Shaving Silly Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Ik weet het !!! Ik ga nu de knuppel in het hoenderhok gooien maar ik denk wel eens ???? Ligt het nou aan mij aan mijn vrouwzijn ben ik nou onhandiger dan de gemiddelde kerel ?? of ben ik een rare vrouw ?? Zo doe ik melk in mijn koffie en dan neem ik wel eens zo'n kuipje ipv melkpoeder maar echt ik krijg met de beste wil van de wereld die dingen niet normaal open Het spuit er uit als ik aan het klipje trek of ik duw dwars met mijn duim door het bovenste gedeelte en dan buts de hele inhoud over mijn kleding. Tjonge jonge hoe onhandig kan een mens zijn en dan kijk ik naar andere vrouwen die met prachtige lange kunstnagels op wonderbaarlijke manier dat kuipje zo open zoeven pffffffffffffffffffffffff terwijl het bij mij in mijn kapsel eindigt of tegen het plafond. En dan een panty OMG welke mafketel heeft het in het leven geroepen dat vrouwen een panty dragen AAAAGH als je ze überhaupt heel aan krijgt, is en blijft het een enorme kunst om ieder wc bezoek dat vreselijke ding weer heel aan je kont te krijgen daarnaast zit het warm en broeierig en benauwd en vooral vreselijk, ze zijn vaak zo hoog dat je ze kan optrekken tot aan je borsten vervolgens zakken ze af dan loop je de halve dag met zo'n laaghangend kruis ach ach ach oké ik zal het niet allemaal met jullie delen maar wat hebben jullie kerels het toch makkelijk. Nou loop ik weer of geen weer over het algemeen met blote benen onder mijn lange rokken of jurk en laat de wind zijn gang gaan , de wind en in je string hahahhahha vrouwen hebben het nog niet zo slecht !! En zo kan ik nog wat vrouwendingen verzinnen dat ik denk waarom ??? Waarom klimmen we met een kokerrokje op een fiets waarom doen we hakken aan op een boswandeling , waarom drinken vrouwen koffie uit een kopje waar je haast niet met je vingers in het oortje kan hahahha terwijl mannen stoere mokken hebben ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Ik weet het !!! Ik ga nu de knuppel in het hoenderhok gooien maar ik denk wel eens ???? Ligt het nou aan mij aan mijn vrouwzijn ben ik nou onhandiger dan de gemiddelde kerel ?? of ben ik een rare vrouw ?? Je bent gewoon een niet alledaagse dame, niks mis mee. En dan een panty OMG welke mafketel heeft het in het leven geroepen dat vrouwen een panty dragen. ik zal het niet allemaal met jullie delen maar wat hebben jullie kerels het toch makkelijk. Dacht je? Ik had net zoveel last met mijn panty's vroeger (nou gaan de radertjes in je hersenen vast knarsen ). Nou loop ik weer of geen weer over het algemeen met blote benen onder mijn lange rokken of jurk en laat de wind zijn gang gaan , de wind en in je string hahahhahha vrouwen hebben het nog niet zo slecht !! Dus je laat de windjes gewoon door je string gaan? Is inderdaad makkelijk. Je moet maar zo denken, alleen op tv lijkt alles perfect te gaan als je die vrouwen ziet, in het dagelijkse leven hebben ze net zoveel dingen voor als onze huiskapster. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Je bent niet alleen, vandaag waren we bij een kringloopwinkel aan het rondlopen, ziet ik mijn vrouw naar een grote kale man stappen met een motorjas die met zijn rug naar haar stond en de bekende kontjesknijp beweging maken in zijn richting. Ik kon nog net mijn keel schrapen toen ik achter het rekje vandaan kwam waardoor ze opkeek. Misschien had ik haar d'r gang moeten laten gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted February 28, 2015 Author Share Posted February 28, 2015 Hahhahahha ik vind je vrouw nu al leuk !!! En nee de windjes gaan niet langs mijn string , de koude winter wind gaat langs mijn billen. En schat ik sta bij jou nergens meer van te kijken dus ook niet van een pantyverleden Nee maar het is toch zo, het is net als een stropdas ?? Wie heeft dat verzonnen en waarom zijn er mannen die het iedere dag dragen ook na hun pensioen?? Waar ging het mis in het leven dat vrouwen op een bepaalde leeftijd synthetische bloemjurken gaan dragen met zo'n riempje net onder je borsten en de hakken ingeruild worden voor platte schoenen die ze overal onder aan doen ? Waarom krijg ik een pot spruitjes haast niet open en geeft een kerel een ram met vlakke hand tegen de onderkant en plop open Ik ram me een gekneusde hand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gusto Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Die spruitjes zitten niet voor niets in een pot, lekker laten zitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Wat ik me altijd heb afgevraagd bij vrouwen speelt dit vooral. Bang dat je ze ziet in hun bh, en in de zomer lopen ze opeens in een bikini die misschien precies hetzelfde is als eerder genoemde bh.... Daar raak je mij kwijt, helemaal kwijt. Als ik in ballenknijper gezien word of in een strakke speedo is dat voor mij hetzelfde principe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Het probleem van multitasken denk ik. Veel dingen tegelijk maar allemaal met net te weinig concentratie. ik zal het niet allemaal met jullie delen maar wat hebben jullie kerels het toch makkelijk. Oh ja, en zeuren..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobus75 Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 mevrouw silly,somige dingen kan je heel simpel op lossen door een klein schroeverdraaiertje bij je te houden je kan der mee in je koffiemelk kuipje prikken je kan der mee een gaatje rammen in je potje groente je kan je koffie der der mee om roeren enzv gr.co. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 (edited) Je kan ermee in je oor peuren, ja zelfs, als het moet, een schroef vastdraaien. Practisch, heet dat. Op zich kan het nog practischer: ik gebruik geen melk in de koffie. Ook geen suiker, trouwens. En eet verse spruiten wat dat probleem met potjes dus ook oplost. Edited February 28, 2015 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhharsta Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Echt een mannending, zo'n schroevendraaier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted February 28, 2015 Author Share Posted February 28, 2015 Ja en die schroevendraaier die stop ik heel praktisch in mijn bh als ik ergens een kopje koffie ga drinken altijd makkelijk om bij mij te dragen. verse spruiten ??? Gatverdarrie nee hoor die zeggen krak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted February 28, 2015 Author Share Posted February 28, 2015 ik zal het niet allemaal met jullie delen maar wat hebben jullie kerels het toch makkelijk. Oh ja, en zeuren..... Hoezo zeuren ?? Ik constateer een feit, ga eens 8 uur in een panty lopen. Echt je word gillend gek en wurgt de eerste de beste zeurpiet die je tegen komt Link to comment Share on other sites More sharing options...
CeesT Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Ik denk dat Talibeard inderdaad een heel eind in de goede richting zit. Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd maar op mij kom je nogal over als een "Hollewaai" en daar bedoel ik een druk, licht chaotisch persoon mee. Daar kun je niks aan doen zo ben je of zo ben je niet. Maar door dat drukke en vluchtige gedrag zul je vaak net te weinig concentratie opbrengen voor bepaalde dingen en gaat het heel vaak verkeerd. Bovendien mis je voor sommige dingen als vrouw zijnde gewoon de fysieke kracht maar omdat je er nu alleen voor staat zul je dat toch moeten doen terwijl mijn vrouw mij kan vragen (lees opdragen ) dat even voor haar te doen, Nogmaals, ik bedoel hier niks negatiefs mee maar in mijn ogen is dat nu eenmaal de aard van het beestje, in dit geval vrouwtje . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panamera Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 ... ga eens 8 uur in een panty lopen. Echt je word gillend gek en wurgt de eerste de beste zeurpiet die je tegen komt Iemand hier die dat wil testen? "We" geloven je op je woord! Trek maar gewoon een makkelijke broek aan, en - geconcentreerd of niet zo geconcentreerd - blijf vooral lekker jezelf! Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Maar waar gaat dat gedoe over die panty dan over? Je schrijft net zelf prima zonder te kunnen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted February 28, 2015 Author Share Posted February 28, 2015 Hahhahahha oh god ben ik ook nog een Hollewaai Hhahahhahah Waar ik op doel is dat het volgens mij allemaal veel simpeler zou moeten kunnen ?? Het is toch belachelijk dat de melk tegen je plafond zit als je een kuipje open trekt / drukt en hoe geconcentreerd moet je zijn om een panty heel aan te krijgen ??? Waarom zitten sommige dingen zo vast dat je ze als vrouw niet open krijgt. En zo zijn er zoveel dingen dat ik denk belachelijk moet je een nieuwe schaar kopen , die zitten in een dicht gesmolten hard plastic hoesje die je met de beste wil van de wereld zonder schaar niet open krijgt . Cees , ik ben bang dat ik fysiek behoorlijk sterk ben en daardoor de boel vaak sloop. Ik vind dat programma van beste idee van NL [ iets in die geest ] altijd vreselijk leuk dan komen normale mensen met goeie oplossingen voor van die suffe dingen maar eigenlijk moeten potjes gewoon open gaan zonder potjesopedraai lapje van Tupperware of hoe heet dat. Maar zoals ik al begon, het kan zomaar zijn dat ik een rare vrouw ben hahahhah Ik ben vaak verbaasd over wat mensen dragen terwijl het volgens mij absoluut niet prettig kan zitten [ dat bedoelde ik met die panty Efsk ] en vraag mij s morgen wel eens af hoe vaak ik het melkkuipje nog in flarden ga drukken voordat ik de boel maar in de vullisbak gooi. Snappen jullie [ denk het niet ] want zelfs als ik met beleid en rust en concentratie sommige dingen doe dan gaan ze alsnog stuk !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 ik zal het niet allemaal met jullie delen maar wat hebben jullie kerels het toch makkelijk. Oh ja, en zeuren..... Hoezo zeuren ?? Ik constateer een feit, ga eens 8 uur in een panty lopen. Echt je word gillend gek en wurgt de eerste de beste zeurpiet die je tegen komt Dank voor het maken van mijn punt! Zeuren ja, niemand dwingt je panty's aan te trekken en kom nou niet aan met dat dat moet van kerels als wij......... Ook maar meteen je quotering hersteld..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted February 28, 2015 Author Share Posted February 28, 2015 Harrie, de onderste kleine letters moet je ff groter schrijven want die zijn niet te lezen. Ik beschreef en nam als voorbeeld een panty van die simpele dingen die je dagelijks gebruikt of doet en die dan een boel ergernis geven, Ik had ook de bekende klodder uit de tandpasta tube die je nergens aan af kan smeren dan aan de binnenkant van de fontein als voorbeeld kunnen gebruiken maar nam het koffiekuipje en een panty vooral de panty omdat het een echt vrouwending en natuurlijk hoef je die niet aan, sterker nog je wil hem niet eens aan, de gemiddelde vrouw loopt hoop ik in haar string onder haar rok Maar toch gebruiken we deze producten en gooien bergen kapotte panty's weg en de nodige kuipjes waarvan de melk op de grond ligt en halve tubes met tandpasta omdat ze niet uit te knijpen zijn. Het zal vast een vrouwending zijn om mij daar druk over te maken want ja soms ga je die producten gebruiken en dan valt het mij iedere keer weer op hoe vaak het in de prullenbak eindigt! En Harrie tsja als jij dat zeuren vind? Tjsa klopt dan zeur ik [ ik ben er sowieso van overtuigd dat mannen het in hun basis kleding om er mooi uit te zien een stuk comfortabeler hebben om te dragen dan vrouwen ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted February 28, 2015 Author Share Posted February 28, 2015 En ik ben dwars en heb een borrel op Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 En ik ben dwars en heb een borrel op Ach silly,, een vrouw met een string in haar spleet, Je ziet een hoop maar toch geen reet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 En voor melk in een cupje!!!!neem gewoon stuifkoe. Potten die niet open gaan!!!pak een mes en tik tegen de rand met de draai richting mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted March 1, 2015 Author Share Posted March 1, 2015 Ton ik heb inmiddels iets te veel op om het te volgen Ik ga het morgen uit proberen en zal een koe kopen. Kus en truste Link to comment Share on other sites More sharing options...
CeesT Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Cees , ik ben bang dat ik fysiek behoorlijk sterk ben en daardoor de boel vaak sloop. Dat is nou precies wat ik bedoel. Als je wat meer geconcentreerd zou zijn en zou focussen op een ding dan zou je die kracht wat beter doseren en de boel nou juist niet slopen. Maar goed het is maar een idee hoor. Ennuhh, wat die potten spruiten betreft koop een tooltje van een scheet en twee knikkers en ze vliegen open. De potjes van Mijnheer Hak hebben trouwens een nieuw deksel, dat krijgt een kleuter nog open: [bBvideo 560,340] [/bBvideo] Je moet dus ook de potjes van Hak hebben... . Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Nog even over die koffiemelkcups. Ik zal beginnen met een stom mannenantwoord; als je niet van koffie houdt drink je toch gewoon iets anders? Koffie drink je zwart of niet. Cups, ik gebruik ze nooit maar heb er toch verstand van. Waarom? Ik heb een schoonmoeder die hier ook altijd de melk tegen het plafond gooit. Niet alleen hier maar in iedere horecagelegenheid waar ze ooit koffie heeft gedronken. Wat is het probleem? Er zijn twee soorten cups; de soort met een breuklijntje in het kunststof lipje waarbij je het lipje moet breken en de folie moet laten zitten is de eerste. Als je daar aan de folie gaat pulken krijg je bras omdat die te stevig geplakt zit op het lipje en de boel dan alle kanten op spettert. Als je het lipje gebroken hebt trek je met dat afgebroken stukje plastic de cup open. De tweede soort is die waarbij de folie niet geplakt zit op het lipje en er ook geen breuklijntje op het lipje zit. Hier moet je dus alleen de folie boven het lipje vastpakken en lostrekken. Probeer je bij deze variant het lipje te breken dan krijg je dus wederom een knoeiboel. Mijn schoonmoeder kent beide methodes en gebruikt ze ook allebei. Helaas voor haar directe omgeving gebruikt ze steevast de andere methode dan die welke nodig is om het cupje wat ze vastheeft ook goed open te krijgen. We trekken nog net geen regenpak aan als we met haar koffie drinken maar iedereen zoekt wel dekking. Mijn schoonmoeder heeft het trouwens ook altijd erg druk met multitasken........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 @Ron. Hoop vrouwen hebben de neiging om in de billen van kale mannen met lederen jas te knijpen. Ik voel dat regelmatig... Maar al zo gewend dat ik niet meer reageer. Tot nu toe alleen mijn eigen vrouw, o ja en één keer een man, dat was minder en zij kon er wel om lachen, ah wat zeur je zei ze het was best een knappe man Straks is dit topic bij sommige mannen hier nog aanleiding tot het afscheren van het hoofdhaar in de hoop dat het hun ook eens overkomt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts