meemai Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Welke kleur zou jij kiezen? Zo vroeg ik mij af waarom er een roze variant bij zit, de plaaggeest in mij zegt dat ik die gewoon moet pakken. Toch vond ik de kleuren roze en groen zeer vreemd, want op zich zijn het niet echt kleuren die je gauw ziet in straight scales etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Tuurlijk ook roze. Zie en Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Iet of wat niveau aub Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted April 6, 2015 Author Share Posted April 6, 2015 Iet of wat niveau aub Waar krijg je die überhaupt? Misschien moet ik voor de gewone captain kai gaan maar de roze ss krijg je voor 55 euro al thuis... Dat is best goedkoop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Verschillende aanbieders, scherenshop, razorstore, dehaarfabriek, schuym, heb net even "gegoogled" op feather hout scheermes. Maar die prijzen! DX teak, 299 euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Waar krijg je die überhaupt? Misschien moet ik voor de gewone captain kai gaan maar de roze ss krijg je voor 55 euro al thuis... Dat is best goedkoop. Ik heb ze toen laten overkomen via een bevriende zen monnik in Japan, de man is ondertussen terug in de US. Een DX koste me iets van een $60, de andere modellen nog minder De tijden veranderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Waar haal je een Feather SS voor een dergelijke prijs?! De kleur daargelaten, in Europa heb ik ze nog nooit onder de €100 te koop gezien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Krijg je al voor € 55,00 thuis? Mogen we hier iets meer over weten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Ook al vind ik die van snuff heel mooi. Toch van deze 3 zou ik roze kiezen, gewoon omdat het kan Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted April 6, 2015 Author Share Posted April 6, 2015 Waar haal je een Feather SS voor een dergelijke prijs?! De kleur daargelaten, in Europa heb ik ze nog nooit onder de €100 te koop gezien. https://www.google.com/search?q=%2467.99&oq=%2467.99&aqs=chrome..69i57j0l5.344j0j8&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8#q=%2467.99+to+euro Hij is iets omhoog gegaan maar dat is als ik me niet vergis 61 euro, helaas blijft de euro maar slecht gaan. Krijg je al voor € 55,00 thuis? Mogen we hier iets meer over weten? Nouja 61 dus nu, helaas zoals Snuff zei tijden veranderen. Oh en dan reken ik wel mee dat je de douane kan omzeilen. Waar krijg je die überhaupt? Misschien moet ik voor de gewone captain kai gaan maar de roze ss krijg je voor 55 euro al thuis... Dat is best goedkoop. Ik heb ze toen laten overkomen via een bevriende zen monnik in Japan, de man is ondertussen terug in de US. Een DX koste me iets van een $60, de andere modellen nog minder De tijden veranderen. Geluk gehad, jammer dat de euro het zo kut doet, maar een SS roze koop ik dus voor 64 dollar, maar goed een DX is wel het luxe model geloof ik. Heb zelf wel een RG daar ben ik wel blij mee, en ik ga denk ik een SS kamisori aanschaffen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted April 7, 2015 Author Share Posted April 7, 2015 Ook al vind ik die van snuff heel mooi. Toch van deze 3 zou ik roze kiezen, gewoon omdat het kan Denk dat dit hem gaat worden, je hebt smaak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Fantastisch toch, maar ondertussen weten we nog altijd niet waar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted April 7, 2015 Author Share Posted April 7, 2015 Fantastisch toch, maar ondertussen weten we nog altijd niet waar? Ebay uiteraard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts