Beun Posted April 4, 2015 Posted April 4, 2015 Heren! Waar o waar kan ik een handvat bestellen voor een scheerkwast? Ik wil er zelf één in elkaar knutselen, en heb hier al wel een knot. Daarvan heb ik de onderkant gemeten en die komt op zo'n 25 mm. Alvast bedankt!
wimbouman Posted April 5, 2015 Posted April 5, 2015 Bij Rudy Vey, Wolf Whiskers, Henk Scheerkraam, soms FS op ebay of een houtdraaiende amateur. Wij hebben zelf een stel handvatten gedraaid, is leuk om te doen en niet eens zo heel lastig.
Beun Posted April 5, 2015 Author Posted April 5, 2015 En hoe kom je dan aan een losse knot? Heb mijn fijnste kwast laten vallen, daardoor zat er een barst in het handvat. Was een Omega met varkens- en dassenharen knot. Dus veel backbone maar wel lekker zacht.
Noxa Posted April 5, 2015 Posted April 5, 2015 En hoe kom je dan aan een losse knot? Bij whipped dog: http://www.whippeddog.com/products/find/brushes-knots
Beun Posted April 8, 2015 Author Posted April 8, 2015 De kosten voor de lijm en het handvat wegen voor mij niet op tegen het gemak van een nieuwe kwast. Helaas voor mijn meest favoriete kwast, nu maar een tijdje de WD silvertip gebruiken.
marco Posted April 8, 2015 Posted April 8, 2015 Als het je meest favoriete kwast is, dan lijkt het me juist de moeite waard.
Beun Posted April 8, 2015 Author Posted April 8, 2015 Sssttt, heren. Nu heb ik weer een excuus om binnenkort een nieuwe te kopen
marco Posted April 8, 2015 Posted April 8, 2015 Dat wel, maar kan dat op tegen je allerfijnste kwast? Ik zou me niet bedenken en eerst de favoriet redden. Andere kwast kopen kan altijd nog toch?
Beun Posted April 8, 2015 Author Posted April 8, 2015 Daar heb je gelijk in, nog maar eens even een nachtje over slapen.
Harkos Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 Eerst een nieuwe en dan plotseling ontdekken hoe je hem repareert met een leuk olijfhouten Jeruzalem?
Marcel Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 Dat Is inderdaad het enige juiste antwoord, gewoon beiden indien je het ervoor over hebt
Recommended Posts