Jump to content

Feather kleuren SS

meemai

Recommended Posts

Welke kleur zou jij kiezen?

Zo vroeg ik mij af waarom er een roze variant bij zit, de plaaggeest in mij zegt dat ik die gewoon moet pakken. Toch vond ik de kleuren roze en groen zeer vreemd, want op zich zijn het niet echt kleuren die je gauw ziet in straight scales etc.

ss_05.jpg

Iet of wat niveau aub ;)

feather-ss-teakwood.jpg

feather-ss-non-folding-teakwood.jpg

Waar krijg je die überhaupt? Misschien moet ik voor de gewone captain kai gaan maar de roze ss krijg je voor 55 euro al thuis... Dat is best goedkoop.

Waar krijg je die überhaupt? Misschien moet ik voor de gewone captain kai gaan maar de roze ss krijg je voor 55 euro al thuis... Dat is best goedkoop.

Ik heb ze toen laten overkomen via een bevriende zen monnik in Japan, de man is ondertussen terug in de US. Een DX koste me iets van een $60, de andere modellen nog minder 8-) De tijden veranderen.

Waar haal je een Feather SS voor een dergelijke prijs?! De kleur daargelaten, in Europa heb ik ze nog nooit onder de €100 te koop gezien.

https://www.google.com/search?q=%2467.99&oq=%2467.99&aqs=chrome..69i57j0l5.344j0j8&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8#q=%2467.99+to+euro

Hij is iets omhoog gegaan maar dat is als ik me niet vergis 61 euro, helaas blijft de euro maar slecht gaan.

Krijg je al voor € 55,00 thuis? Mogen we hier iets meer over weten?

Nouja 61 dus nu, helaas zoals Snuff zei tijden veranderen. Oh en dan reken ik wel mee dat je de douane kan omzeilen.

Ik heb ze toen laten overkomen via een bevriende zen monnik in Japan, de man is ondertussen terug in de US. Een DX koste me iets van een $60, de andere modellen nog minder 8-) De tijden veranderen.

Geluk gehad, jammer dat de euro het zo kut doet, maar een SS roze koop ik dus voor 64 dollar, maar goed een DX is wel het luxe model geloof ik. Heb zelf wel een RG daar ben ik wel blij mee, en ik ga denk ik een SS kamisori aanschaffen.