Jump to content

Crabtree & Evelyn Sienna

meemai

Recommended Posts

Niet alleen was het plaatje van de box waar de zeep in kwam geweldig, de geur zelf was ook fijn.

De zeep stelde niet veel voor, vaak eigenlijk helemaal niet, maar het was de geur ik deed het voor de geur! Nu ben niet alleen ik mijn favoriete geurtje kwijt, maar ook in huis waar ik een zeep van dit merk had om onze handen te bewapenen tegen de bacteriën van alle dag werd deze zeep gewaardeerd. Toen de zeep bijna op was, en ik een nieuwe wilde bestellen en erachter kwam dat deze niet meer gemaakt werd. Ik herinner me nog dat ik dit nieuws moest delen aan de keukentafel bij het eten, het viel best zwaar....

Nu 3 psychiaters en 5 therapeuten later heb ik de geur wel kunnen loslaten, toch vraag ik me af of iemand met kennis van zaken een soort gelijke geur weet in een crème of zeep vorm. Nu ben ik zelf niet hoogbegaafd maar heb toch wat zoeken met google, en daar wees men mij richting Engeland, TOBS met Eton College zou deze geur ongeveer te weten evenaren. Weet iemand of men mij de juiste weg op stuurde? En zou iemand dit mag die zelfde of een andere iemand zijn, mij kunnen vertellen hoe de TOBS crèmes het doen? En in plaats van woorden als geweldig of prachtig, zou ik het waarderen als jullie jezelf een beetje beteugelen en deze crème vriendelijk benaderen vanuit de prijsklassen die de crème heeft of rond die prijsklasse.

Ik dank jullie allen voor uw tijd.