Jump to content

Dienstwapen tegen hardnekkige stobbels gezocht.

meemai

Recommended Posts

Een gorilla ben ik niet, de haren op mijn gezicht zijn dan ook ver te zoeken, dat komt omdat het niet al te dichtbegroeid is.

De haren op mijn gezicht zijn meer dons zegt mijn omgeving altijd met een lachje, dat is prima en toch is er een probleem... Mijn stoppels zijn zo rebels en tegen de staaldraad in, dat ik ze bijna niet eraf kan glijden. Omdat ik niet terug wil naar mijn straight fiasco circa 2013, wil ik toch trouw blijven aan de/mijn veiligheidskrabber we hebben nu toch een relatie die vrij monogaam is, voorlopig nog. Want ik zoek namelijk iets nieuws, iets spannends en iets dat uitdagend is.

Wat zoek ik in een relatie? Ze mag best af en toe haar klauwen tonen, eigenlijk zal ze dit moeten doen want vergeet niet, onder de schijn van die lieve donshaartjes zitten staalkabels van stoppels! Ze moet vrij makkelijk verkrijgbaar zijn, geen rare grappen met de douane. Verder weet ik dan ook eigenlijk niet zo goed wat ik nog meer zoek daar een krabbertje helaas niet de was kan doen, mijn bed kan opmaken, stofzuigen of koken. Misschien kort samengevat: zoek ik dus wel iets dat mild is maar meer neigt naar het agressieve, wellicht geen harde meesteres maar ook geen popje van porselein.

Ik dank iedereen voor het lezen en meedenken in deze zeer lastige kwestie. Geef uzelf een schouderklopje op uw rug, u verdient het.

Als je een nieuw avontuur zoekt dan is een single edge misschien iets. Ron heeft een aantal mooie te koop staan.

Alleen heb ik wel al de mildste twee uitgekozen. Ik weet niet hoe agressief de andere zijn in verhouding tot een DE krabbertje. Maar met mijn gevoelige wijvenhuidje heb ik op zeker gespeeld en voor de milde gekozen.

mijn mening ken je al ----- fatip

Misschien dat het dan toch deze gaat worden.

Als je een nieuw avontuur zoekt dan is een single edge misschien iets. Ron heeft een aantal mooie te koop staan.

Alleen heb ik wel al de mildste twee uitgekozen. Ik weet niet hoe agressief de andere zijn in verhouding tot een DE krabbertje. Maar met mijn gevoelige wijvenhuidje heb ik op zeker gespeeld en voor de milde gekozen.

Haha, ik weet niet ik heb nog 400 mesjes voor een DE, laat ik die maar eens opmaken, op zich werkt het prima voor mij. Zelfs als de SE beter is, wat ik als mogelijkheid open hou, is het meer gedoe met het verkrijgen van mesjes en dan nog een krabber ervoor opspeuren, ik ga er niet aan beginnen.

Ha Meemai. Welkom terug. Is een Gillette Slim Adjustable iets voor je. Mild als het moet, agressief als het kan. Kan natuurlijk ook een andere verstelbare krabber zijn.

Beste PI56 bedankt voor het verwelkomen, ik heb een budget van 50 euro, en ik wil daar ECHT niet boven komen, en ik vind dat ik dan al veel heb uitgegeven. Wilde als het kon voor dat geld of een krabber, of een krabber en een scheercreme, maar ik wil echt niet boven de 50 euro gaan, dat is gewoon een must. Qua Financiën wil ik gewoon goed sparen en ik wil ook nog wat geld reserveren voor decoratie (neppe buffelschedel) voor aan de muur.

Afijn ik dank jullie allen voor jullie reacties waarschijnlijk gaat het de fattip worden of een milde krabber die toch agressief is. Het is lastig krabbers uitzoeken...

ik heb een budget van 50 euro, en ik wil daar ECHT niet boven komen, en ik vind dat ik dan al veel heb uitgegeven. Wilde als het kon voor dat geld of een krabber, of een krabber en een scheercreme, maar ik wil echt niet boven de 50 euro gaan, dat is gewoon een must.

