, het zou wel heul toevallig zijn dat er nog een Sebastiaan in Zevenaar open messen hobby's heeft… Heb daar een paar maanden terug mijn giga baard mee afgeschoren! Daarna nog een paar x mee geschoren maar wschl niet goed gestropt want de scherpte ging er snel vanaf… helaas! Wellicht in de nabije toekomst het technische gedeelte van onderhoud maar weer eens oppakken want ik vind het toch wel heel tof met zo'n straight!… Maar voorlopig houd ik het nog op een DE… Veel plezier op dit forum! Greetzz Jeroen Hi Jeroen, Yup die Sebastiaan een en dezelfde. Deze bedoel je: Als je wilt, kan ik wel een touch up doen voor je. Goed onderhoud plegen is wel key met een open scheermes. (Touch up is gratis. Is hij weer net zo scherp als toen hij bij mij vandaan kwam.)
Recommended Posts