Zaagmans Posted March 31, 2015 Posted March 31, 2015 Hoi, Ik ben Ruud, 35jr en kom uit het oosten des lands. Ik lees al een tijdje mee en vond het toch maar eens tijd om mij te registreren. Ik heb onlangs besloten om mijn Boldking account te stoppen. Voorlopig heb ik nog voldoende mesjes dus maak ik die eerst op voordat ik overstap op een (DE) krabber. Ik heb al wel (naar aanleiding van tips hier op het forum) een L'Occitane Plisson kwast gekocht en uit eigen beweging een Vergulde Hand Shave Stick. Tot zover mijn voorstelrondje, mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel
mhharsta Posted March 31, 2015 Posted March 31, 2015 Welkom Ruud, veel lees en schrijfplezier gewenst!
Snuff Posted March 31, 2015 Posted March 31, 2015 welkom op het forum en veel plezier met je eerste DE
Mesmer Posted March 31, 2015 Posted March 31, 2015 Heb je al een idee welke krabber je als eerste gaat aanschaffen?
Noxa Posted March 31, 2015 Posted March 31, 2015 Je bent te vroeg, morgen is het pas jouw moment om te schitteren. Edoch hartelijk welkom! Veel plezier en onze excuses alvast voor je lege portemonnee.
cutthroat Posted March 31, 2015 Posted March 31, 2015 Van harte welkom! Voor een echte zaagmans ben je een dag te vroeg, die komt altijd op woensdag . Serieus, een excellente keuze! Mocht je het eerst eens willen proberen voordat je je portemonnee omkeert en je bankrekening plundert (en dat gaat gebeuren ), we hebben hier door de forummers samengestelde probeersets. Hoe dan ook, veel plezier!
Zaagmans Posted March 31, 2015 Author Posted March 31, 2015 Dank jullie allemaal. @kalerolf: Een hobby kan ook serieus worden hé?! Of doelde je meer op 'bloed' in bloedserieus? Kostbare hobby, ach een flesje whisky en kistje sigaren zijn ook niet goedkoop Eerste krabber nog niet echt een idee, wel al wat gelezen hier dus voorlopig Staat op het lijstje (willekeurige volgorde): Mühle r89 (grande) Edwin Jagger r89l Merkur 34c hd
Bartmen Posted April 5, 2015 Posted April 5, 2015 Welkom! Zou niet te duur beginnen gelijk en eerst een goedkoop krabbertje bestellen van Ebay bijvoorbeeld Ook om te kijken hoe het bevalt Succes
Recommended Posts