Altarman Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 Ook voor mij dus nieuw op dit forum, sinds kort begonnen met Een krabber en DE-mesjes Inmiddels de Parker 99R en de EJ 8914BL aangeschaft De kwasten die ik gebruik is een dassenhaar van VIC Shaving en een Omega 10098 Scheerzepen zijn de Proraso groen, rood, Cella, Arko (stick) Palmolive scheercreme Met mesjes ben ik nog aan het experimenteren, tot nog toe bevalt Astra, Bolzano, Voskhod en Gillette sharp edge (geel) mij erg goed. De rest zal ik nog uit moeten vinden. Dit was het voor nu en vind het leuk op dit interessante forum aanwezig te zijn.
efsk Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 Ik heb een zwak voor Parker (mijn eerste krabber) en Voskhods (mijn favoriete mesje). Hoewel ik daar verder niks zinnigs over kan zeggen omdat ik de ballen verstand heb van krabbers. Desalniettemin: Hoi!
Snuff Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 Welkom op het forum, nog zoveel te ontdekken, nog zoveel plezier te beleven!
talibeard Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 Welkom en veel plezier hier! Je bent, gezien je username, niet toevallig dominee of pastor of zo?
CeesT Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 Welkom, veel lees- en scheerplezier hier op dit mooie forum.
Frup Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 Welkom hier. Er wordt hier veel geexperimenteerd. Dus laat je ervaringen vooral weten.
Altarman Posted March 11, 2015 Author Posted March 11, 2015 Welkom op het forum, nog zoveel te ontdekken, nog zoveel plezier te beleven! Absoluut, heel leuk forum dit en genoeg materiaal
Altarman Posted March 11, 2015 Author Posted March 11, 2015 Welkom en veel plezier hier! Je bent, gezien je username, niet toevallig dominee of pastor of zo? Haha nee toevallig niet, maar ook deze mensen scheren zich
Recommended Posts