Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zijn er onder jullie scheerfanaten al mensen die ervaring hebben met de nieuwe Shavemac 2band borstels? Ik lees veel lovende kritieken en vorige week iemand gevonden die aanbood om er op te zenden zodat ik het zelf kan testen 8-)

Tevens krijg ik de gelegenheid om ook Shavemac flattops te proberen (D01 2-Band en D01 3-Band), het wordt vast een leuk paasweekend :D

NVuBrmg.jpg?1

Guest Gusto
Posted

Sorry, Ron, ik vind het ontwerp, niet uitdagend genoeg. :(

Posted

Shavemac heeft een keur aan verschillende handgrepen die je bij een knot kunt kiezen. Het is het blijkbaar nieuwe haar waar het om draai. Waar ik trouwens geen ervaring mee heb.

Posted

In elk geval wel een paaskleurtje Snuff!

Van meer belang is, zoals gezegd door Marcel, hoe het haar is. De flattops vind ik er vreemd uitzien, die zou ik niet zo aanschaffen. Neemt niet weg dat ik wel graag ervaringen hoor.

Posted

Zoals Marcel al aanhaalde kan je kiezen voor vele vormen, materialen en kleuren in het expert menu bij Shavemac en als je Bernd persoonlijk aanschrijft kan er nog veeeeel meer.

De flattops zien er volgens mij ook niet zo aantrekkelijk uit maar mensen wiens mening ik heel hoog waardeer proberen me al een tijdje te overtuigen om er eens eentje te proberen en zijn welhaast zeker dat ik mijn mening ga herzien. Dat is tenminste indien je de prestaties voorop stelt en kan leven met het uiterlijk.