Jan Zoethout Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 Schijnt een heel fijne cologne/aftershave te zijn: Uit Turkije, en best voordelig. Iemand ervaring met dit product ?
Johan Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 Veel alcohol (dus veel prik), en de geur blijft maar heel kort hangen. Persoonlijk zou ik het niet als aftershave willen gebruiken!
Jan Zoethout Posted February 28, 2015 Author Posted February 28, 2015 Bedankt voor de info, Johan. Ik denk er nog even over na, voordat ik 't spul aanschaf ...
Jock Posted March 3, 2015 Posted March 3, 2015 Is wel prima om scheermessen te reinigen. Heeft 85% alc in. Ik heb eentje in de badkamer voor het reinigen can mesjes een ook een in mijn bedrijfsbus om mijn handen mee te reinigen voordat ik de lunch gebruik
Jan Zoethout Posted March 7, 2015 Author Posted March 7, 2015 Vanmiddag deze gekocht in een Turks supermarktje (Bereket, Hendrik Staetslaan) in Eindhoven: Bogazici Limon Kolonyasi ... Volgens mij ongeveer hetzelfde spul - in glazen fles, €4,75 voor 370 ml ...
Recommended Posts