Ik zie het probleem niet. Ik kocht een aantal maanden geleden een Gillette Slim Adjustable uit mijn geboortejaar 1962 met de aanduiding H1 (eerste kwartaal, ik ben ook van maart) voor iets van € 37,50 via Ebay inclusief verzendkosten en in uitstekende conditie. Ik ben er na desinfectie meteen mee gaan scheren. Met een klein beetje in de gaten houden en desnoods een zoekopdracht vast in je profiel zetten moet dat toch wel lukken beneden de vijftig pietermannen. Goed, dan kun je misschien wel geen wereldzeepje meer kopen maar een goede DVH of Palmolive kan er dan ook nog wel af voor dat geld. Heb je wel een verstelbare krabber.

ik heb een budget van 50 euro, en ik wil daar ECHT niet boven komen, en ik vind dat ik dan al veel heb uitgegeven. Wilde als het kon voor dat geld of een krabber, of een krabber en een scheercreme, maar ik wil echt niet boven de 50 euro gaan, dat is gewoon een must.

Ik zie het probleem niet. Ik kocht een aantal maanden geleden een Gillette Slim Adjustable uit mijn geboortejaar 1962 met de aanduiding H1 (eerste kwartaal, ik ben ook van maart) voor iets van € 37,50 via Ebay inclusief verzendkosten en in uitstekende conditie. Ik ben er na desinfectie meteen mee gaan scheren. Met een klein beetje in de gaten houden en desnoods een zoekopdracht vast in je profiel zetten moet dat toch wel lukken beneden de vijftig pietermannen. Goed, dan kun je misschien wel geen wereldzeepje meer kopen maar een goede DVH of Palmolive kan er dan ook nog wel af voor dat geld. Heb je wel een verstelbare krabber.

Nouja ik vind het toch mooi als ik iets nieuws* koop, en ben geen fan van het twist to open systeem persoonlijk.. Maar je hebt natuurlijk wel gelijk DVH of Palmolive, nivea sensitive zijn gewoon prima!

Edited by Guest

Pssst, 90% van een hobby, woont tussen je oren. ;)

Dat is zeker zo, maar dat geldt voor iedereen, toch wil ik gewoon niet te duur uitzien. Zo'n gillete kan ik wel doen, maar heb ook wel graag gewoon iets dat nieuw is. Misschien dat ik dan toch voor de fatip ga of toch die Muhle R41 probeer. Ik weet het niet.

Beide krabbers zijn fijn met een eigen karakter, waarbij de Fatip bij mij een stabieler resultaat geeft. Kunt er eigenlijk geen miskoop mee doen. En anders weer hier te koop zetten, met een pasr eurootjes verlies kunnen we ons op de borst kloppen met onze goedkope hobby.

voor je kiest lees even Dit

Spijtig voor jouw, een tijdje geleden verkocht ik hier 3 mooie nieuwe fatips voor een prijsje.

Bedankt ik ga dat eens lezen.

En ach uiteindelijk maakt het niet zo uit, ik doe al een jaar of 2 met een krabber, ik wil me gewoon stevig aan mijn budget aan de hand houden. Wat wordt aangeboden en wat ik heb gemist, heb ik niet in de hand. Gelukkig wat ik uitgeef wel. :) En andere mensen zijn hopelijk weer blij met die fatips die jij van de hand deed, dus dat is toch een mooi.

Het enige probleem dat ik heb met krabbers is dat ik niet echt weet wat ik koop. Toen des tijds een Weber overgenomen hier omdat jij zei dat dat een goeie was. Uiteindelijk geen spijt van gehad, misschien moet ik iets hebben dat iets agressiever is dan een Weber en niet direct de meest agressieve uit het spectrum. Het gaat wel goed komen ik ga er eens goed over nadenken niet over een nacht ijs in ieder geval. En wie weet komt er in vraag en aanbod een krabber die mij aanspreekt.

Er staat een Muhle te koop op het forum voor een mooi prijsje. normaal kan je met een Weber alles aan, van donshaar tot keiharde stoppels maar ja een mens wil al eens wat ander hé. Succes met de zoektocht.

Er staat een Muhle te koop op het forum voor een mooi prijsje. normaal kan je met een Weber alles aan, van donshaar tot keiharde stoppels maar ja een mens wil al eens wat ander hé. Succes met de zoektocht.

Nu je het zegt... Hmm dat kan de moeite waard zijn, ik ga eens kijken! Bedankt voor de tip.