Jump to content

Shave and More: geen levering of contact


c0ldc0ne

Recommended Posts

Mijn vrouw vertrouwde me toe dat ze bij Shave and More iets scheer-gerelateerds voor m'n verjaardag had besteld. De reden voor deze vroegtijdige ontboezeming was dat de betreffende bestelling niet geleverd wordt en er ook niet op een contact-poging via de website wordt gereageerd.

 

De bestelling is op 12 maart geplaatst en op 17 maart is er via de contact-pagina navraag gedaan over de verwachte levertijd. Tot dusverre hebben we noch de bestelling, noch een antwoord op onze vraag ontvangen. De artikelen waren op het moment van de bestelling op voorraad.

 

Overigens is het überhaupt een uitdaging om levervoorwaarden of contact-info te vinden, aangezien diverse links op de site naar de betreffende pagina's tot een 404 (page not found) melding leiden.

 

Zijn er soortgelijke ervaringen met deze firma? Enig idee waarom er niet geleverd of gereageerd wordt?

Link to comment
Share on other sites

Ik heb persoonlijk 2 keer bij deze webwinkel besteld en nooit problemen ondervonden. Dit is ondertussen wel al 2 jaar geleden, dus weet niet hoe het nu zit. Ik herinner mij dat hier op het forum eens een navraag is gedaan naar een product bij shave and more en dat hier nooit antwoord op is gekomen van hun kant.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb vorig jaar nog contact gehad in m'n rol als admin hier, omdat we geen activiteiten meer zagen. Daar kwam na enige tijd wel een antwoord op dat door omstandigheden de zaak op een lager pitje stond. Maar de toezegging om weer actief te worden in hun winkelgedeelte op het forum. Daarna Is het echter stil gebleven en hebben we na enige tijd besloten zijn winkel subforum te verwijderen.

Wat er aan de hand is of was, is me niet duidelijk.

Link to comment
Share on other sites

Ai, dat klinkt niet erg bemoedigend. Ik had al een voorgevoel dat er meer aan de hand was dan een bestelling die over het hoofd is gezien.

 

Ik ben door schade en schande vrij kritisch geworden bij het kiezen van een geschikte webwinkel, maar de meeste mensen bestellen toch te goeder trouw en dat blijkt niet altijd goed uit te pakken. En ook ik ga bij gelegenheid nog wel eens op de bietenbrug.

 

We gaan volgende week even telefonisch contact opnemen met Shave and More om de boel vlot te trekken.

Link to comment
Share on other sites

Het vervelende is dat er verscheidene pagina's van de site lijken te zijn verwijderd, waaronder de (lever)voorwaarden. Meestal hebben bedrijven, ongeacht de beloftes die prominent op hun sites prijken, 30 dagen om te leveren voordat ze formeel in gebreke kunnen worden gesteld. Tot die tijd denk ik niet dat de bank gaat meewerken aan een verzoek om te storneren.

Link to comment
Share on other sites

Dat vind ik juist het zorgelijke. De voorwaarden waaraan je ze kunt houden, en de mogelijkheid om ze te contacteren zijn verwijderd, maar de webshop neemt nog steeds bestellingen (en betalingen) aan die vervolgens niet worden geleverd. Dat begint toch op een bewust selectieve actie te lijken.

 

De laatste reviews zijn inderdaad van februari, dus blijkbaar hebben we net achter het net gevist.

Link to comment
Share on other sites

Haha, inderdaad.

Scheren met DE en kwast is inmiddels normaal voor me geworden.

 

Mijn laatste bestelling(en) bij Rob zat ook een beetje een nare bijsmaak aan. Vandaar ik dit topic wel interessant vind.

Link to comment
Share on other sites

Haha, inderdaad.

Scheren met DE en kwast is inmiddels normaal voor me geworden.

 

Mijn laatste bestelling(en) bij Rob zat ook een beetje een nare bijsmaak aan. Vandaar ik dit topic wel interessant vind.

Nou, er is nog genoeg te ontdekken hoor ;)

Nieuwe zeepjes, aftershave, SE krabbers, open mes.....

 

Hoezo nare bijsmaak? Ook niet geleverd of onbereikbaar?

Link to comment
Share on other sites

Hey Marco ;)

 

Ik heb nog genoeg zeep staan voor het komende decennium :D

 

Mijn laatste bestelling is weer een tijdje terug. Maar ik moest heel erg pushen om het verstuurd te krijgen.

Dan was het verstuurd zei hij, maar het kwam niet aan. Volgens hem was het pakketje kwijtgeraakt bij de post. Toen heeft hij het "nóg" een keer verstuurd. Die kwam wel aan.

Link to comment
Share on other sites

Aha, duidelijk. Het viel me een tijdje geleden ineens op dat hij niet meer actief was en toen zag ik ook dat zijn winkeliershoekje was opgedoekt.

Er was inderdaad niet heel veel scheergerelateerds te vinden, maar ze hadden wel een paar leuke spulletjes.

Link to comment
Share on other sites

Heb daar een tijd terug iets willen bestellen, toen heb ik toch terug gehouden omdat er weinig activiteit leek, ik dacht ik stuur hem een e-mail. Tot op heden is daar niet op gereageerd.

 

24-2-15 is het bericht verstuurd dat is toch al bijna een maand geleden, bijna... Niets terug.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.