Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Nieuwe Karselaan 48 in Amstelveen 17 mei bij mij vanaf 11.00 :D:D to een uurtje of 17.00 en als het later word mag dat ook.

Het is bij mij gratis parkeren.

Er liep een bestelling voor de BBQ dus in principe hebben de mensen die besteld hebben een broodje hamburger en die kost 3,- [ goed nieuws broodjes kunnen voor 3,- met sla en salade ]

De kippies zijn gesponsord door Eric

Voor een glas drinken cola en ook wat sinas of blikje bier rekenen we 0,50

Koffie en thee zijn van het huis

Als je iets anders wil drinken mag je het zelf meenemen.

Als je niet besteld hebt voor de BBQ heb je een beetje pech en mazzel als er een burger over is maar er is een AH om de hoek.

In principe hoeven jullie niets mee te nemen maar als je denkt ik breng wel wat mee dan is dat prima.

Edited by Guest
Posted

Ik pas me aan bij jullie, ik denk dat de mannen van het forum wel uit kunnen vissen wanneer er geen andere leuke dingen geplant staan waar we ook naar toe willen.

Want een beetje opkomst zou wel heel leuk zijn vooral als we soort standjes in de tuin maken !

Posted
Lijkt me gezellig! Is wel afhankelijk van wanneer en of ik dan beschikbaar ben ;)

Lijkt me ook wel leuk, maar inderdaad wel afhankelijk van welke dag

Posted

Leuk idee! Ik zit in mei het grootste deel van de maand in Zweden, dus mijn weekends zijn meestal al volgepland met familiedingen. Ik ben dus bang dat ik het zelf niet ga redden om erbij te zijn.

Posted

Weet iemand of er al andere evenementen geplant staan voor de zondagen in mei ??

Want het is jammer als we tegelijk met een andere leuke beurs iets plannen ?

Zijn er mensen die zeggen leuk ik wil wel met een tafel staan met verkopen of laten zien dingen.

Posted

Moederdag, die wil ik niet missen. Verder niks denk ik? Oh ja, Pinksteren. Weet niet of er dan ergens iets is.

Posted

Ja nee moederdag mag je ook niet missen dat is 10 mei dus die valt af en 24 mei ook dat is Pinksteren dat word door weinig vrouwen gewaardeerd als hun man dan naar een scheerfeesie gaat :lol::lol:

Dus dan hebben we 3-17- of 31 mei ???

Posted
Moederdag, die wil ik niet missen. Verder niks denk ik? Oh ja, Pinksteren. Weet niet of er dan ergens iets is.

Paar oldtimerevents?

Schaapscheren telt zeker niet als scheergerelateerd event?

Pinkstermarkten

Posted

Kan ik ook regelen een paar schapen als je wil scheren !! Ik heb een vriendin met een schapen en koeien boererij gaan we daar naar toe :lol::lol: scheren we gelijk haar man die laat altijd zijn baard staan

Posted
Ja nee moederdag mag je ook niet missen dat is 10 mei dus die valt af en 24 mei ook dat is Pinksteren dat word door weinig vrouwen gewaardeerd als hun man dan naar een scheerfeesie gaat :lol::lol:

Dus dan hebben we 3-17- of 31 mei ???

Maar we hebben dus deze optie ???

Posted

Denk het wel. Maar ben nog niet zeker. Mijn werkgever wil mij ineens de weekeinden gaan laten werken (nee, daar is het laatste woord nog niet over gesproken @#%?!!ω{{§℃\¢¥€!! ) ,

dus als ik alleen de zondag met m'n meisjes heb dan houdt het voor mij even op. Maar het staat nog niet vast en ik heb volgende week een solllicitatie, dus ik laat het nog weten ;)

Posted

Verder geen interesse ?

Marco, Tim en Jaimy voor jullie doe ik koffie met appelgebak hahahha daar hoeven we geen hele tuin-stand-verkoop voor te regelen.

Posted

De kans bestaat zomaar dat ook ik nog even binnen kom vallen hoor. De vorige meeting was best ok :-)

Posted

Dat is gezellig Efsk maar een beetje inschatten hoeveel mensen er komen of meedoen is wel handig.

Ik blijf er dan ook voor thuis van de camping en als alleen Rolf komt [ en die zie ik iedere week al ] en jij misschien een bakkie komt doen en ik de halve tuin met stalletjes en party tenten heb staan dan is het wat veel werk Hhiihihihiih

Posted

Dat weet ik meid, wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat ik nog overwegende ben en iets afhankelijk van de planning van wat vrinden van me. Zodra ik die weet weet ik ook welke data ik in je tuinstoel kan komen liggen.

Posted

De maand mei is op mijn werk, door de dagen die uitvallen en gevuld worden met verjaardagen van familie voor mij een van de meest volgeboekte maanden van het jaar. Het gaat mij dus helaas niet lukken tenzij er nog een wonder gebeurd.

Posted

Ja, lijkt me leuk. Kan ik meteen vertellen hoe het in het Omniversum was.

Helaas moet ik wel zeggen onder voorbehoud.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.