Johan Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 "Het beginneling forum, beschikbaar voor iedereen! Maak kennis met de rest." Heren forumbeheerders, kunnen we de bovenstaande tekst misschien een keer wat vlotter maken? Bijvoorbeeld: "Dit forumgedeelte is beschikbaar voor iedereen. Stel je hier voor, en maak kennis met de andere forumleden." Suggesties zijn natuurlijk welkom
Panamera Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 Een echt probleem vind ik het niet, maar ik begrijp je punt. Als je met vlotter net wat uitnodigender bedoelt lijkt me dat altijd een goed idee. Misschien is een ondertitel als "Ontmoet en groet de andere forumleden" iets? (ik begrijp dat Engels bij sommigen hier allergische schokreacties kan veroorzaken dus "meet & greet" maar even niet doen?!
Johan Posted February 28, 2015 Author Posted February 28, 2015 Als je met vlotter net wat uitnodigender bedoelt lijkt me dat altijd een goed idee. Misschien is een ondertitel als "Ontmoet en groet de andere forumleden" iets? (ik begrijp dat Engels bij sommigen hier allergische schokreacties kan veroorzaken dus "meet & greet" maar even niet doen?! Meet & greet klinkt me teveel als een bedrijfsborrel
marco Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 Frimibo.... Aahhhrrggggg!!! Maar on topic, je hebt zeker een punt Johan. Het mag wel wat vlotter.
Recommended Posts