GalgoRazor Posted March 17, 2015 Posted March 17, 2015 Hallo allemaal! Hierbij mijn voorstelrondje! Ik ben Yannis, 37 jaar oud, kom uit Zaanstad. Mijn nickname verwijst eigenlijk meteen naar mijn grootste passie, mijn honden, behorend tot het ras Galgo Espanol (Saanse Greyhound). Mijn vrouw en ik hebben er twee en nog eens twee mixen met Windhonden bloed, alle vier gered uit Spanje. Andere passie is scheren. Daarom ben ik ook hier, vooral om te leren van andere ervaringen en t.z.t. komen mijn serieuze ervaringen ook. Wat kan ik nog meer zeggen....ik ben een halve Griek, sinds 1987 supporter van voetbalclub AZ. Heb van 1989 tot en met 2011 een seizoenskaart gehad, bezocht talloze uitwedstrijden in Nederland en Europa. AZ zit voor altijd in mijn hart, maar heb sinds mijn laatste seizoenskaart geen motivatie meer om altijd maar naar het stadion te gaan.
Guest Gusto Posted March 17, 2015 Posted March 17, 2015 (edited) Welkom! en pas op, dit gaat kostbaar worden. Edited March 17, 2015 by Gusto
Mesmer Posted March 17, 2015 Posted March 17, 2015 Waar scheer je je mee? Krabbers, open messen of beide?
talibeard Posted March 17, 2015 Posted March 17, 2015 Welkom Yannis! Veel plezier hier met zowel het forum als het scheren zelf natuurlijk! Waarmee scheer je je nu?
GalgoRazor Posted March 17, 2015 Author Posted March 17, 2015 Morgen komt mijn eerste krabber binnen, heb gekozen voor de Bluebeards Scimitar. Heb van hetzelfde merk de synthetische kwast besteld (bewuste keuze, ik ben bijna 100% vegetarisch, geef veel om dieren en probeer dierlijke producten zo veel mogelijk te vermijden). En heb van Proraso nagenoeg alles uit de sensitive lijn gekocht. Mesjes heb ik van Bluebeards erbij besteld en Derby. Zal wel even experimenteren worden. Het komt morgen allemaal binnen. Voorheen gebruikte ik Gillette Fusion, daarna Boldking. Was over de oude Boldking best tevreden, maar de nieuwe futuristische mesjes (met groen afgewerkt) heb ik als rotzooi ervaren. Zoekende geweest. En al zoekende op het klassieke scheren uitgekomen.
efsk Posted March 17, 2015 Posted March 17, 2015 Al die vegetariërs... Als je zoveel van dieren houdt, waarom eet je hun eten dan op? Dat terzijde. Waar waren we? Oja: Hoi!
GalgoRazor Posted March 17, 2015 Author Posted March 17, 2015 Al die vegetariërs... Als je zoveel van dieren houdt, waarom eet je hun eten dan op?Dat terzijde. Waar waren we? Oja: Hoi! Dank, maar je eerste zin is doorspekt met flauwekul en onzin. Als wij westerlingen eens stoppen met massaal vlees eten, hebben de dieren ook minder nodig, worden hongerige mensen ook vrolijker van. En ondanks mijn vegetarische dieet til ik 198 kilo met deathlift.....eat your heart out en nu kappen met je vleespromotie, als je erover wilt discussiëren stuur je maar een PBtje.
efsk Posted March 17, 2015 Posted March 17, 2015 Heel goed man, bijt terug. Ik maak flauwe gein. Eet zelf vrijwel volledig vegetarisch (hoewel niet veganistisch) doch doe dat niet omdat ik het zielig vind voor de diertjes maar omdat een dieet zo rijk aan vlees als we hier gewoon zijn/waren niet houdbaar is. Tegelijk geloof ik ook weer niet dat er ook maar een gram meer plantaardig voedsel terecht komt bij hen die het nodig hebben als ik een kilo minder vlees eet. Net zo goed als ik niet geloof dat er een afrikaan is met een druppel meer water dankzij het feit dat ik mn kraan dichtdraai tijdens het tandenpoetsen. Verder heb ik geen idee wat deathlift is en houd ik niet van militant gedrag Toch, nogmaals, welkom.
GalgoRazor Posted March 17, 2015 Author Posted March 17, 2015 Een deathlift is een oefening uit het gewichtheffen. Vrij simpel, doch erg oppassen, want verkeerde uitvoer kan zware blessures opleveren. Militant gedrag mogen ervaren tijdens mijn 11 maanden diensttijd in het Griekse leger. Ook niet mijn ding. Zonde van mijn tijd, wel elke dag gratis sporten en in de natuur zijn. Ik ben gestopt met vlees eten, maar mijn honden voer ik een rauw vlees dieet. En de rest in de familie eet ook vlees.
PI56 Posted March 17, 2015 Posted March 17, 2015 Welkom hier, en veel plezier met het klassieke scheren.
GalgoRazor Posted March 17, 2015 Author Posted March 17, 2015 Allemaal bedankt voor het warme welkom!!! Als ik morgen tijd heb post ik mijn nieuwe (en eerste echte) scheer speelgoed!!
Snuff Posted March 18, 2015 Posted March 18, 2015 Dank, maar je eerste zin is doorspekt met flauwekul en onzin. Als wij westerlingen eens stoppen met massaal vlees eten, hebben de dieren ook minder nodig, worden hongerige mensen ook vrolijker van. En ondanks mijn vegetarische dieet til ik 198 kilo met deathlift Er is inderdaad in verhouding een enorme massa voedsel nodig per kilo vlees die we kweken maar dat zal de mensen niet stoppen hoor. Ik zou er 200 van maken in de komende maand, lekker rond getal voor een deadlift, hangt natuurlijk van je eigen lichaamsgewicht af hoe indrukwekkend dat is hé Ik bedoel in de gym waar ik vroeger kwam zaten minstens tien mannen die series deden met 200+ bankdrukken, waren wel vleeseters met daaraan gekoppeld de nodige cocktails Benieuwd naar je scheergerief!
marco Posted March 18, 2015 Posted March 18, 2015 Ik snap sowieso niet waarom daar ineens over opgeschept moest worden, niemand hier heeft gezegd dat vegetariërs per definitie slap zijn ofzo. Maar zoals een wijze spreuk op een tegeltje bij oma thuis: "Echte macht hoeft geen vuist te tonen".
GalgoRazor Posted March 18, 2015 Author Posted March 18, 2015 Heeft niks met opscheppen te maken. Ik snap sowieso niet waarom iemand aangesproken moet worden op zijn/haar keuzes in het leven. Het is een gegeven dat vegetarische mensen vaak worden gezien als bleke, magere emo typetjes op linnen schoentjes. Bij mijn opa thuis staat er op het tegeltje: echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen.
Recommended Posts