Mr. Bean Posted April 2, 2015 Posted April 2, 2015 Ik had het al eens gevraagd in het SOTD draadje, maar daar zal wel overheen gelezen zijn Ik ben op zoek naar een aanvulling op/ uitbreiding van mijn after shaves. Heb nu een aantal balsams en één Bay Rum, maar die vind ik niet altijd passen bij een aantal (subtiele) geuren van zepen en crèmes die ik nu bezit. Ik heb de volgende zepen/crèmes: Crèmes: TOBS - Almond TOBS - Sandelwood TOBS - St. James Collection Luxury Tabac Zachte zepen: Cella Mondial Tabacco Verde TFS Barbe Rosse Stirling Bonaparte Zepen: Mühle - Sea Buckthorn (lastige zeep, krijg die niet goed schuimend) TOBS - Lime Saponificio Varesino - Felce Aromatico Arko stick En last but not least de ASB's die ik heb: TFS Tabacco Verde Nivea Sensitive Baume.be Biotherme Homme sensitive Hema Sensitive tube Twee of drie nieuwe aftershaves zijn denk ik wel welkom, ik hou van afwisseling Dus kom maar op met jullie adviezen! Groet, Mr. Bean
Frog Posted April 2, 2015 Posted April 2, 2015 Lekker ( UEKAZ ) en vlot verkrijgbaar : Aqua Velva Floid amber of blue Proraso after shave lotion Speick after shave lotion Mennen skin bracer Tabac after shave lotion
moxie66 Posted April 2, 2015 Posted April 2, 2015 mocht je niets anders vinden dan kan je natuurlijk altijd gaan voor de beste, Speick After Shave Lotion (een splash). Alle Myrsol After Shaves zijn ook erg fijn. Bekijk deze website voor de geur omschrijvingen: http://www.thepleasureofshaving.com te koop bij gifts&care. succes.
Mr. Bean Posted April 2, 2015 Author Posted April 2, 2015 Die website ga ik eens doornemen. En de voorgestelde after shaves eens opzoeken. Nog meer suggesties?
Mesmer Posted April 2, 2015 Posted April 2, 2015 Sowieso de Speick Men after shave lotion. De meest verzorgende after shave splash die ik bezit. Te koop bij elke EkoPlaza.
Mesmer Posted April 2, 2015 Posted April 2, 2015 Mijn vriendin vindt de Floid Black erg lekker. Ik vind die vooral erg geschikt voor de herfst/ winter
Twitch Posted April 12, 2015 Posted April 12, 2015 Old Spice of de Whitewater variant van Old Spice.....of allebei.
Johan Posted April 12, 2015 Posted April 12, 2015 Ga naar een Duitse drogist, en kijk je ogen uit! Zelf vind ik de volgende aftershave splashes erg lekker: Old Spice Original Pitralon Classic Wilkinson Sword Classic after shave Van die drie vindt mijn vrouw de OS het lekkerste ruiken. Ze vindt trouwens de Vitos dopobarba 400ml erg lekker (is wel een erg zoete AS).
Stoppel Posted April 12, 2015 Posted April 12, 2015 Ga naar een Duitse drogist, en kijk je ogen uit! Zelf vind ik de volgende aftershave splashes erg lekker: Old Spice Original Pitralon Classic Wilkinson Sword Classic after shave Van die drie vindt mijn vrouw de OS het lekkerste ruiken. Ze vindt trouwens de Vitos dopobarba 400ml erg lekker (is wel een erg zoete AS). De middelste!
Mr. Bean Posted April 13, 2015 Author Posted April 13, 2015 Heren, dank voor de extra aanvullingen (was dit draadje even vergeten ). Die Pitralon en Old Spice lijken me goede tips! Ga naar een Duitse drogist, en kijk je ogen uit! (KNIP) ...trouwens de Vitos dopobarba 400ml erg lekker (is wel een erg zoete AS). Duitsland is wat uit de buurt (woon boven Rotterdam), dus dat zal tot een vakantieperiode moeten wachten, helaas. Té zoete AS heb ik niet veel mee, ik merk dat ik van zoete (met name de weeë) geuren hoofdpijn krijg.
Recommended Posts