Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mijn vrouw vertrouwde me toe dat ze bij Shave and More iets scheer-gerelateerds voor m'n verjaardag had besteld. De reden voor deze vroegtijdige ontboezeming was dat de betreffende bestelling niet geleverd wordt en er ook niet op een contact-poging via de website wordt gereageerd.

 

De bestelling is op 12 maart geplaatst en op 17 maart is er via de contact-pagina navraag gedaan over de verwachte levertijd. Tot dusverre hebben we noch de bestelling, noch een antwoord op onze vraag ontvangen. De artikelen waren op het moment van de bestelling op voorraad.

 

Overigens is het überhaupt een uitdaging om levervoorwaarden of contact-info te vinden, aangezien diverse links op de site naar de betreffende pagina's tot een 404 (page not found) melding leiden.

 

Zijn er soortgelijke ervaringen met deze firma? Enig idee waarom er niet geleverd of gereageerd wordt?

Posted

Ik heb persoonlijk 2 keer bij deze webwinkel besteld en nooit problemen ondervonden. Dit is ondertussen wel al 2 jaar geleden, dus weet niet hoe het nu zit. Ik herinner mij dat hier op het forum eens een navraag is gedaan naar een product bij shave and more en dat hier nooit antwoord op is gekomen van hun kant.

Posted

Shave and more is al een tijd niet meer actief hier en schijnt ook niet te reageren op mailtjes zoals iemand hier al eens ervaren had. Vreemd, was altijd een betrouwbare zaak.

Posted

Ik heb vorig jaar nog contact gehad in m'n rol als admin hier, omdat we geen activiteiten meer zagen. Daar kwam na enige tijd wel een antwoord op dat door omstandigheden de zaak op een lager pitje stond. Maar de toezegging om weer actief te worden in hun winkelgedeelte op het forum. Daarna Is het echter stil gebleven en hebben we na enige tijd besloten zijn winkel subforum te verwijderen.

Wat er aan de hand is of was, is me niet duidelijk.

Posted

De laatste "posts" op de hoofdpagina zijn van februari vorig jaar. Het lijkt er inderdaad op dat er geen, of in elk geval weinig, activiteit is bij Shave and More.

Posted

Ai, dat klinkt niet erg bemoedigend. Ik had al een voorgevoel dat er meer aan de hand was dan een bestelling die over het hoofd is gezien.

 

Ik ben door schade en schande vrij kritisch geworden bij het kiezen van een geschikte webwinkel, maar de meeste mensen bestellen toch te goeder trouw en dat blijkt niet altijd goed uit te pakken. En ook ik ga bij gelegenheid nog wel eens op de bietenbrug.

 

We gaan volgende week even telefonisch contact opnemen met Shave and More om de boel vlot te trekken.

Posted

Met cc of paypal krijg je sowieso je geld terug. Bij ideal zou ik iig contact met je bank opnemen.

Posted

Het vervelende is dat er verscheidene pagina's van de site lijken te zijn verwijderd, waaronder de (lever)voorwaarden. Meestal hebben bedrijven, ongeacht de beloftes die prominent op hun sites prijken, 30 dagen om te leveren voordat ze formeel in gebreke kunnen worden gesteld. Tot die tijd denk ik niet dat de bank gaat meewerken aan een verzoek om te storneren.

Posted

Volgens mij zijn ze gewoon uit de lucht alleen is de webwinkel als geheel niet verwijderd. Alle relevante pagina's onder 'klantenservice' zijn sowieso weg.

Posted

Ik heb er eind februari nog een handvat besteld. Als gewoon geleverd, zelfs met een extraatje. Ik hoop voor je dat het goed komt.

Posted

Dat vind ik juist het zorgelijke. De voorwaarden waaraan je ze kunt houden, en de mogelijkheid om ze te contacteren zijn verwijderd, maar de webshop neemt nog steeds bestellingen (en betalingen) aan die vervolgens niet worden geleverd. Dat begint toch op een bewust selectieve actie te lijken.

 

De laatste reviews zijn inderdaad van februari, dus blijkbaar hebben we net achter het net gevist.

Posted

Haha, inderdaad.

Scheren met DE en kwast is inmiddels normaal voor me geworden.

 

Mijn laatste bestelling(en) bij Rob zat ook een beetje een nare bijsmaak aan. Vandaar ik dit topic wel interessant vind.

Posted
Haha, inderdaad.

Scheren met DE en kwast is inmiddels normaal voor me geworden.

 

Mijn laatste bestelling(en) bij Rob zat ook een beetje een nare bijsmaak aan. Vandaar ik dit topic wel interessant vind.

Nou, er is nog genoeg te ontdekken hoor ;)

Nieuwe zeepjes, aftershave, SE krabbers, open mes.....

 

Hoezo nare bijsmaak? Ook niet geleverd of onbereikbaar?

Posted

Hey Marco ;)

 

Ik heb nog genoeg zeep staan voor het komende decennium :D

 

Mijn laatste bestelling is weer een tijdje terug. Maar ik moest heel erg pushen om het verstuurd te krijgen.

Dan was het verstuurd zei hij, maar het kwam niet aan. Volgens hem was het pakketje kwijtgeraakt bij de post. Toen heeft hij het "nóg" een keer verstuurd. Die kwam wel aan.

Posted

Maar weet iemand waar Frans is? weet ff niet meer hoe die webshop heet. Die is ook ineens vertrokken geloof ik.

Posted

Frans is nog steeds enthousiast natscheerder, maar hier niet meer actief. Zijn shop of liever gezegd die van zijn vrouw had natuurlijk maar zijdelings ook scheerproducten en Frans is zelf niet verder gegaan met zijn scheerstandaards en zo. Tenminste dat vermoed ik.

Posted

Aha, duidelijk. Het viel me een tijdje geleden ineens op dat hij niet meer actief was en toen zag ik ook dat zijn winkeliershoekje was opgedoekt.

Er was inderdaad niet heel veel scheergerelateerds te vinden, maar ze hadden wel een paar leuke spulletjes.

Posted

Heb daar een tijd terug iets willen bestellen, toen heb ik toch terug gehouden omdat er weinig activiteit leek, ik dacht ik stuur hem een e-mail. Tot op heden is daar niet op gereageerd.

 

24-2-15 is het bericht verstuurd dat is toch al bijna een maand geleden, bijna... Niets terug.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.