Kamp Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Heren, Tijdens mijn vakantie had ik 1 van mijn Omega (Beun) kwasten meegenomen, ging 3 x goed en toen viel hij uit mekaar ( had gelukkig nog mijn oude kwast meegenomen, die verhaard alleen bij elke scheerbeurt 5 tot 8 haren, maar kon in ieder geval de vakantie blijven scheren). Ik denk dat de knot is uitgezet. Is dit kwastje nog te redden? Met welke soort lijm? Of denken jullie de knot eruit halen en dan op internet een kwastbody kopen, iemand daar ervaring mee, waar dit te krijgen is. Ik hoor het graag van jullie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Je kunt een poging wagen met 2 componenten lijm daar gaat het hoe dan ook mee vast zitten. Of het er echt mooi op wordt is een tweede. En je moet even oppassen met lijm in de haren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Voor mij, zou deze kwast RIP zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CeesT Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Voor mij, zou deze kwast RIP zijn. Helemaal mijn idee, enkele reis kliko! Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Knotje redden, ander handvaatje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts