Jump to content

Rescale Candidius in Ebony & Ivory

Tony

Recommended Posts

De vorige week verworven Candidius in een nieuw jasje van Ebony & Ivory, voorlopig met een tijdelijke pin omdat er nog wat werk verricht moet worden. Deze Candidius wijkt af van de vorige (in Snakewood), het is namelijk kwart hol terwijl de eerste eerder een Near wedge is.

adyquo.jpg

v5e2s8.jpg

zn1rph.jpg

20ubh34.jpg

Dit ziet er goed uit Tony! Ik zit hier met mijn kont in het nog warme Arubaanse strandzand na een verlengde happy hour en krijg zowaar een netwerk te pakken dat mij in staat stelt dit bericht te schrijven. Over een paar dagen weer terug in het land van mest en mist. En dan gaan we weer wat meer schrijven.

J

P.S. Ik zeik al een paar jaar over de (niet)verkrijgbaarheid van ivoor. Maar dat lijkt jou en anderen geen enkel probleem op te leveren. Wat is je bron?

@Joost,

Geniet er nog maar een paar dagen van, hier regent het. Het ivoor krijg ik van een bevriende antiquair, het betreft dan z.g. sloopivoor van niet meer te herstellen bestek.

Dit ziet er goed uit Tony! Ik zit hier met mijn kont in het nog warme Arubaanse strandzand na een verlengde happy hour en krijg zowaar een netwerk te pakken dat mij in staat stelt dit bericht te schrijven. Over een paar dagen weer terug in het land van mest en mist. En dan gaan we weer wat meer schrijven.

J

P.S. Ik zeik al een paar jaar over de (niet)verkrijgbaarheid van ivoor. Maar dat lijkt jou en anderen geen enkel probleem op te leveren. Wat is je bron?

Vergeet niet dat er een goede reden is voor het niet verkrijgbaar zijn van ivoor en dat handel in alles behalve aantoonbaar antiek ivoor crimineel is.

Ja, dat snapte ik wel. Ik beschuldig ook niemand, dat was althans niet mijn bedoeling. Ik bedoelde meer in relatie tot de slechte verkrijgbaarheid dat dat een goed ding is.