Tony Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 De vorige week verworven Candidius in een nieuw jasje van Ebony & Ivory, voorlopig met een tijdelijke pin omdat er nog wat werk verricht moet worden. Deze Candidius wijkt af van de vorige (in Snakewood), het is namelijk kwart hol terwijl de eerste eerder een Near wedge is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rare kwast Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Dat ziet er goed uit! Mooi mes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Zeker mooi, ik doe het je niet na Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Aluin in voetjes, alweer dat klotenummer, wat doen ze me aan hier. Het ziet eruit als een fijn duo Tony. Je hebt er wat moois van gemaakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Mooi setje Tony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Mooie "slanke" jasjes Tony. Vakwerk, geen plankjeswerk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Dit ziet er goed uit Tony! Ik zit hier met mijn kont in het nog warme Arubaanse strandzand na een verlengde happy hour en krijg zowaar een netwerk te pakken dat mij in staat stelt dit bericht te schrijven. Over een paar dagen weer terug in het land van mest en mist. En dan gaan we weer wat meer schrijven. J P.S. Ik zeik al een paar jaar over de (niet)verkrijgbaarheid van ivoor. Maar dat lijkt jou en anderen geen enkel probleem op te leveren. Wat is je bron? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted March 3, 2015 Author Share Posted March 3, 2015 @Joost, Geniet er nog maar een paar dagen van, hier regent het. Het ivoor krijg ik van een bevriende antiquair, het betreft dan z.g. sloopivoor van niet meer te herstellen bestek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
activ Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Dit ziet er goed uit Tony! Ik zit hier met mijn kont in het nog warme Arubaanse strandzand na een verlengde happy hour en krijg zowaar een netwerk te pakken dat mij in staat stelt dit bericht te schrijven. Over een paar dagen weer terug in het land van mest en mist. En dan gaan we weer wat meer schrijven. J P.S. Ik zeik al een paar jaar over de (niet)verkrijgbaarheid van ivoor. Maar dat lijkt jou en anderen geen enkel probleem op te leveren. Wat is je bron? Vergeet niet dat er een goede reden is voor het niet verkrijgbaar zijn van ivoor en dat handel in alles behalve aantoonbaar antiek ivoor crimineel is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted March 4, 2015 Author Share Posted March 4, 2015 @activ Dank je activ, er wordt niet gehandeld en het betreft overigens vooroorlogs bestek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
activ Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Ja, dat snapte ik wel. Ik beschuldig ook niemand, dat was althans niet mijn bedoeling. Ik bedoelde meer in relatie tot de slechte verkrijgbaarheid dat dat een goed ding is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted March 4, 2015 Author Share Posted March 4, 2015 Is goed, ik voel me ook niet schuldig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts