Rotterdam Posted March 26, 2015 Posted March 26, 2015 Mijn naam is Martijn en na een jaartje of 2 mijzelf met een scheerapparaat geschoren te hebben met zo nu en dan een weekbaardje ben ik weer van plan nat te gaan scheren. Ik ben destijds gestopt met nat scheren omdat ik erg snel uitslag krijg zoals uitslag en puistjes. Na een toevallige zoektocht op internet kwam ik informatie tegen over scheren met een klassiek DE scheermes. Na alles positieve verhalen, ook op dit forum, van zowel beginners als gevorderden wil ik het graag een kans geven. Ik moet alles nog aanschaffen dus ik ben heel benieuwd! Wat zijn de dingen waar ik op moet letten met een huid waar ik snel uitslag en puistjes op krijg? Groetjes Martijn
Zilverleeuw Posted March 26, 2015 Posted March 26, 2015 Welkom! Zelf geen last van een gevoelige huid maar je kunt er op het forum vast het één en ander over vinden.
Marcel Posted March 26, 2015 Posted March 26, 2015 Welkom Martijn! Je zou je vraag kunnen neerleggen in een nieuw onderwerp in het "Help" forum.
Snuff Posted March 27, 2015 Posted March 27, 2015 Welkom op het forum, er zijn hier nog mensen met een gevoelige huid die je spullen kunnen aanraden daarvoor.
efsk Posted March 27, 2015 Posted March 27, 2015 Hoi! Of het specifiek voor de gevoelige huid is weet ik niet, maar we hebben onder het help-forum de mogelijkheid om een testset te proberen. Kan je s kijken hoe het is.
Rotterdam Posted March 27, 2015 Author Posted March 27, 2015 Wow wat een warm welkom! De help sectie is zeker een goed idee, ik zal daar eerst eens gaan rondkijken. Bedankt voor de tips tot nu toe!
Robert79 Posted March 27, 2015 Posted March 27, 2015 Welkom ! Het merk Proraso heeft een gehele (witte) sensitive lijn.Erg tevreden daarover.
Paljas Posted March 27, 2015 Posted March 27, 2015 Welkom! Je verhaal klinkt erg gelijk aan mijn ervaringen. Met een beetje mazzel is het DE scheren al zo'n mindere belasting op je huid dat je niet eens alles sensitive hoef te doen. Bij mij is de reductie van het aantal mesjes icm betere techniek en betere voorbereiding/product voldoende om bijna irritatieloos te blijven Succes!!
Noxa Posted March 28, 2015 Posted March 28, 2015 Niet meer tegen de draad in scheren en een agressief krabbertje dat was de truck voor mij. Nooit meer last van irritatie. Wel een lege portemonnee.
Johan Posted March 28, 2015 Posted March 28, 2015 Niet meer tegen de draad in scheren en een agressief krabbertje dat was de truck voor mij. Nooit meer last van irritatie. Wel een lege portemonnee. Ja, met een truck op mijn gezicht zou ik ook nooit last meer hebben van irritatie
marco Posted March 28, 2015 Posted March 28, 2015 Hahaha! Tim heeft een nogal agressieve autocorrectie
Recommended Posts