Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Mijn zoon Merijntje is samen met zijn vriendin een lang weekend naar Londen en ik kreeg zojuist via Whatsapp deze foto's die ik graag even met jullie wil delen:

geo_zpsj6veesmb.jpg

toobs_zpstvvhcewh.jpg

truefitt_zpstq1jc1uz.jpg

Nu wil het geval dat ik over een paar dagen een jaartje ouder word dus deze bezoekjes lijken me niet geheel "toevallig" ;) .

Edited by Guest
Posted

Ik denk het ook, die foto's zijn een opwarmertje volgens mij. Hopelijk brengen ze iets mee wat de oude jongen prettig vind :-)

Posted
En dan op de verjaardag plagen met een heel ander cadeau! :twisted:

Hahaaaa, ja dat zou zo maar kunnen. Bij onze jongste sta ik helemaal nergens van te kijken ;) .

Posted

Hahahah dat dacht ik ook al, dan krijg je een sweater met de Britse Vlag er op :mrgreen::mrgreen: en waren het alleen maar leuke foto's om je te laten zien dat die winkel er was.

Posted

Hahahah dat dacht ik ook al, dan krijg je een sweater met de Britse Vlag er op :mrgreen::mrgreen: en waren het alleen maar leuke foto's om je te laten zien dat die winkel er was.

"My kids went to T.o.O.B.S. and all I got was this lousy t-shirt"

Posted

Op Bond street is genoeg te beleven. Jermyn street is ook leuk (en prijzig!) trouwens.

Wens ze maar veel plezier ( ik zit wat noordelijker van ze momenteel :) )

Posted

Hahaaaa, ja dat zou zo maar kunnen. Bij onze jongste sta ik helemaal nergens van te kijken ;) .

Een Mach Zoveel & een bus 'echte scheergel' :mrgreen:

Posted

Of, erger nog, een elektrisch scheerapparaat... :lol::lol:

Posted

Of, erger nog, een elektrisch scheerapparaat... :lol::lol:

Jaren gebruikt op advies van mijn vader, toen maar overgestapt of wat... Want eerlijk is eerlijk na het elektrisch scheren was mijn hele huid pijnlijk daar.... Nu gebruikt mijn pa nog steeds een elektronisch iets. Toen ik zei dat ik nat wilde scheren begonnen ze direct over het gevaar etc. Toch blij dat ik ervoor gekozen heb....

Maar goed ik gebruik mijn elektrische wel nog om mijn snor te trimmen. Dus soms gebruik ik enkel die en is dat mijn shave of the day. Maar goed hopelijk zitten ze je niet enkel te teasen...

Posted
Maar goed hopelijk zitten ze je niet enkel te teasen...

Het zou zo maar kunnen dat het wel zo is hoor en dat het met de verjaardag niets scheergerelateerd wordt. We kennen elkaar immers langer dan vandaag dus een goede kans dat ie zomaar wat zit te kl*ten met zijn oude vader ;) . Een van de keren dat hij in de VS was bombardeerde hij me ook plat met foto's van OCC maar toen heeft hij ook geen dikke motorfiets meegebracht :roll: . Hij is, wel wat minder dan ik, ook geïnteresseerd in klassiek scheren dus hij weet echt wel wat er te koop is en waar hij moet zijn en ook hoe hij Pa moet laten kwijlen.

Ik heb trouwens ook nog een elektrisch scheerapparaat waar ik eigenlijk ook alleen de trimmer van gebruik voor mijn snor. Soms, maar dan moet het echt niet anders kunnen, als ik wordt opgeroepen voor een alarm of zo terwijl ik eigenlijk vrij ben en me eens een keertje niet geschoren heb die dag wil ik hem nog wel eens even meenemen in de auto om mezelf tijdens het aanrijden gauw even vlug vlug te scheren zodat ik in ieder geval een klein beetje fatsoenlijk voor de dag kom bij de opdrachtgever en eventuele hulpdiensten maar anders blijft hij netjes in de kast.

Posted
Maar goed hopelijk zitten ze je niet enkel te teasen...

Het zou zo maar kunnen dat het wel zo is hoor en dat het met de verjaardag niets scheergerelateerd wordt. We kennen elkaar immers langer dan vandaag dus een goede kans dat ie zomaar wat zit te kl*ten met zijn oude vader ;) . Een van de keren dat hij in de VS was bombardeerde hij me ook plat met foto's van OCC maar toen heeft hij ook geen dikke motorfiets meegebracht :roll: . Hij is, wel wat minder dan ik, ook geïnteresseerd in klassiek scheren dus hij weet echt wel wat er te koop is en waar hij moet zijn en ook hoe hij Pa moet laten kwijlen.

Ik heb trouwens ook nog een elektrisch scheerapparaat waar ik eigenlijk ook alleen de trimmer van gebruik voor mijn snor. Soms, maar dan moet het echt niet anders kunnen, als ik wordt opgeroepen voor een alarm of zo terwijl ik eigenlijk vrij ben en me eens een keertje niet geschoren heb die dag wil ik hem nog wel eens even meenemen in de auto om mezelf tijdens het aanrijden gauw even vlug vlug te scheren zodat ik in ieder geval een klein beetje fatsoenlijk voor de dag kom bij de opdrachtgever en eventuele hulpdiensten maar anders blijft hij netjes in de kast.

Nou ik hoop toch dat ze misschien nog met iets moois komen aanzetten!

In dat geval is zo'n elektrisch ding nog vrij handig, irriteert het bij jou ook zo als je echt ermee scheert? Verdomme dat deed pijn.

• 1 month later...
Posted

Bij mij irriteerd het namelijk wel als ik me elektrisch scheer ! en dan ben ik nog amper glad ook.

Maar het ik hoop voor jou ook, dat ze met een mooie zeep of iets anders aan komen zetten :D

Posted

truefitt_zpstq1jc1uz.jpg

Nu wil het geval dat ik over een paar dagen een jaartje ouder word dus deze bezoekjes lijken me niet geheel "toevallig" ;) .

OMG!! die scheerkwast. Dat is toch zeker voor gorilla's ofzo :) geweldig. Geen idee hoe je dat echt gebruikt. Een trog als scheerkommetje :)

Posted

Die zet je tussen een spanvijs en wrijft je gezicht erlangs. DrP op het forum heeft er trouwens zo eentje of zelfs nog groter als ik me niet vergis.