meemai Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Hallo, Ik koop gewoon altijd voor 5-6 euro aftershave sensitive balsem van de nivea of L'oreal ja in Nederland is hij 9 euro maar in Duitsland zijn de prijzen rond de 6 euro. Maar goed nu vraag ik me af, ik zie soms een aftershave die 20-30 euro is. Mijn vraag is dan ook, is dit dan gewoon een luxere verpakking met misschien een betere geur maar doet de werking van de nivea sensitive niet af tegen bv een 30 euro aftershave. Heeft iemand echt kwaliteitsverschil gemerkt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Ik heb nu de asb van Hema, deze kostte drie euro en is een van de beste asb's die ik ooit heb gebruikt. Prijs zegt niet altijd iets. Gelukkig maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Ik heb nu de asb van Hema, deze kostte drie euro en is een van de beste asb's die ik ooit heb gebruikt.Prijs zegt niet altijd iets. Ik mag hem ook graag gebruiken, koopje voor die prijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted February 27, 2015 Author Share Posted February 27, 2015 Ik heb nu de asb van Hema, deze kostte drie euro en is een van de beste asb's die ik ooit heb gebruikt.Prijs zegt niet altijd iets. Ik mag hem ook graag gebruiken, koopje voor die prijs. Ik heb nu de asb van Hema, deze kostte drie euro en is een van de beste asb's die ik ooit heb gebruikt.Prijs zegt niet altijd iets. Gelukkig maar. Bedankt mannen, nu moet ik dus gewoon naar de hema zo dadelijk.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Het staat alleen niet bij de andere scheerproducten Mark. Er is een stelling met allerlei gadgets, zoals USB sticks en notitieblokken. Alles heeft een bruine kleur. Vreemd genoeg kan je daar ook de asb vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted February 27, 2015 Author Share Posted February 27, 2015 Het staat alleen niet bij de andere scheerproducten Mark. Er is een stelling met allerlei gadgets, zoals USB sticks en notitieblokken. Alles heeft een bruine kleur. Vreemd genoeg kan je daar ook de asb vinden. Ik moest lachen, bedankt voor de tip ik heb gekeken op de hema site, en die abs van 3 euro staat er genoteerd als 'beperkte voorraad.' Ze hebben hem dus wel in de kleine hema, ik ga hem zo wel halen moet toch nog naar de aldi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Het staat alleen niet bij de andere scheerproducten Mark. Er is een stelling met allerlei gadgets, zoals USB sticks en notitieblokken. Alles heeft een bruine kleur. Vreemd genoeg kan je daar ook de asb vinden. Dat is modern. Tijdens het hersenloos zappen kwam ik langs een VTwonenadvertorial vermomd als huisinrichtprogramma waar het toppunt van modern interieur bestond uit een op kleur gesorteerde boekenkast. Los van dat we steeds meer overgaan op het digitale boek: Stel je voor, de gemiddelde proviciestadbibliotheek. En dan de boeken niet op schrijver (fictie) of onderwerp (nonfictie) doch op kleur gesorteerd. Daar zakt je broek toch van af zelfs al heb je én een riem, én bretellen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Lang leve de moderne samenleving.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted February 27, 2015 Author Share Posted February 27, 2015 Mijn boeken staan op onderwerp, filosofie bovenaan, daar beneden psychologie en estorie. Dan heb ik nog een categorie leesboeken en een categorie theologie. Binne de categorieën heb ik niets gesorteerd op naam of kleur wel dezelfde schrijvers in een hoekje of gesorteerd op periode, de oude Grieken bij elkaar bijvoorbeeld. Maar een boekenkast op kleur dat lijkt me maar drie keer niets, want dan kan je misschien bepaalde boeken niet eens kopen vanwege de kleur. Want als ik die van mij in kijk is het een chaos aan kleuren, Oranje, blauw, groen, rood en zelfs boeken die twee kleuren hebben of grijs zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Mijn boeken staan op onderwerp, filosofie bovenaan, daar beneden psychologie en estorie. Dan heb ik nog een categorie leesboeken en een categorie theologie. Binne de categorieën heb ik niets gesorteerd op naam of kleur wel dezelfde schrijvers in een hoekje of gesorteerd op periode, de oude Grieken bij elkaar bijvoorbeeld. Maar een boekenkast op kleur dat lijkt me maar drie keer niets, want dan kan je misschien bepaalde boeken niet eens kopen vanwege de kleur. Want als ik die van mij in kijk is het een chaos aan kleuren, Oranje, blauw, groen, rood en zelfs boeken die twee kleuren hebben of grijs zijn. Pfff begin in niet eens meer aan. Sorteer ik op: -Schrijver, -genre, -onderwerp, -serie, -hoofdpersoon, -(fysieke) grootte? DVD's evenzo: -Titel -Acteur -Genre -Regisseur -Serie En wat te doen als er een overlap is: horror-comedy. thriller-comedy. enzovoorts... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Zie je nou wat je gedaan hebt Marco? Tsss Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Ik moet misschien in het vervolg mijn uitleg iets bondiger houden, zodat ik niet Richard in de verleiding breng om zijn antipathie jegens moderne zaken hier te ventileren. Ik zie inderdaad wel in waarom het ook deze keer mijn schuld is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted February 27, 2015 Author Share Posted February 27, 2015 Ik moet misschien in het vervolg mijn uitleg iets bondiger houden, zodat ik niet Richard in de verleiding breng om zijn antipathie jegens moderne zaken hier te ventileren. Ik zie inderdaad wel in waarom het ook deze keer mijn schuld is... Ondanks alles zijn het wel interessante discussies die zeker relevant zijn. Want wie weet moeten wij in de toekomst de vergulde hand kuipjes tussen de baby zwitsal producten kopen omdat dat geel er beter bij past.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Zoethout Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Na de USB sticks en notitieblokken was ik even de weg kwijt ... Is er werkelijk kwaliteitsverschil tussen goedkope en dure aftershaves ? Ik denk dat 't antwoord nee is - klopt dat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Er is naar mijn idee behoorlijk wat verschil tussen de verzorgende eigenschappen van diverse aftershaves. Alleen heb ik nou niet bepaald het idee dat prijs hier ook maar vagelijk een maatstaf voor is. Veel van de aftershaves die ik qua verzorging bij de top vind horen zijn 'ouderwetse blijvertjes' met een laag tot redelijk prijskaartje; Pitralon Classic, Speick, Brut Classic om er een paar te noemen. Zowel de ontwikkelingskosten zijn eruit en aan marketing doen ze nauwelijks terwijl er blijkbaar wel een voldoende grote vraag is zodat de productiekosten laag kunnen blijven. Niet hip, niet chique, wel goed en niet duur dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted February 27, 2015 Author Share Posted February 27, 2015 Er is naar mijn idee behoorlijk wat verschil tussen de verzorgende eigenschappen van diverse aftershaves. Alleen heb ik nou niet bepaald het idee dat prijs hier ook maar vagelijk een maatstaf voor is. Veel van de aftershaves die ik qua verzorging bij de top vind horen zijn 'ouderwetse blijvertjes' met een laag tot redelijk prijskaartje; Pitralon Classic, Speick, Brut Classic om er een paar te noemen. Zowel de ontwikkelingskosten zijn eruit en aan marketing doen ze nauwelijks terwijl er blijkbaar wel een voldoende grote vraag is zodat de productiekosten laag kunnen blijven. Niet hip, niet chique, wel goed en niet duur dus. Bedankt, heel erg bedankt zal die namen eens in de gaten houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Ik moet misschien in het vervolg mijn uitleg iets bondiger houden, zodat ik niet Richard in de verleiding breng om zijn antipathie jegens moderne zaken hier te ventileren. Ik zie inderdaad wel in waarom het ook deze keer mijn schuld is... Ik heb niets tegen moderne zaken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Nou ja, laat ik dan zeggen: onnodige nieuwerwetse zaken, zoals alles op kleur zetten en aluin met voetjes.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted February 27, 2015 Author Share Posted February 27, 2015 Lekker dan het gaat eerst over aftershave. Marco komt erbij en het ontspoord. Ik ben overigens van de E reader terug naar de ouderwetste boeken. Mis het boek in mijn handen gevoel. Nu maak ik de regels niet, maar het zou heel saai worden als we enkel over aftershaves hadden en kwaliteit. Dan krijg je van die discussies wat beter is en mensen die vuur spuwen en het weer beter weten. Dan heb ik toch liever Marco om me heen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Ha!! Kijk, dat bedoel ik nou! Bedankt Mark! Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Ach Marco, je krijgt alleen de schuld; je hebt hem niet hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Van de AS 'splashes' vind ik Pitralon Classic top en van de AS balsems De Vergulde Hand. Beiden niet duur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts