Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nee maar de prijzen zijn hoog, kijk eens Hier

Schavefave vraagt bijvoorbeeld 1,37 euro voor 5 Astra mesjes, ntguy 9,99. Dollar voor 100 Astra mesjes!

Posted

Ja, in 2013 eens een pakketje verschillende mesjes besteld om te proberen.

Pakketje werd in eerste instantie niet geleverd, na een mail werd er snel een nieuw pakket gestuurd, met nog extra mesjes. Dus kleine rimpeling, snel gladgestreken.

Posted
Nee maar de prijzen zijn hoog, kijk eens Hier

Schavefave vraagt bijvoorbeeld 1,37 euro voor 5 Astra mesjes, ntguy 9,99. Dollar voor 100 Astra mesjes!

Het is vooral bedoeld om mesjes makkelijk te kunnen proberen (geen pakketpost, wat bij de meeste webwinkels wel zo is), als mesjes je bevallen kun je ze inderdaad beter ergens anders in bulk kopen.

Posted

Het is logisch dat de stukprijs duurder is in kleinere hoeveelheden e, dat is altijd zo! Bij De Messenwinkel is het zelfs 1,50 voor 5 Astra mesjes ...

Posted

Ik ben in de gelukkige positie dat ik mij niet druk hoef te maken over een bedrag van €5 gespreid over enkele jaren. De prijs van scheermesjes vind ik dan ook het minst belangrijk. Service vind ik wel heel belangrijk.

Posted

Ze hebben toch een aantal minder gangbare mesjes op de site en eerlijk gezegd vind ik de prijzen voor losse pakjes beslist niet tegenvallen. Wel jammer dat een flink deel ervan 'out of stock' is.

• 3 weeks later...
Posted

Inderdaad, de prijzen vind ik voor de meeste mesjes ook wel OK en er zit er ook eentje bij die mij wel interessant lijken om te proberen.De Kai mesjes !

Posted

De Kai mesjes zijn erg fijn ja ! :D Zeer lastig te krijgen over het algemeen. Zijn net als de Feather loeischerp, maar wel wat smoother :)

• 2 weeks later...