roef Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Mijn nieuwe Boxer, met veel liefde en vakmanschap gemaakt door Stuart Kerr.
Tony Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Geweldig wat een beest. Hoor graag van je hoe hij scheert.
Snuff Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Wow!!!! Prachtig qua vorm en die rode voering vind ik heel goed samengaan met de rest. Scheert natuurlijk voor geen meter maar wat maakt het uit Deze zal vast een speciaal plaatsje krijgen in een lade!
PI56 Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Dat is een machtig mooi strak "mesje". Ben benieuwd hoe hij de baardharen verwijdert.
antonius Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 mijn gerrit,wat een klewang van een mes!!mooi hoor. wat een enorme mes zeg,kun je bomen mee hakken
Noxa Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Holy moly wat een joekel. Mooi mes hoor, vooral dat rood maakt het helemaal af.
efsk Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Nou. Als de scooterjochies bij jou aan de deur staan weet ik al wat gebruikt wordt om ze weg te jagen. Rooie voering heeft wel wat. Gigantische scales ook. Mega monkeytail ook. Ik mis info van importantie echter. Wat de is maatvoering en wat weegt het? En dan naturlijk een scheerverslag.
QuantumCat Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Mooi mes! Met zo'n nickname & avatar dacht ik eigenlijk dat het om een helm ging
roef Posted March 24, 2015 Author Posted March 24, 2015 Na lang overleg met Stuart ( en input van ons aller Joost) zijn we uiteindelijk tot dit ontwerp gekomen, was met betrekking tot de scales niet helemaal zeker of ik rode scales met witte voering wilde of omgekeerd, gelukkig heb ik voor het laatste gekozen, het was anders wel erg rood geworden. Het mes oogt mede door de verhoogde rug erg imposant, maar de afmetingen vallen wel mee, het is een 8/8 +, het gewicht kan ik nog niet bepalen aangezien ik geen geschikte weegschaal tot mijn beschikking heb. Zal op een later tijdstip mijn eerste scheerervaring met de Boxer graag met jullie delen.
Barbiere di Figaro Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Schitterend mes! Mocht je opeens hier niet meer posten, dan weten we hoe dat komt!
Marcel Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Wow, wat een indrukwekkend apparaat! Veel plezier ermee
Recommended Posts