Johan Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Helaas, vanaf gistermorgen doet bij mij Tapatalk het niet meer op dit forum (wel op andere fora). Het begon ermee dat Tapatalk ineens om mijn wachtwoord vroeg, en daarna een foutmelding (de SQL error waar sprake van was?) op het scherm toonde. Sinds vanmiddag lijk ik wel in te kunnen loggen via Tapatalk, maar er gebeurt niets wanneer ik de lijst met ongelezen topics probeer op te vragen. Misschien iets wat aan de serverkant gereset moet worden? Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Hier ook alles in orde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted March 1, 2015 Author Share Posted March 1, 2015 Nou, dan zal ik straks de telefoon eens opnieuw starten ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Ik kreeg gisteren steeds General Error in beeld als ik op het forum wilde of reageren? Ik weet niet waar dat van is ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted March 1, 2015 Author Share Posted March 1, 2015 Ik kreeg gisteren steeds General Error in beeld als ik op het forum wilde of reageren? Ik weet niet waar dat van is ? General Error? Was je op http://www.army-forum.com of zo? Gisteren overdag kon ik het forum op de PC niet raadplegen. Gisteravond en vanmorgen werkte dat gewoon. Zodra ik de telefoon in handen heb, zal ik die eens opnieuw starten, en kijken wat Tapatalk dan doet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Tapatalk doet het hier helemaal niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielsgaastra Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 (edited) Gisteren werkte Tapatalk hier ook niet. Nu werkt het weer. Tenminste, als dit bericht aankomt Edited March 1, 2015 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted March 1, 2015 Author Share Posted March 1, 2015 Tapatalk doet het hier helemaal niet. Heb je het niet geïnstalleerd? Hier werkte het pas weer nadat ik het forum had verwijderd, en opnieuw had toegevoegd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Had ik gisteren eventjes. Rond 19:30-20:00 ongeveer. Eerst sql fouten, daarna inlog problemen, duurde maar kort, heb kort daarna een fotoottje mijn aankopen van gister gepost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Tapatalk doet het hier helemaal niet. Heb je het niet geïnstalleerd? Hier werkte het pas weer nadat ik het forum had verwijderd, en opnieuw had toegevoegd. Gaat niet, pc en mobiel worden niet ondersteund. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted August 23, 2015 Author Share Posted August 23, 2015 Nu zijn al mijn privéberichten gedateerd op 1 januari 1970 in Tapatalk!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Zoethout Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Mijn PB's in Tapatalk zijn ook allemaal van 1 januari 1970 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Bij mij staan de juiste data. Link to comment Share on other sites More sharing options...
verbekeT Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Hier ook, al stoor ik me er niet aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Als ikhet aantal problemen met tapatalk zo zie, niet alleen hier maar ook op andere fora, dan snap ik niet dat iedereen die troep gebruikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
verbekeT Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Zoveel problemen zijn er uiteindelijk niet. Ik ben er zeer tevreden van. Een forum volgen op je gsm is zoveel makkelijker met tapatalk. Je moet niet meer onnodig zoomen om de tekst te kunnen lezen of ergens op te klikken. Ik ben er zo tevreden van dat ik enkel forum's op tapatalk lees, een forum op computer lezen vind ik te traag/omslachtig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Heb er eigenlijk ook geen problemen mee. Gebruik het op mijn tablet en telefoon. Na de laatste update even weer wennen, maar werkt gewoon prettig. Moet wel zeggen, dat ik berichten meest plaats met mijn laptop en tapatalk meer gebruik voor lezen en plaatsen van korte reacties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Zoethout Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Ik gebruik Tapatalk net zoals Harkos: voor lezen en korte reacties. Voor het "echte werk" pak ik de laptop erbij. Maar daar gaat 't niet om - het probleem(pje) is de datum in PB's .... Volgens mij krijgt Tapatalk geen datum door (of een datum in het verkeerde formaat) - en daarom die (default) datum 1970-01-01. En wie geeft die datum door ? Juist ... Ik heb er geen last van, maar 't hoort niet ... Edit: UNIX systemen slaan de tijd op als het aantal sekonden na 1970-01-01 00:00 u UTC, lees ik net (zoals ik meende me te herinneren) Een duidelijke vingerwijzing, lijkt mij ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Gezien het feit dat in alle browsers op alle platformen overal de data goed weergegeven worden lijkt het me inderdaad een probleem van het besturingssysteem als in éen applicatie éen type berichten de verkeerde datum heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Maar tapatalk is toch niet meer dan een handige gui om forumberichten weer te geven? Het gaat toch niet eerst via hun servers neem ik aan? Of zou het de combinatie Android (Linux) of IOS (bsd) met tapatalk zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Maar tapatalk is toch niet meer dan een handige gui om forumberichten weer te geven? Het gaat toch niet eerst via hun servers neem ik aan?Of zou het de combinatie Android (Linux) of IOS (bsd) met tapatalk zijn? Dat gaat het wel via hun server, ik heb een hekel aan tapatalk. De reclame gaat naar hun, de berichten gaan via hun, de plugin is brak, de applicatie is buggy Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Dus mijn berichten worden van de forumserver eerst langs de server van tapatalk geleid? Vreemd. Misschien moet ik maar eens proberen te wennen aan de website ipv op tapatalk te vertrouwen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted August 25, 2015 Author Share Posted August 25, 2015 Dat gaat het wel via hun server, ik heb een hekel aan tapatalk. De reclame gaat naar hun, de berichten gaan via hun, de plugin is brak, de applicatie is buggy Maar oh zo handig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 Dat is het, het is gewoon handig. Vooral als je foto's wil plaatsen, daar hebben ze gewoon een knopje voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted September 21, 2015 Share Posted September 21, 2015 Foto's plaatsen lukt bij mijn nooit op mijn Windows Phone, moet elke keer moeilijk doen met foto maken, naar mezelf mailen en vervolgens uploaden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts