Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik had het al eens gevraagd in het SOTD draadje, maar daar zal wel overheen gelezen zijn :lol:

Ik ben op zoek naar een aanvulling op/ uitbreiding van mijn after shaves. Heb nu een aantal balsams en één Bay Rum, maar die vind ik niet altijd passen bij een aantal (subtiele) geuren van zepen en crèmes die ik nu bezit. Ik heb de volgende zepen/crèmes:

Crèmes:

TOBS - Almond

TOBS - Sandelwood

TOBS - St. James Collection Luxury

Tabac

Zachte zepen:

Cella

Mondial Tabacco Verde

TFS Barbe Rosse

Stirling Bonaparte

Zepen:

Mühle - Sea Buckthorn (lastige zeep, krijg die niet goed schuimend)

TOBS - Lime

Saponificio Varesino - Felce Aromatico

Arko stick

En last but not least de ASB's die ik heb:

TFS Tabacco Verde

Nivea Sensitive

Baume.be

Biotherme Homme sensitive

Hema Sensitive tube

Twee of drie nieuwe aftershaves zijn denk ik wel welkom, ik hou van afwisseling 8-)

Dus kom maar op met jullie adviezen!

Groet,

Mr. Bean

Posted

Lekker ( UEKAZ ) en vlot verkrijgbaar :

Aqua Velva

Floid amber of blue

Proraso after shave lotion

Speick after shave lotion

Mennen skin bracer

Tabac after shave lotion

Posted

mocht je niets anders vinden dan kan je natuurlijk altijd gaan voor de beste, Speick After Shave Lotion (een splash).

Alle Myrsol After Shaves zijn ook erg fijn. Bekijk deze website voor de geur omschrijvingen: http://www.thepleasureofshaving.com te koop bij gifts&care.

succes.

Posted

Sowieso de Speick Men after shave lotion.

De meest verzorgende after shave splash die ik bezit. Te koop bij elke EkoPlaza.

Posted

Mijn vriendin vindt de Floid Black erg lekker. Ik vind die vooral erg geschikt voor de herfst/ winter

• 2 weeks later...
Posted

Ga naar een Duitse drogist, en kijk je ogen uit!

Zelf vind ik de volgende aftershave splashes erg lekker:

Old Spice Original

Pitralon Classic

Wilkinson Sword Classic after shave

Van die drie vindt mijn vrouw de OS het lekkerste ruiken. Ze vindt trouwens de Vitos dopobarba 400ml erg lekker (is wel een erg zoete AS).

Posted

Zelf vind ik de volgende aftershave splashes erg lekker:

Old Spice Original

Pitralon Classic

Wilkinson Sword Classic after shave

Van die drie vindt mijn vrouw de OS het lekkerste ruiken. Ze vindt trouwens de Vitos dopobarba 400ml erg lekker (is wel een erg zoete AS).

De middelste!

Posted

Heren, dank voor de extra aanvullingen (was dit draadje even vergeten :oops: ). Die Pitralon en Old Spice lijken me goede tips!

(KNIP) ...trouwens de Vitos dopobarba 400ml erg lekker (is wel een erg zoete AS).

Duitsland is wat uit de buurt (woon boven Rotterdam), dus dat zal tot een vakantieperiode moeten wachten, helaas. Té zoete AS heb ik niet veel mee, ik merk dat ik van zoete (met name de weeë) geuren hoofdpijn krijg.