Carloz Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Gat in de markt? Neusbeschermer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Schuim van boven naar beneden beginnende bij de neusvleugel. 2x soppen en dan van binnen naar buiten Maar onder de neus niet tegen de groei in! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Someone6465 Posted April 8, 2015 Author Share Posted April 8, 2015 Met de Fusion had ik als ik niet tegen de groei in scheerde amper resultaat. Voor een mooi glad resultaat moest ik wel tegen de haargroei in scheren. Is dit met de DE mesjes niet of minder het geval? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Bean Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Bij mij werkt het beste als ik met DE eerst van boven naar beneden ga (op de bovenlip) en in een tweede gang (eerst opnieuw insmeren met schuim) van buiten naar binnen tot halverweg de lip. Van onder naar boven, dus tegen mijn snorharen in, geeft veel irritatie. En al helemaal als het mes niet goed scherp is. Maar ik kan me voorstellen dat het per persoon verschilt. En Fusion grijp ik nooit meer naar terug Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Ik denk dat je daar met een krabber minder last van zult hebben omdat de gebruikte mesjes (veel) scherper zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted April 9, 2015 Share Posted April 9, 2015 Ik heb dezelfde aanpak als Mr. Bean. Eerst van boven naar beneden (WTG), daarna van buiten naar binnen (wang naar neus). Kleine haartjes onder de neus ontsnappen zo de dans niet en ik heb nul irritatie maar ben toch glad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamp Posted April 9, 2015 Share Posted April 9, 2015 Ik heb dezelfde aanpak als Mr. Bean.Eerst van boven naar beneden (WTG), daarna van buiten naar binnen (wang naar neus). Kleine haartjes onder de neus ontsnappen zo de dans niet en ik heb nul irritatie maar ben toch glad. Zo doe ik het ook, werkt elke keer weer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 9, 2015 Share Posted April 9, 2015 Deze methode hanteer ik ook, met open mes zowel als nu tijdens de krabberweken met de krabber. De mondhoeken doe ik ook tegen de groei in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Ben benieuwd hoe de krabber bevalt als deze nog wordt aangeschaft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Het proefpakket zal inmiddels (denk ik) wel gearriveerd zijn, dus de eerste ervaringen zullen eerdaags wel komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Gaaf! Leuk dat dit idee toch een keer nuttig blijkt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Someone6465 Posted April 15, 2015 Author Share Posted April 15, 2015 Ik heb het de laatste dagen heel druk gehad, dus daarom nu pas een update met hoe ik het proefpakket ervaar. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen het proefpakket. Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Nu al. De eerste keer was het scheren even stuntelen, maar ik merk dat ik er steeds beter in word. Ik merk nu pas wat voor een zooi die Gilette mesjes eigenlijk zijn. Het nieuwe mesje gaat soepel over de huid en haalt zonder enig probleem de haren weg, heerlijk! Hierdoor heb ik tot nu toe weinig tot geen last meer gehad van irritatie. Ik merk wel dat ik sommige mesjes feiner vind dan andere. De astra's bevallen mij tot nu toe het best. Gisteren heb ik voor het eerst geprobeerd tegen de groei in te scheren met de Astra's. Ik verwachtte toen wel wat irritatie. Het tegendeel was echter waar, amper irritatie en een super glad resultaat. Ik ben verkocht! Ik ga nu alles in het proefpakket een paar keer proberen en zal daarna zeker weten een eigen krabber aanschaffen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 Ik krijg het helemaal warm van plezier hier. Blij dat het bevalt S! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 Mooi dat je ervaringen zo positief zijn. Op naar een eigen setje dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 Super om te horen! Om Queen te citeren: another one bites the dust Lekker naar hartenlust proberen wat jou het beste ligt. Maar tegen de tijd dat je dat uitgevogeld heb ben je een heleboel tijd en vooral geld kwijt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 Super om te horen! Om Queen te citeren: another one bites the dust Lekker naar hartenlust proberen wat jou het beste ligt. Maar tegen de tijd dat je dat uitgevogeld heb ben je een heleboel tijd en vooral geld kwijt "Put down our money without counting the cost", als we dan toch Queen citeren . Uit: 'Was it all worth it'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted April 17, 2015 Share Posted April 17, 2015 Gillette the best a man can get. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts