skippy Posted March 5, 2015 Posted March 5, 2015 Heeft er hier al eens iemand iets aangekocht bij de volgende webshop: http://shavefave.com/nl/ En zo ja, hoe was deze ervaring?
Snuff Posted March 5, 2015 Posted March 5, 2015 Nee maar de prijzen zijn hoog, kijk eens Hier Schavefave vraagt bijvoorbeeld 1,37 euro voor 5 Astra mesjes, ntguy 9,99. Dollar voor 100 Astra mesjes!
Tjebbe Posted March 5, 2015 Posted March 5, 2015 Ja, in 2013 eens een pakketje verschillende mesjes besteld om te proberen. Pakketje werd in eerste instantie niet geleverd, na een mail werd er snel een nieuw pakket gestuurd, met nog extra mesjes. Dus kleine rimpeling, snel gladgestreken.
Lampuhkap Posted March 6, 2015 Posted March 6, 2015 Jep, ikke! Snelle betrouwbare vent Is iemand die ik ken van Tweakers
marzman Posted March 6, 2015 Posted March 6, 2015 Nee maar de prijzen zijn hoog, kijk eens Hier Schavefave vraagt bijvoorbeeld 1,37 euro voor 5 Astra mesjes, ntguy 9,99. Dollar voor 100 Astra mesjes! Het is vooral bedoeld om mesjes makkelijk te kunnen proberen (geen pakketpost, wat bij de meeste webwinkels wel zo is), als mesjes je bevallen kun je ze inderdaad beter ergens anders in bulk kopen.
LookOut Posted March 6, 2015 Posted March 6, 2015 Het is logisch dat de stukprijs duurder is in kleinere hoeveelheden e, dat is altijd zo! Bij De Messenwinkel is het zelfs 1,50 voor 5 Astra mesjes ...
skippy Posted March 6, 2015 Author Posted March 6, 2015 Ik ben in de gelukkige positie dat ik mij niet druk hoef te maken over een bedrag van €5 gespreid over enkele jaren. De prijs van scheermesjes vind ik dan ook het minst belangrijk. Service vind ik wel heel belangrijk.
talibeard Posted March 6, 2015 Posted March 6, 2015 Ze hebben toch een aantal minder gangbare mesjes op de site en eerlijk gezegd vind ik de prijzen voor losse pakjes beslist niet tegenvallen. Wel jammer dat een flink deel ervan 'out of stock' is.
Robert79 Posted March 27, 2015 Posted March 27, 2015 Inderdaad, de prijzen vind ik voor de meeste mesjes ook wel OK en er zit er ook eentje bij die mij wel interessant lijken om te proberen.De Kai mesjes !
Lampuhkap Posted March 27, 2015 Posted March 27, 2015 De Kai mesjes zijn erg fijn ja ! Zeer lastig te krijgen over het algemeen. Zijn net als de Feather loeischerp, maar wel wat smoother
Robert79 Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 Dan zal ik ze maar is proberen wanneer ik tegen die mesjes aanloop
Recommended Posts