ceekee Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Ik heb een Wilkinson sticky kunnen kopen maar bij het opendraaien gaat een van de klepjes niet helemaal mooi open. Het deurtje blijft op driekwart hangen en met een klein tikje gaat die verder. Je kan het scheermes gewoon gebruiken en makkelijk mesjes verwisselen maar ik wil het graag repareren. Heeft iemand ideeën hoe ik dit kan maken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Mischien is ie wel "plakkerig" . maar even zonder gein denk ik dat het handig is dat je even een foto plaatst. Ik kan me niet zo snel bedenken wat er fout is. Mischien dat foto's wat duidelijkheid geven Link to comment Share on other sites More sharing options...
ceekee Posted March 2, 2015 Author Share Posted March 2, 2015 (edited) Ik hoop dat deze beelden het duidelijker maken: Filmpje om het duidelijk te maken: https://vimeo.com/121050331 Edited March 3, 2015 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Ik weet niet of je kunt zien dat de haakjes op de "vlinders" zich vast grijpen aan de safetybar (dit was het beste exemplaar waar het het duidelijkste zichtbaar was). Ik denk dat bij jou het probleem is dat de safetybar niet geheel goed is uitgelijnd is en daardoor die haakjes lijken te plakken. In iedergeval dat is mijn verdenking, ik weet dit niet helemaal zeker. Mischien dat je hier wat mee kunt anders kun je wachten op mensen op dit forum met meer ervaring als mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ceekee Posted March 3, 2015 Author Share Posted March 3, 2015 Bedankt voor het meedenken. Maar ik zie geen verschil tussen de "Vlinders" dus ik hoop dat er nog wat andere aanwijzingen komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts