Jump to content

Even voorstellen...

drP

Recommended Posts

Dag iedereen,

Vandaag op bezoek geweest bij Scheer en Schuim in Dordrecht.

Leuke winkel en aangenaam met de eigenaar van gedachten gewisseld over uiteenlopende onderwerpen mbt het (klassieke) natscheren.

Terug achter de pc kwam ik dit Nederlandse scheerforum tegen.

Zelf sinds 2002 actief geweest en dan met name op de shaving boards in de US.

Tevens auteur van boekje 'Gladde Jongens", in 2007 uitgebracht.

Jarenlang verwoed verzamelaar geweest van scheerkwasten.

Bijgaand een fotootje van een deel van mijn (inmiddels uitgedunde) verzameling...

Inmiddels is het virus sinds een aantal jaren weer behoorlijk onder controle :mrgreen: en de passie voor het scheergebeuren wat op de achtergrond geraakt.

Desondanks lijkt het me wel wel leuk om op dit forum low profile te participeren en eventueel mijn steentje te kunnen bijdragen.

groet, Peter

F32C1D81-EF11-4591-8D32-D505B54E2724_zpsi4m57tjg.jpg

Welkom Peter. Dat boekje kennen de meesten hier denk ik wel, denk je dat daar nog ooit een herdruk van uitkomt?

Is dat jouw kast? Heb het plaatje net aan mijn vriendin laten zien omdat ze aan het klagen was dat ik te veel spullen had, nu klaagt ze niet meer ;)

Welkom Peter. Jouw boek is de reden geweest dat ik met een open mes aan de gang ben gegaan. En indirect ben je er dus de oorzaak van dat ik op dit forum terecht gekomen ben. En dat ik nu verslaafd ben aan van alles wat met scheren te maken heeft. Hartelijk dank daarvoor :P Mijn vrouw denkt overigens dat het een hobby is. :) en dat hou ik graag zo.

Dank allen voor het warme welkom!

Jullie hebben er met zijn allen een fraai scheerforum van gemaakt!

Ga zo door (maar niet zoals ik.... :mrgreen: )

NB: ik vrees dat een update van Gladde Jongens er niet echt van zal komen...bloed zweet en tranen...eens en nooit weer enz.... :mrgreen: