Jump to content

Recommended Posts

Posted

Voor twee kennissen zoek ik een aantal Omega varkens en silvertip kwasten te bestellen. Echter behalve Connaughtshaving kan ik niet zo direct veel vinden. Mocht iemand een online adresje weten? Wel binnen Europa gezien de douanekosten.

Wou anders bij Connaught de varkens bestellen gelijk met TOBS cream voor die mannen maar ze stoppen volledig met TOBS dus kom ik niet aan het vereiste bedrag om geen verzendkosten te betalen. De TOBS kan ik bij BdF kopen natuurlijk.

Posted

Man and shaving heeft wat varkenskwasten en dassen, alleen weet ik niet of dat juist is wat je zoekt want ze hebben maar 1 of 2 zilvertip kwasten en 5 varkenskwasten. Geen geweldig groot assortiment dus. Maar als het net is wat je zoekt geen probleem. Maar wellicht heb je daar al gekeken dus is deze post misschien nutteloos. :oops:

Posted

Bedankt LookOut, zitten een tweetal tussen die ze wel zouden willen. Het zal moeilijk worden om een shop te vinden die ze allemaal heeft denk ik (ik toonde ze aan hen op de omega website maar die verkoopt niet zelf).

Posted

http://www.dolcimascolo.com/shop/177-pennelli-da-barba-omega?n=20&id_category=177

Hier een Italiaanse site, die toch wel wat Omega's verkoopt. Vooral goedkopere modellen maar ook wat duurdere als ik even kijken.

http://www.vianoprofumicoltelli.com/index.php?route=product/category&path=73_85&page=1

Hier ook. En deze site heeft ook een Franse optie, en jij spreekt vast Frans als Belg. :P (Deze lijkt me ook het beste hoop dat je er kan vinden wat je zoekt.)

Posted
In Nederland vind je het meest uitgebreide assortiment alhier, althans zover ik weet.

Zo, dat zijn er idd heel wat. Zitten mooie tussen voor lage instapprijzen!

Posted
Hier ook nog wat "high end" dassen Omega's staan die weg mogen...

Benieuwd, graag meer info

En voor alle anderen die links doorspeelden, bedankt mannen!

Posted

Ik zou zeggen, kijk eens in De Messenwinkel om het in België te houden, maar hun assortiment is ook niet zo uitgebreid ...