Jump to content

TFS linea intenso Ginestra di Taormina Forte

skippy

Recommended Posts

Vorige week was het dan eindelijk zover. Na de Zagara Gelsomino dan ook eindelijk de Ginestra di Taormina binnengekregen.

Ik moest even wachten want de asb was uitverkocht.

Het rare was dat ik niet wist wat ik moest verwachten, want ik had de geur nog nooit ergens geroken, maar wel stond te popelen om

het te hebben. Nu na enige malen gebruiken hier even een reviewtje.

Om te beginnen is het een heel andere geur dan de Zagara Gelsomino (logisch natuurlijk), en eigenlijk vind ik dat stiekem een beetje jammer want die is zo lekker fris. De werking van beide producten is zoals we van TFS gewend zijn. Gewoon goed. De zeep geeft een mooi stevig romig schuim met goede glijdende/beschermende eigenschappen, en de asb is lekker verzorgend.

De zeep van de Ginestra di Taormina doet mij qua geur een beetje denken aan de badkamerzeep die wij vroeger wel eens hadden toen ik nog klein was. Dat waren van die donkergroen/bruine stukken zeep. Een bloemige geur.

De asb echter is voor mij een heel andere geur, in tegenstelling tot de Zagara Gelsomino, waar de geur wel lijkt op de zeep.

De geur van de asb kon ik eerst nergens aan linken. Het is wel bloemig, maar 10 minuten na het opdoen geeft het mij een soort deja vu naar Bali.

Daar hing in de dorpjes altijd een soort indringende geur van een mengsel van wierook, bloemen en fruit offers en etenswaren/specerijen.

Ik weet nog niet helemaal of ik kan wennen aan de geur van de asb. De zeep is goed te doen, maar voor mij is ook dit een eenmalige aanschaf, denk ik. De Zagara Gelsomino zou ik zo weer kopen.

Ook niet zo'n fan van TFS, heb vaak het idee dat deze zepen makers en ook andere vaak een basis recept voor zeep hebben, en het enige andere dan de geur is. Ik zou er dus ook altijd maar 1 van kopen. Kan het ook mis hebben uiteraard.

Bedankt voor de review!

Ik ben eerst en vooral een fan van de harde, 'dure' zepen van TFS.

Met de zachtere zepen is ook niet zoveel mis, maar de 'dure' steken er met kop en schouders bovenuit, vooral uit de Pelli Sensibli lijn.

Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe geuren!

• 2 months later...